The same thought toen ik jou verhaal las. Wat is er mis met trouwen? En als je het echt niet wilt, dan moet ze het respecteren.quote:Op maandag 6 april 2009 12:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom wil jij niet trouwen? Het antwoord op die vraag ligt waarschijnlijk in hetzelfde straatje als het antwoord op jouw vraag...
3 woorden: zwarte, schoensmeer, Madonna.quote:Op maandag 6 april 2009 12:26 schreef ursel het volgende:
Dus trouwen vind je wel zo definitief, maar kinderen nemen niet??
quote:Op maandag 6 april 2009 12:27 schreef Leanne het volgende:
omg jij weer
zo te zien aan al je topics ben je behoorlijk gefrustreerd over vanalles in je relatie
Zoiets had ik ook maar met een kind is het toch veel handiger om te trouwen heb ik gemerkt.quote:Op maandag 6 april 2009 12:32 schreef babipangang het volgende:
ik hoef ook niet te trouwen, ik vind het allemaal zo ouderwets. Bespaar liever de kosten van een trouwerij om een keer lekker op vakantie te gaan voor 2 maanden
Ja leuk dat scheiden maar dan wordt de man weer aan alle kanten uitgekleed. Ik ga ook niet trouwen, de tyfus voor die golddiggers. Samenwonen en kinderen kan ook, wanneer je dan uit elkaar gaat hoef je je partner niets te geven , wellicht alleen het kind. Dus zodra de partner alimentatie wordt afgeschaft ga ik er wellicht nog over denken.quote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef DoctorB het volgende:
TS heeft bindingsangst!
Waarom wil je NIET trouwen maar wel kinderen? Samen een kind hebben is veeeeeeel definitiever dan trouwen. Als je huwelijk mislukt kun je scheiden en besluiten dat je niks meer met elkaar te maken wil hebben. Als je samen een kind hebt, ben je tot elkaar veroordeeld voor de rest van je leven.
Bovendien moet je een hele hoop regelen bij de notaris, terwijl dat met trouwen allemaal automatisch geregeld is...
Maar eigenlijk is er niks definitiefs aan toch? Je kunt zo weer van die volgevreten calltv-er af als je dat wiltquote:Op maandag 6 april 2009 12:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat de relatie dan veel definitiever is. Dan kun ze zich ongestoord volvreten op de bank kijkend naar CallTV terwijl jij elke dag hard werkt om haar homeshoppingaankopen te betalen.
Nee, even serieus nu. Welke argumenten heeft ze nou echt?quote:Op maandag 6 april 2009 12:18 schreef Leonidas82 het volgende:
Nu 3 jaar later begint ze steeds weer over 'trouwen. Als ik haar vraag waarom ze dat zo belangrijk vindt, kan ze dat moeilijk aangeven, ze zegt dan: ik wil gewoon die witte jurk aan!
Als je niet getrouwd bent moet je ook voor het kind dokken.quote:Op maandag 6 april 2009 12:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja leuk dat scheiden maar dan wordt de man weer aan alle kanten uitgekleed. Ik ga ook niet trouwen, de tyfus voor die golddiggers. Samenwonen en kinderen kan ook, wanneer je dan uit elkaar gaat hoef je je partner niets te geven , wellicht alleen het kind. Dus zodra de partner alimentatie wordt afgeschaft ga ik er wellicht nog over denken.
En voor diegene die nu gaan posten dat je daar zelf debet aan bent, dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn etcetc....ik zie in het dagelijkse leven heel veel relaties kapot gaan, juist die relaties waarvan men het nooit gedacht zou hebben dat ze zouden klappen, en de man,.......die mag nu 15 jaar alimentatie gaan betalen, zowel voor het kind als voor de partner.
Dan moet je ervoor zorgen dat je trouwt met een meisje die een betere baan heeft dan jij, en afspreken dat jij een deel van je carriere opgeeft om voor de kinderen te zorgen. In dat geval krijg je zelf alimentatie als het misloopt...quote:Op maandag 6 april 2009 12:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja leuk dat scheiden maar dan wordt de man weer aan alle kanten uitgekleed. Ik ga ook niet trouwen, de tyfus voor die golddiggers. Samenwonen en kinderen kan ook, wanneer je dan uit elkaar gaat hoef je je partner niets te geven , wellicht alleen het kind. Dus zodra de partner alimentatie wordt afgeschaft ga ik er wellicht nog over denken.
En voor diegene die nu gaan posten dat je daar zelf debet aan bent, dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn etcetc....ik zie in het dagelijkse leven heel veel relaties kapot gaan, juist die relaties waarvan men het nooit gedacht zou hebben dat ze zouden klappen, en de man,.......die mag nu 15 jaar alimentatie gaan betalen, zowel voor het kind als voor de partner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |