quote:
Dat in feite mijn onderwerp niet goed genoeg is en daar komt ie nu pas mee aan en in feite heb ik dus twee weken de tijd om een heel nieuw essay te schrijven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Zusje, wat was je feedback...?
http://www.tntpost.nl/voo(...)-de-buurt/index.aspx en dan TNT vestiging zoekenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:25 schreef Parafernalia het volgende:
Waar kan ik heen om m'n pakketje te verzenden?Ik heb een kapotte harde schijf liggen, en die moet ik in een kartonnen doos terugsturen.
Maar ik hoorde dat het Postkantoor in de Heuvelpoort dicht is. Waar moet ik nu heen?
Korvelseweg, Westermarkt, Palletplein, C1000 in de Blaakquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:25 schreef Parafernalia het volgende:
Waar kan ik heen om m'n pakketje te verzenden?Ik heb een kapotte harde schijf liggen, en die moet ik in een kartonnen doos terugsturen.
Maar ik hoorde dat het Postkantoor in de Heuvelpoort dicht is. Waar moet ik nu heen?
Allemaal te verquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Korvelseweg, Westermarkt, Palletplein, C1000 in de Blaak
Je hebt nieuwe hyves foto'squote:
Goed hequote:
Ik was er!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:35 schreef aardappel het volgende:
goedeavondddddddd
nog iemand op stap vanaaf?!
waaaaaaaaaar dan?!quote:
oe auw!quote:Op woensdag 8 april 2009 06:53 schreef Crazy-M het volgende:
ochtend![]()
Vraag me niet hoe, maar met wakker worden spier bij ribben verdraaid
best wel pijnlijk eigenlijk
Woensdag, de dag van de kwaaltjes hahahahaquote:Op woensdag 8 april 2009 07:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
oe auw!
Ik ben opgestaan met pijn rechts onder in mn rug.... Geen idee waarom!
Rond 12 uur bij Bolle en rond 1 uur zijn we naar Brandpunt gegaanquote:Op woensdag 8 april 2009 03:09 schreef aardappel het volgende:
[..]
waaaaaaaaaar dan?!
ik was rond 12 uur @ philip
rond 1 uur @ bolle
en daarna in de lamme
laaaaalaaaaalaaaaaaaaaalaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |