Heb je al weer water?quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:41 schreef crossover het volgende:
Is er iemand die ook geen water heeft, of heeft mijn huisbaas de rekeningen niet betaald?
haha geinigquote:Op woensdag 8 april 2009 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hier, neem een zakdoekje...
[ afbeelding ]
Nou?quote:
Wat ben jij slecht!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga richting de uni.. niet om te ont-spijbelen, ik heb al twee hoorcolleges en een werkgroep gemist vandaag.
later!
Nog noooit last van gehadquote:
Dankje!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hier, neem een zakdoekje...
[ afbeelding ]
auto is op woensdag en vrijdag vrijquote:Op woensdag 8 april 2009 13:25 schreef existenz het volgende:
auto zit natuurlijk gewoon thuis en skipped alle lessen!
jajaquote:Op woensdag 8 april 2009 13:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
auto is op woensdag en vrijdag vrij
Jaaa, wil je mijn rooster zien?quote:
Ja, dan ben ik vrijquote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef existenz het volgende:
Maar ik ben over paar weken op een vrijdag op de uvt
SPIJBELAAR !!!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga richting de uni.. niet om te ont-spijbelen, ik heb al twee hoorcolleges en een werkgroep gemist vandaag.
later!
ik niet hoorquote:
Ja hè?quote:
Jij ging kokenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hè?
Ik wacht nog steeds op een uitnodiging van hem wanneer ik mag komen eten
Vooral tegen jou hahahahaquote:
pfft, laat hij je echt zo lang wachten ?quote:Ik wacht nog steeds op een uitnodiging van hem wanneer ik mag komen eten
Ja, maar dan moet jij mij nog wel uitnodigenquote:
Ik ben populairquote:
Jaquote:pfft, laat hij je echt zo lang wachten ?
Weet je het heel, heel zeker?quote:
Mijn vriendinquote:
Roflquote:
aaah net gemist dan =)quote:Op woensdag 8 april 2009 10:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Rond 12 uur bij Bolle en rond 1 uur zijn we naar Brandpunt gegaan
quote:
Mja, stom hè?quote:
je mag wel komen uithuilen hoor bij mijquote:Op woensdag 8 april 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, stom hè?
Btw; begint haar eerste letter met een M?
Ik heb het nu even gehad met mannenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je mag wel komen uithuilen hoor bij mij
Beetje spieken op hyvesquote:Op woensdag 8 april 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, stom hè?
Btw; begint haar eerste letter met een M?
kies je maar een andere uithuil paalquote:Op woensdag 8 april 2009 14:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het nu even gehad met mannen
sweetquote:Op woensdag 8 april 2009 14:49 schreef theKiD het volgende:
Ging net bij me oma langs, ga ik zitten, begint ze: "Ga maar eens goed zitten jongen, dit is een officieel moment"
Ik: Ow jeej.. vertel grootmama...
Oma: Ik geef jou de trouwring van onzen opa. Voor hij stierf zei hij dat die voor jou was. "Die ring krijgt theKiD straks als ik er niet meer ben"
Ik:![]()
Cool!!
Alleen hij past me niet.. Enigste vinger waar ik m om kan krijgen, is me pink, en daar issie net een tikkie te groot voor. Dus ik denk dak er eens een mooie ketting voor ga halen![]()
Opa moet wel dichtbij blijven natuurlijk
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kies je maar een andere uithuil paal![]()
FUCKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |