ikzelf vind die secret chiefs 3 book of angels ook erg tof en verder de andere the dreamers dingen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
Heb nu wel een aantal Book of Angels te pakken. Vooral Jamie Saft, Marc Ribot, MMW, Ipos (dat is Dreamers) vind ik vet. Verdere tips?Ik merk dat ze nogal moeilijk zijn om aan te komen, en bovendien heel duur als je ze gewoon wilt kopen
quote:
ook de moeite waard om aan te schaffen trouwensquote:
Dat Bar Kokhba is dus het enige wat me allemaal niet zo heel erg boeit van John. Wel als het electrisch is en zo, maar niet die zwoele Oosterse/Joodse sound en zo...ik kan daar niet naar luisteren zonder een enorme wereld-muziek vybequote:
het enige? naked city et. al. vond je toch ook niet zoveel aanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat Bar Kokhba is dus het enige wat me allemaal niet zo heel erg boeit van John. Wel als het electrisch is en zo, maar niet die zwoele Oosterse/Joodse sound en zo...ik kan daar niet naar luisteren zonder een enorme wereld-muziek vybe
Van die Book of Angels gedoe danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het enige? naked city et. al. vond je toch ook niet zoveel aan
ikzelf ben nogal weg van het moonchild/astronome/heliogabalus/crucible/templars projectje
Book of angles is toch het tweede masada boek je kunt ook het eerste deel nog beluisteren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Van die Book of Angels gedoe danEn dat wat toegankelijker werk. Naked City vind ik nog steeds ronduit verschrikkelijk.
Naast al het bovengenoemde nog:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
Heb nu wel een aantal Book of Angels te pakken. Vooral Jamie Saft, Marc Ribot, MMW, Ipos (dat is Dreamers) vind ik vet. Verdere tips?Ik merk dat ze nogal moeilijk zijn om aan te komen, en bovendien heel duur als je ze gewoon wilt kopen
Ik wil hem horenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:27 schreef Bosbeetle het volgende:
review van book of angels nr. 20
http://www.allaboutjazz.com/php/article.php?id=44505
Geen idee eigenlijk. Na dit stukje ben ik ook zeer benieuwd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik wil hem horenben erg benieuwd.
Is dit trouwens ook de laatste in de reeks? of komen er nog meer
Gemist, bosbeetle. Jammer, maar kudos voor het meldenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Nu live te zien![]()
http://liveweb.arte.tv/fr/video/Moers_Festival_John_Zorn/
In de platenwinkel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |