abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:32:22 #201
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67791839
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:26 schreef Slappy het volgende:

[..]

Marokkanen zijn gewoon goed in slachtoffer ruil kruipen dat moet je ze gewoon eerlijk toegeven daar zijn nummer 1 in net als die Palestijnen
Mwah, "die Palestijnen" vallen nog wel mee vergeleken bij de Israëlieten.
Heb eens zo'n opperjood (dit was toevallig een aanhanger van het Joods geloof, geen Israëliet volgens mij) bezig gehoord bij Pauw en Witteman toen de Israëlische bezetting van Palestina, begin dit jaar, weer eens begon op te laaien. Zodra meneer werd aangepakt op bepaalde uitspraken wist meneer niet hoe snel hij de Holocaust erbij moest halen
pi_67801430
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:13 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Second, natuurlijk mag je mensen niet vergelijken met een kankergezwel voor zover dat al ergens op slaat. Maar voor rellende voetbalsupporters maak ik een uitzondering
Ik vergeleek niet zo zeer mensen met een kankergezwel, maar meer de ontwikkeling die je gaat krijgen zodra dit soort tuig zich voortplant.

Wat moet er terecht komen van ventjes die vroeger mensen molesteerden? Hoe kunnen die nou ooit goede vaders worden? Ik zie overigens niet in waarom mijn post geëdit is; in de Engelse taal worden zat 'like a cancer' vergelijkingen gemaakt en niemand die er bezwaar tegen heeft .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67802914
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:59 schreef cultheld het volgende:

Ik vergeleek niet zo zeer mensen met een kankergezwel, maar meer de ontwikkeling die je gaat krijgen zodra dit soort tuig zich voortplant.

Wat moet er terecht komen van ventjes die vroeger mensen molesteerden? Hoe kunnen die nou ooit goede vaders worden? Ik zie overigens niet in waarom mijn post geëdit is; in de Engelse taal worden zat 'like a cancer' vergelijkingen gemaakt en niemand die er bezwaar tegen heeft .
Je punt is me duidelijk, toch kun je de kinderen niet verantwoordelijk houden voor de daden van de vader. Hopelijk gaat de kwaliteit van het onderwijs omhoog en kunnen zij het primitieve niveau van hun ouders ontstijgen. Ik vond de moderatie ook maar onzinnig gefrutsel
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_67803358
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:43 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je punt is me duidelijk, toch kun je de kinderen niet verantwoordelijk houden voor de daden van de vader. Hopelijk gaat de kwaliteit van het onderwijs omhoog en kunnen zij het primitieve niveau van hun ouders ontstijgen. Ik vond de moderatie ook maar onzinnig gefrutsel
Hij bedoelt zeker dat als die misbaksels straks kinderen hebben dat zij hun kinderen dezelfde apenmentaliteit leren als zijzelf hebben. Dát is het probleem. En dan kan je wel HOPEN (dus het is niet zeker of enigzins in de buurt van zekerheid) dat de kwaliteit van het onderwijs omhoog gaat, maar feit is dat die misbaksels zélf moeten worden aangepakt voordat zij kinderen krijgen. Anders breidt die apen- en hyenamentaliteit zich steeds verder uit
pi_67803704
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:56 schreef Zienswijze het volgende:
Anders breidt die apen- en hyenamentaliteit zich steeds verder uit
Okee, laat ik het anders formuleren, laten we hopen dat de maatschappij het binnenkort toestaat werk kampen in te richten voor dit soort criminelen. Langer en zwaarder straffen voor dit soort vergrijpen, desnoods de strafmaat aanpassen aan de culturele achtergrond. Rekenschap houden met de culthuur
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:16:06 #206
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67804013
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 01:59 schreef tho_Omas het volgende:
En die spelen in wedstrijdverband tegen elkaar? Bekijk die teamfoto van sportingmaroc is, en herzie je mening dan nog maar eens. Je ziet zo wie daar de tikken uitdelen.
Nee, de supporters van Ajax en Feyenoord spreken met elkaar af op een veldje bij Beverwijk, om elkaar de hersens in te slaan met een dode als gevolg.... of waren we dat voor de grap alweer vergeten?

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_67805333
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:06 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Okee, laat ik het anders formuleren, laten we hopen dat de maatschappij het binnenkort toestaat werk kampen in te richten voor dit soort criminelen. Langer en zwaarder straffen voor dit soort vergrijpen, desnoods de strafmaat aanpassen aan de culturele achtergrond. Rekenschap houden met de culthuur
Ik ben niet voor aparte straffen a.d.v. culturele achtergrond hoor. Dat komt neer op discriminatie.
Trouwens, ook wel eens aan gedacht dat er ook jongeren rondlopen die schijt hebben aan alles en iedereen? Terwijl ze thuis wel meestal poeslief zijn. Maar als ze eenmaal buiten komen dan veranderen ze meteen in apen en hebben ze voor zowat niks meer respect. Zulke jongens behandel je niet met een knuffelmentaliteit.
pi_67805449
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:16 schreef maartena het volgende:

[..]

Nee, de supporters van Ajax en Feyenoord spreken met elkaar af op een veldje bij Beverwijk, om elkaar de hersens in te slaan met een dode als gevolg.... of waren we dat voor de grap alweer vergeten?

[ afbeelding ]
Idd voetbalhooligans, waarvan er meer autochtonen zijn in Nederland, kennen geen beschaafdheid. Ze horen in de dierentuin thuis in een apart hok. Kan de rest van de beschaafde wereld ze komen bekijken tegen het kopen van een toegangskaartje. Daarmee stimuleer je tevens de economie en zal het BBP van Nederland stijgen. Prima maatregel om de kredietcrisis enigzins te lijf te gaan.
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:50:22 #209
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67809365
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:00 schreef Zienswijze het volgende:
Idd voetbalhooligans, waarvan er meer autochtonen zijn in Nederland, kennen geen beschaafdheid. Ze horen in de dierentuin thuis in een apart hok. Kan de rest van de beschaafde wereld ze komen bekijken tegen het kopen van een toegangskaartje. Daarmee stimuleer je tevens de economie en zal het BBP van Nederland stijgen. Prima maatregel om de kredietcrisis enigzins te lijf te gaan.
En er zijn er hier die beweren dat die harde kern de "F-Side" etc, tegenwoordig ook uit allochtonen zou bestaan.....

Volgens mij zijn het voornamelijk dit soort lui:

Feyenoord Rotterdam:

En de F-Side bij Ajax:

En sowieso is het van de zotte om te gaan beweren dat alle rasechte Nederlanders allemaal hele zoete en brave voetbalsupportertjes zijn....
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:51:10 #210
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67809394
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef maartena het volgende:

[..]

En er zijn er hier die beweren dat die harde kern de "F-Side" etc, tegenwoordig ook uit allochtonen zou bestaan.....

Feyenoord Rotterdam:

[ afbeelding ]

En de F-Side bij Ajax:

[ afbeelding ]

En sowieso is het van de zotte om te gaan beweren dat alle rasechte Nederlanders allemaal hele zoete en brave voetbalsupportertjes zijn....
Volgens jou, maar jij hebt het fout.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_67809562
quote:
een allochtonenploeg
het woord alleen al
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:57:30 #212
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67809632
quote:
[b]Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef maartena het volgende:

[..]

Feyenoord Rotterdam:

[ afbeelding ]

En de F-Side bij Ajax:

[ afbeelding ]

Dat was vroeger zo, 15 jaar geleden, maar dat is niet meer. Niet zo gek ook natuurlijk: er wonen (op wat grachtengordelvolk na) nog amper autochtonen in die steden.

Hoe lang ben jij eigenlijk al niet meer in Nederland geweest? Je komt nou niet echt over alsof je nog weet wat zich hier allemaal afspeelt.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:00:10 #213
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67809720
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:57 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat was vroeger zo, 15 jaar geleden, maar dat is niet meer. Niet zo gek ook natuurlijk: er wonen (op wat grachtengordelvolk na) nog amper autochtonen in die steden.

Hoe lang ben jij eigenlijk al niet meer in Nederland geweest? Je komt nou niet echt over alsof je nog weet wat zich hier allemaal afspeelt.
Gast, hij heeft gewoon gelijk
Intelligent, but fucked up.
pi_67810895
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef maartena het volgende:

[..]

Feyenoord Rotterdam:

[ afbeelding ]

En de F-Side bij Ajax:

[ afbeelding ]

Maar die vallen toch helemaal geen argeloze, onschuldige burgers lastig? Laat staan dat ze massaal iemand de tering slaan.

Dus ik zie de vergelijking nergens.
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:41:37 #215
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67811619
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:51 schreef TC03 het volgende:
Volgens jou, maar jij hebt het fout.
Je mag met onderbouwing komen.
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:45:11 #216
236109 Machiavelli.
er is geen betere!
pi_67811773
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
Weer die allochtonen
Ja joh, alleen allochtone supporters slaan elkaar de hersens in zeg.
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:03:28 #217
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67812568
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:28 schreef Chooselife het volgende:
Maar die vallen toch helemaal geen argeloze, onschuldige burgers lastig? Laat staan dat ze massaal iemand de tering slaan.

Dus ik zie de vergelijking nergens.
Je was de slag bij Beverwijk vergeten?
En zijn we dit ook alweer vergeten? Postbode in Zaamslag na zware mishandeling overleden
Of een groep die vader en zoon op weg naar een wedstrijd een auto aan de kant zetten om ze eens eens goed de waarheid te vertellen over een Cambuur vaantje in de auto?
En uiteraard zal dit ook wel weer door een "allochtoon" gedaan zijn.....
Deze zwitserse IJshockey fans die een Nederlandse familie in elkaar trapten zijn inderdaad buitenlanders.... ze komen immers uit Zwitserland. Kutzwitsers ook altijd weer

En ach.... deze Nederlander heeft spijt van het molesteren van een grensrechter. Vergeven dan maar?
Uiteraard zijn onze Oranje Supporters ook allemaal erg braaf, en vroeg die conducteur gewoon om klappen.... Of zouden het wellicht goed geintegreerde Marokkanen zijn die ons landsteam steunen?
De kleine clubjes in Nederland doen het natuurlijk ook altijd goed. Daar wordt nooit gevochten....

Er moet toch echt opgehouden worden met het vingertjewijzen naar buitenlanders, en Nederlanders gewoon braafjes behandelen alsof er niets aan de hand is. De Nederlandse jeugd (en niet alleen de jeugd blijkbaar) veroorzaakt net zo goed problemen.

Het is alleen niet zo interressant voor de FOK!FP als er niet minstens 1 Marokkaan bij betrokken is.....
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:13:44 #218
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67812924
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:57 schreef Lemmeb het volgende:
Je moet denk ik toch eens wat beter opletten. De F-Side, Bunnik side, etc, zitten echt niet bomvol met allochtonen. En lees de artikelen eens die ik hierboven heb gepost.

Dat de steden bestaan uit 50% allochtonen of iets in die trend, betekend niet dat ze allemaal fan zijn van het voetbal team in die stad.... of zich aansluiten bij de extreme supporters. En de extreme supporters van een club komen ook niet allemaal uit de stad zelf.... een hoop Ajax fans zijn ge-migreerd naar Almere bijvoorbeeld.
quote:
En als ik hetzelfde argument zou gebruiken met betrekking tot de Verenigde Staten, dan geld dat natuurlijk niet, want een Nederlander kan zich natuurlijk prima op de hoogte stellen wat er gebeurd in de internationale politiek.

Ik kijk nog steeds regelmatig naar het journaal (handig zo'n MediaCenter met Uitzendinggemist achter de afstandsbediening) en andere Nederlandse televisie, lees Nederlandse nieuwsberichten, en hou me goed op de hoogte van de Nederlandse politiek.

Maar je mag ook prima gaan onderbouwen dat al die voetbalellende die ik hierboven heb beschreven allemaal veroorzaakt werd door allochtonen natuurlijk.
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:16:16 #219
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67813004
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:13 schreef maartena het volgende:
Vriend, ik kijk nog steeds regelmatig naar het journaal (handig zo'n MediaCenter met Uitzendinggemist achter de afstandsbediening) en andere Nederlandse televisie, lees Nederlandse nieuwsberichten, en hou me goed op de hoogte van de Nederlandse politiek.
Ja, want op teevee, bij de publieke omroep, krijg je een prima beeld van wat er momenteel allemaal speelt in Nederland.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_67813149
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:03 schreef maartena het volgende:

[..]

Je was de slag bij Beverwijk vergeten?
En zijn we dit ook alweer vergeten? Postbode in Zaamslag na zware mishandeling overleden
Of een groep die vader en zoon op weg naar een wedstrijd een auto aan de kant zetten om ze eens eens goed de waarheid te vertellen over een Cambuur vaantje in de auto?
En uiteraard zal dit ook wel weer door een "allochtoon" gedaan zijn.....
Deze zwitserse IJshockey fans die een Nederlandse familie in elkaar trapten zijn inderdaad buitenlanders.... ze komen immers uit Zwitserland. Kutzwitsers ook altijd weer

En ach.... deze Nederlander heeft spijt van het molesteren van een grensrechter. Vergeven dan maar?
Uiteraard zijn onze Oranje Supporters ook allemaal erg braaf, en vroeg die conducteur gewoon om klappen.... Of zouden het wellicht goed geintegreerde Marokkanen zijn die ons landsteam steunen?
De kleine clubjes in Nederland doen het natuurlijk ook altijd goed. Daar wordt nooit gevochten....

Er moet toch echt opgehouden worden met het vingertjewijzen naar buitenlanders, en Nederlanders gewoon braafjes behandelen alsof er niets aan de hand is. De Nederlandse jeugd (en niet alleen de jeugd blijkbaar) veroorzaakt net zo goed problemen.

Het is alleen niet zo interressant voor de FOK!FP als er niet minstens 1 Marokkaan bij betrokken is.....
Mooi stuk geschreven. Je hebt idd volkomen gelijk. Wat ik gister al zei: Antilianen en Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de straatcriminaliteit, de autochtonen nemen hun aandeel in het voetbal hooligan geweld. Beide groepen de erover Geert.
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:21:29 #221
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67813177
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:16 schreef Lemmeb het volgende:
Ja, want op teevee, bij de publieke omroep, krijg je een prima beeld van wat er momenteel allemaal speelt in Nederland.
En Hart van Nederland en RTL Journaal zijn betere bronnen?

En de nationale media is echt niet de enige nieuwsbron die ik gebruik. Je doet alsof het helemaal niet mogelijk zou zijn om jezelf vanuit een het ene land op de hoogte te houden van de gebeurtenissen in een ander land.

Maar goed, als jij denkt dat de door mij genoemde voorbeelden van ellende - en dat was 10 minuten Google werk hooguit - ook echt allemaal gepleegd zijn door allochtonen, dan mag je dat gewoon onderbouwen.

Of ga anders gewoon door met beweren dat Nederlandse voetbal supporters zulks brave jongetjes zijn en dat het de allochtonen zijn die al die problemen veroorzaken.
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:28:43 #222
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67813418
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:20 schreef Zienswijze het volgende:
Antilianen en Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de straatcriminaliteit, de autochtonen nemen hun aandeel in het voetbal hooligan geweld. Beide groepen de erover Geert.
Precies. Marokkanen zijn enorme probleemmakers op straat, zie de supermarkt in Gouda.... maar om te beweren dat Nederlandse jeugd echt braaf is, nou vergeet het maar. En dat komt inderdaad voornamelijk naar voren in de voetbalwereld, en echt niet alleen bij de grote clubs, ook de kleine clubs kennen een flinke hoeveelheid problemen rondom wedstrijden, en daarbuiten.
-
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 00:35:27 #223
8781 crew  Frutsel
pi_67815554
We hebben het geprobeerd, maar het werkt niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')