abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 12:46:31 #1
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_67756184

Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!

Omdat BoF! haar afkomst nooit zal verloochenen presenteert BoF! vol trots haar BF2 top 3 op basis van global score. Heb je nu altijd al willen weten hoe het voelt om pinda's uit je PKM te blaffen, ongegeneerd te spawnkillen of wil je ook wel een K/D van 2.2 door middel van de BF2 godmode cheat > vraag het deze heren, ze zijn vrijwel dagelijks in dit topic te vinden!

Game on!

Ps. Iedereen binnen BoF! spamt!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_67756368
tvp
  maandag 6 april 2009 @ 12:53:47 #3
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_67756392
Niet die AK-DL1, die is nutteloos

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 6 april 2009 @ 12:56:22 #4
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67756464

maandag 6 april 2009 @ 12:56:45 #5
65252 Bart
pi_67756475
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet die AK-DL1, die is nutteloos

[ afbeelding ]

Nutteloos? Ik haal er anders toch gewoon lekker 100Mbit/s mee hoor
pi_67756476
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh

JP, heb je de link van die site nog voor me?
http://www.audiovision-shop.de

Die van den Hul heb ik gehaald bij Iear.

7 meter Cleartrack (front), EUR 92,00
22 meter Clearwater (center+rear), EUR 204,00
3.0 meter Bay C5 single (REL subconnect), EUR 59,00

maandag 6 april 2009 @ 12:58:07 #7
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_67756501

maandag 6 april 2009 @ 13:01:18 #8
65252 Bart
pi_67756593
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:58 schreef ursel het volgende:

[ afbeelding ]
Daar ligt per definitie de goedkoopste troep naast elkaar die ze bij inkoop maar konden krijgen
  maandag 6 april 2009 @ 13:02:38 #9
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_67756645
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:56 schreef jpjedi het volgende:

[..]

http://www.audiovision-shop.de

Die van den Hul heb ik gehaald bij Iear.

7 meter Cleartrack (front), EUR 92,00
22 meter Clearwater (center+rear), EUR 204,00
3.0 meter Bay C5 single (REL subconnect), EUR 59,00

Rennen JP! Rennen! Ze gaan je lynchen!

Prima keuze overigens
Ik kom zeer binnenkort langs, wil je vette HT wel ff horen

Trouwens, 7m voor ¤ 92,- terwijl ze op de site ¤ 16,- p.m. kosten? Hoe doe je dat?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 6 april 2009 @ 13:06:40 #10
63192 ursel
pi_67756771
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Prima keuze overigens
Nee hoor..
Ik steek er alleen maar de draak mee omdat ik het zonde geld zou vinden.
Zolang het jullie eigen centjes benne interesseert het me geen reet..
pi_67756835
quote:

Prima keuze overigens

Kom eens met wetenschap, ik wil weten waarom het beter is. Zilver is leuk maar als de verbetering op een frequentie ligt die alleen je hond hoort dan slaat het nergens op.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 6 april 2009 @ 13:10:19 #12
63192 ursel
pi_67756887
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:08 schreef FJD het volgende:

[..]

Kom eens met wetenschap, ik wil weten waarom het beter is. Zilver is leuk maar als de verbetering op een frequentie ligt die alleen je hond hoort dan slaat het nergens op.
Jij zou het dan ook alleen maar doen om mee te kunnen patsen..
  maandag 6 april 2009 @ 13:10:42 #13
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67756900
Jongens? Verzamelen!
Verbal heeft een probleempje:
Schoonmoeder en huissleutel

pi_67756985
quote:

[..]

Prima keuze overigens

Trouwens, 7m voor ¤ 92,- terwijl ze op de site ¤ 16,- p.m. kosten? Hoe doe je dat?
Voor mij is elke handelsovereenkomst een deal op basis van vraag en aanbod. Aangezien ik de vraag best laag inschat wil die vent in deze tijd vast wel van zijn kabels af. Ik heb hem een prijs geboden per mail en hij kwam met dit tegenbod. Zulke winkels werken met belachelijke marges en vinden het prachtig als je op de site bestelt voor de bruto prijs.

Ik bied bij electronica altijd een lagere prijs en krijg het meestal wel mee. Alleen mediamarkt doet er niet aan. tv bij de IT`s gekocht en 150 onder de prijs geboden en kreeg hem zonder bezwaar mee. Gewoon courante tv en geen opruiming of iets. Printer bij Vobis hetzelfde verhaal.

Zoals gezegd, als je je mond niet open doet kost het je geld. Helemaal bij Keukens en meubels.
  maandag 6 april 2009 @ 13:24:33 #15
65252 Bart
pi_67757338
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:08 schreef FJD het volgende:

[..]

Zilver is beter, als het massief zilver is. Dus niet verzilverd. Maar dan nog is het waarschijnlijk alleen 'laboratorium'-beter, en niet hoorbaar beter
pi_67757366
tvkabel
Narf!
  maandag 6 april 2009 @ 13:29:08 #17
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_67757478
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:13 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Voor mij is elke handelsovereenkomst een deal op basis van vraag en aanbod. Aangezien ik de vraag best laag inschat wil die vent in deze tijd vast wel van zijn kabels af. Ik heb hem een prijs geboden per mail en hij kwam met dit tegenbod. Zulke winkels werken met belachelijke marges en vinden het prachtig als je op de site bestelt voor de bruto prijs.

Ik bied bij electronica altijd een lagere prijs en krijg het meestal wel mee. Alleen mediamarkt doet er niet aan. tv bij de IT`s gekocht en 150 onder de prijs geboden en kreeg hem zonder bezwaar mee. Gewoon courante tv en geen opruiming of iets. Printer bij Vobis hetzelfde verhaal.

Zoals gezegd, als je je mond niet open doet kost het je geld. Helemaal bij Keukens en meubels.
Afdingen
Lang niet overal doen ze het, maar niet geschoten is altijd mis

Van het weekend nog proberen af te dingen in gsm winkels
Uiteindelijk 25 euro korting kunnen krijgen, maar meer zat er gewoon niet in.
Bij T-Mobile had ik hem zover dat hij korting wilde geef op een gratis telefoon

@JP: Neem je mijn PS3 mee. Dan zal ik de centjes meenemen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_67757957
tvp
pi_67757962
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:24 schreef Bart het volgende:

[..]

Zilver is beter, als het massief zilver is. Dus niet verzilverd. Maar dan nog is het waarschijnlijk alleen 'laboratorium'-beter, en niet hoorbaar beter
niet persé massief hoor. het is bekend dat elektronen vooral door de buitenste laag stromen, en minder door de kern
pi_67757987
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:13 schreef jpjedi het volgende:

[..]

"ik bied de helft!"
  maandag 6 april 2009 @ 14:02:32 #22
65252 Bart
pi_67758647
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:43 schreef Incolumis het volgende:

[..]

niet persé massief hoor. het is bekend dat elektronen vooral door de buitenste laag stromen, en minder door de kern
Dat heet het skineffect en is alleen het geval bij hoge frequenties. Althans, wel voor dergelijke dunne laagjes als je bij verzilvering hebt. De diepte van het signaal is namelijk omgekeerd evenredig met de frequentie. Wil je op micrometersniveau zitten, moet de frequentie al in de gigahertz zitten. Fabeltjes dus.
pi_67758964
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:02 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat heet het skineffect en is alleen het geval bij hoge frequenties. Althans, wel voor dergelijke dunne laagjes als je bij verzilvering hebt. De diepte van het signaal is namelijk omgekeerd evenredig met de frequentie. Wil je op micrometersniveau zitten, moet de frequentie al in de gigahertz zitten. Fabeltjes dus.
waarom heb ik het op school gehad dan, bij simpele elektriciteitsleer, dus 230V, 50Hz e.d.?
geen hoog frequente dingen dus. zal vanavond wel effe zoeken in mijn boeken
  maandag 6 april 2009 @ 14:21:27 #24
65252 Bart
pi_67759195
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:14 schreef Incolumis het volgende:

[..]

waarom heb ik het op school gehad dan, bij simpele elektriciteitsleer, dus 230V, 50Hz e.d.?
geen hoog frequente dingen dus. zal vanavond wel effe zoeken in mijn boeken
Skineffect is ook wel bij lage frequenties, alleen is het effect veel minder. 50 Hz komt tot ruim een centimeter 'diepte' in een kabel. Dan moet je dus echt kabels van meer dan 640mm² doorsnede hebben wil je een 'ongebruikte' kern hebben. Maar je kan ervan uitgaan dat met je gemiddelde speakerkabeltje van 2,5mm² en frequenties tot pakweg 50kHz, de gehele ader gebruikt wordt en een zilverlaagje dus totaal geen effect heeft op de signaalkwaliteit
En tja, ik heb elektrotechniek gestudeerd, daar leer je iets meer dan bij elektriciteitsleer op de middelbare school
pi_67760546
gaan jullie ook zo je lul op tafel leggen om te meten wie de langste heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')