Geen Paarse Nectar voor jou morgen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben mn spullen alweer aan het inpakken om terug te keren naar NL....

quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:08 schreef RonaldV het volgende:
http://izismile.com/2009/(...)e_world_70_pics.html

Vertel?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Geen Paarse Nectar voor jou morgen?

Morgen zijn de KL dagen, 10x belangrijker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:14 schreef Major-Balls het volgende:
De Koninklijke Marine voert vanmorgen (zaterdag 6 juni 2009) om kwart over negen een amfibische landing uit op Forteiland. Het gaat om een deeloefening van de nationale krijgsmachtoefening Purple Nectar.

Afleidings manouvre voor het echte spektakel!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Morgen zijn de KL dagen, 10x belangrijker.

Nope. dan slaap ik mijn roes uit van het goudengele nectar...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:14 schreef Major-Balls het volgende:
De Koninklijke Marine voert vanmorgen (zaterdag 6 juni 2009) om kwart over negen een amfibische landing uit op Forteiland. Het gaat om een deeloefening van de nationale krijgsmachtoefening Purple Nectar.

quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je wint 10 internets!![]()
En ook bij aankomst de kade mogen schoonvegen

om kpl te worden bij de infantrie moet je je van je beste kant laten zien als sld zijnde en als je dan geluk hebt wordt je een kpl stoel toe gewezen door je luitenant.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:14 schreef Pumatje het volgende:
weet iemand of CV90 Commandant ( Kpl Functie ) direct naar te solliciteren is, of is het geen startfunctie?

Bestaat dat eiland uberhaupt nog dan? Ik neem aan dat jullie het vakkundig van de kaart vegen voordat de overdracht isquote:Op maandag 15 juni 2009 01:33 schreef Rave_NL het volgende:
Komende week commandooverdracht van Curaçao naar die pleunen...

quote:Op maandag 15 juni 2009 09:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Bestaat dat eiland uberhaupt nog dan? Ik neem aan dat jullie het vakkundig van de kaart vegen voordat de overdracht is.

ik hoorde via via al spookverhalen van een peleton van 100 man ofzoquote:Op maandag 15 juni 2009 18:54 schreef Remco026 het volgende:
Ik heb echt spijt van de keuze van mijn plaats binnen de landmacht.
Ik zit momenteel bij de Luchtdoelartillerie op De Peel, maar daar had ik beter niet voor kunnen kiezen.
Er gebeurt eigenlijk niet veel op een dag en als er wel wat gebeurt, dan is het onderhoud.
Nieuwkomers worden van hot naar her gestuurd en er is eigenlijk geen plaats voor, terwijl ze voorheen zo om mensen zaten te springen dat er in Amsterdam gewoon tegen je gelogen wordt (mij was belooft chauffeur fennek, maar dat is hem nu dus niet geworden)
Ik kan er helaas niet meer onder uit, dus het wordt gewoon 2 jaar doorzetten en mezelf bezig houden en vervolgens naar de KMS/KMA (Keuze ben ik nog niet over uit)
Nog tips over welk wapen/dienstvak ik straks moet gaan doen? Ik ben goedgekeurd tot en met cluster 2.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |