http://www.tntpost.nl/voo(...)-de-buurt/index.aspx en dan TNT vestiging zoekenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:25 schreef Parafernalia het volgende:
Waar kan ik heen om m'n pakketje te verzenden?Ik heb een kapotte harde schijf liggen, en die moet ik in een kartonnen doos terugsturen.
Maar ik hoorde dat het Postkantoor in de Heuvelpoort dicht is. Waar moet ik nu heen?
Korvelseweg, Westermarkt, Palletplein, C1000 in de Blaakquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:25 schreef Parafernalia het volgende:
Waar kan ik heen om m'n pakketje te verzenden?Ik heb een kapotte harde schijf liggen, en die moet ik in een kartonnen doos terugsturen.
Maar ik hoorde dat het Postkantoor in de Heuvelpoort dicht is. Waar moet ik nu heen?
Allemaal te verquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Korvelseweg, Westermarkt, Palletplein, C1000 in de Blaak
Je hebt nieuwe hyves foto'squote:
Goed hequote:
Ik was er!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:35 schreef aardappel het volgende:
goedeavondddddddd
nog iemand op stap vanaaf?!
waaaaaaaaaar dan?!quote:
oe auw!quote:Op woensdag 8 april 2009 06:53 schreef Crazy-M het volgende:
ochtend![]()
Vraag me niet hoe, maar met wakker worden spier bij ribben verdraaid
best wel pijnlijk eigenlijk
Woensdag, de dag van de kwaaltjes hahahahaquote:Op woensdag 8 april 2009 07:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
oe auw!
Ik ben opgestaan met pijn rechts onder in mn rug.... Geen idee waarom!
Rond 12 uur bij Bolle en rond 1 uur zijn we naar Brandpunt gegaanquote:Op woensdag 8 april 2009 03:09 schreef aardappel het volgende:
[..]
waaaaaaaaaar dan?!
ik was rond 12 uur @ philip
rond 1 uur @ bolle
en daarna in de lamme
laaaaalaaaaalaaaaaaaaaalaaaaaaa
Heb je al weer water?quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:41 schreef crossover het volgende:
Is er iemand die ook geen water heeft, of heeft mijn huisbaas de rekeningen niet betaald?
haha geinigquote:Op woensdag 8 april 2009 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hier, neem een zakdoekje...
[ afbeelding ]
Nou?quote:
Wat ben jij slecht!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga richting de uni.. niet om te ont-spijbelen, ik heb al twee hoorcolleges en een werkgroep gemist vandaag.
later!
Nog noooit last van gehadquote:
Dankje!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hier, neem een zakdoekje...
[ afbeelding ]
auto is op woensdag en vrijdag vrijquote:Op woensdag 8 april 2009 13:25 schreef existenz het volgende:
auto zit natuurlijk gewoon thuis en skipped alle lessen!
jajaquote:Op woensdag 8 april 2009 13:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
auto is op woensdag en vrijdag vrij
Jaaa, wil je mijn rooster zien?quote:
Ja, dan ben ik vrijquote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef existenz het volgende:
Maar ik ben over paar weken op een vrijdag op de uvt
SPIJBELAAR !!!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga richting de uni.. niet om te ont-spijbelen, ik heb al twee hoorcolleges en een werkgroep gemist vandaag.
later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |