Whehequote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
En die slet zei nog wel dat ik naast Jan de enige was
Het is waar, 100%.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
En als het in de Telegraaf staat is het waar!
of iets in de trant van:quote:Op maandag 18 mei 2009 21:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
Die is ook vet. Maar wat dacht je van: "Wesley scoort Yolanthe"?
Juist en daarom ga je daar níet heen met je secret lover.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef hermanberghuis het volgende:
Relatie Jan Smit en Yolanthe in zwaar weer?
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zou het wel erg gezellig hebben met voetballer Wesley Sneijder...
De twee zouden afgelopen weekeinde samen zijn gespot terwijl ze samen aan het stappen waren, en dat is een slecht teken, zegt Evert Santegoeds in Shownieuws.
De twee zijn eerder al samen gespot. Afgelopen zaterdagavond zouden ze alweer samen zijn gezien in een aantal uitgaansgelegenheden in Hilversum, op zondag tot de vroege uurtjes in Amsterdam. Geen plekken waar je naartoe gaat als je niet gezien wil worden, meldt Evert.
Volgens hem gaan er in hun woonplaats Volendam al langer geruchten dat Yolanthe Jan niet trouw is. Nu zou zij dan als een blok zijn gevallen voor de onlangs gescheiden Wesley.
Jans manager Jaap Buijs was niet bereikbaar voor commentaar.
Bron: Telegraaf.nl
Dat wilde ik dus ook quoten. En sowieso, waarde hechten aan een krant die de Telegraaf heetquote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Juist en daarom ga je daar níet heen met je secret lover.
Goeie vraag ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:30 schreef BVO het volgende:
Gezien, maar HOE gezien?!
Jij zit ook wel eens bij een homo thuis op de bankquote:Op maandag 18 mei 2009 22:30 schreef BVO het volgende:
Ik ga ook weleens uit met een vriendin.
Ze gingen samen weg.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:30 schreef BVO het volgende:
Ik ga ook weleens uit met een vriendin.
Wie zegt dat dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:48 schreef E.T. het volgende:
Alsof Yolanthe alleen maar thuis mag zitten als Jan moet werken..
Wow, ja dat kan echt niet.quote:
En jouw bron is daar bij als hij haar een veeg geeft?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, het is waar. Hij geeft haar regelmatig een veeg.
Zijn bron ziet de paddestoel van Wesley hevig heen en weer schudden wanneer Yolanthe op bezoek komt...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En jouw bron is daar bij als hij haar een veeg geeft?
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zijn bron ziet de paddestoel van Wesley hevig heen en weer schudden wanneer Yolanthe op bezoek komt...
was inderdaad.... hij is inmiddels gescheidenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof Y en J ook maar ooit bij elkaar gepast hebben. Kwam ze allebei carrièretechnisch goed uit. En dit ook trouwens. Ze zullen helaas de komende tijd wel weer niet van de voorpagina's zijn weg te slaan![]()
![]()
. En wat moet die Y ineens met Sneijder?
Win-win. Tokio Hotel kan niet slechter worden dan nu, en dan zijn we in ieder geval van die solobagger van Jantje S. verlost.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik zie het al voor me.Jan stort in een diepe depressie en sluit zich later aan bij Tokio Hotel.
Da's waar.... dan zal zijn piemel wel groter zijnquote:
Die dwerg? Nah.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar.... dan zal zijn piemel wel groter zijn
Nou en of. Veel meer.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:33 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik denk dat Jan meer geld heeft.
Wat een Telegraaf-artikel op de FP.quote:Het sprookje tussen Yolanthe en Jan Smit lijkt over en uit. Yolanthe heeft het helemaal gehad met volkszangers, en wil nu gaan voor een echte man. De mooie Yolanthe is namelijk gesignaleerd met niemand minder dan Wesley Sneijder.
De actrice, die afgelopen zaterdag nog blij vertelde verliefd te zijn op de Noren en hen derhalve twaalf punten gaf, is het hele weekend met de pas gescheiden voetballer opgetrokken. Zonder Jan aan haar zijde is Yolanthe tot in de kleinste uurtjes wezen stappen in een Amsterdams café.
Yolanthe zou 'als een blok' zijn gevallen voor de speler van Real Madrid. De Volendammer moet waarschijnlijk alle hoop laten varen. "Yolanthe lijkt haar pleziertjes steeds vaker buiten de deur te zoeken", aldus Shownieuws.
Met dank aan Djeez voor deze submit
Scheelt niet veel: http://carriere.blog.nl/a(...)zingen-toontje-hoger vs http://www.quotenet.nl/biz/top_11_de_rijkste_voetballers.php en zeker na de scheiding van Sneijder...quote:
Als ik het geld had zou het me dus geen ruk uit maken als het om Yolanthe ging.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel een golddigger pur sang he, tering hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |