ik niet hoorquote:
Ja hè?quote:
Jij ging kokenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hè?
Ik wacht nog steeds op een uitnodiging van hem wanneer ik mag komen eten
Vooral tegen jou hahahahaquote:
pfft, laat hij je echt zo lang wachten ?quote:Ik wacht nog steeds op een uitnodiging van hem wanneer ik mag komen eten
Ja, maar dan moet jij mij nog wel uitnodigenquote:
Ik ben populairquote:
Jaquote:pfft, laat hij je echt zo lang wachten ?
Weet je het heel, heel zeker?quote:
Mijn vriendinquote:
Roflquote:
aaah net gemist dan =)quote:Op woensdag 8 april 2009 10:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Rond 12 uur bij Bolle en rond 1 uur zijn we naar Brandpunt gegaan
quote:
Mja, stom hè?quote:
je mag wel komen uithuilen hoor bij mijquote:Op woensdag 8 april 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, stom hè?
Btw; begint haar eerste letter met een M?
Ik heb het nu even gehad met mannenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je mag wel komen uithuilen hoor bij mij
Beetje spieken op hyvesquote:Op woensdag 8 april 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, stom hè?
Btw; begint haar eerste letter met een M?
kies je maar een andere uithuil paalquote:Op woensdag 8 april 2009 14:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het nu even gehad met mannen
sweetquote:Op woensdag 8 april 2009 14:49 schreef theKiD het volgende:
Ging net bij me oma langs, ga ik zitten, begint ze: "Ga maar eens goed zitten jongen, dit is een officieel moment"
Ik: Ow jeej.. vertel grootmama...
Oma: Ik geef jou de trouwring van onzen opa. Voor hij stierf zei hij dat die voor jou was. "Die ring krijgt theKiD straks als ik er niet meer ben"
Ik:![]()
Cool!!
Alleen hij past me niet.. Enigste vinger waar ik m om kan krijgen, is me pink, en daar issie net een tikkie te groot voor. Dus ik denk dak er eens een mooie ketting voor ga halen![]()
Opa moet wel dichtbij blijven natuurlijk
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kies je maar een andere uithuil paal![]()
FUCKquote:
lol, kijk is een pagina terugquote:Op woensdag 8 april 2009 15:25 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik moet mijn OV-kaart nog ophalen in het postkantoor van de heuvelpoort. Waar is die gebleven?
normaal gezien dicht bij zijnde. even kijken welke dat dan is voor jouquote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Kan je dan gewoon een andere naar keuze uitkiezen?
Dat zal dan in de Korvelseweg zijn, bedankt!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
normaal gezien dicht bij zijnde. even kijken welke dat dan is voor jou
Niet klagen als het niet goed was hequote:Op woensdag 8 april 2009 15:35 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat zal dan in de Korvelseweg zijn, bedankt!
Nooit nodig gehad, maar binnenkort ga ik op stage en dan heb ik em wel nodig.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:36 schreef aardappel het volgende:
je bent trouwens wel erg laathet is al april!
Nee dat zal ik niet doenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niet klagen als het niet goed was he
ok dan is het goedquote:
heyquote:
Welkomquote:
* Crazy-M knipt tong afquote:
Bel de IBgroep even, het lijkt me sterk dat je OV nu bij de Korvelseweg ligt aangezien dat geen volledig postkantoor is.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:35 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat zal dan in de Korvelseweg zijn, bedankt!
vroegah, toen ik nog niet in tilburg woonde, moest ik mijn OV ook ophalen in een weggestopte TNT-balie in een of andere boekenwinkelquote:Op woensdag 8 april 2009 17:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bel de IBgroep even, het lijkt me sterk dat je OV nu bij de Korvelseweg ligt aangezien dat geen volledig postkantoor is.
Jij met je jongens van jeweetwelquote:Op woensdag 8 april 2009 19:37 schreef aardappel het volgende:
nog mensen op stap vanaaf?
de jongens van jeweetwel zijn weer in de pollyyyyy
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar toch, de Boekanier blijft het leukst. Draaien ze tenminste constant muziek die wij leuk vinden.
De komende 3 dagen werk ik achter bar 2, dus kom maar langs!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoi. Wanneer krijg ik een drankje van je.
wo-do-vr of do-vr-za?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
De komende 3 dagen werk ik achter bar 2, dus kom maar langs!
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jij met je jongens van jeweetwel. Is de Polly op di / do leuk?
Ik weet niet, gister waren we in Bolle en de muziek vonden we niet zo.. toen maar naar Brandpunt, was al een stuk beter. Maar toch, de Boekanier blijft het leukst. Draaien ze tenminste constant muziek die wij leuk vinden.
1 juup alsjeblieftquote:
+1 voor mij!quote:
dovrzaquote:Op woensdag 8 april 2009 20:14 schreef existenz het volgende:
[..]
wo-do-vr of do-vr-za?. Afgelopen weken op vrijdag was de 2e bar pas laat open geloof ik (of we waren vroeg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |