Een paar weken geleden kwam ik een meisje tegen op een feestje. Die avond een beetje met haar zitten praten en blijkbaar hadden we aardig wat gemeen qua interesses. Zoals zo vaak gefaald met een telefoonnummer te vragen, maar dat terzijde

De volgende dag stond ze opeens op mijn stoep, om bij mij een paar cd's te lenen (zoals ik blijkbaar had beloofd). De paar dagen erna een beetje over en weer lopen sms'en en drie weken geleden begonnen met daten. Dat ging dermate goed dat ze graag wilde dat ik haar ouders zou ontmoeten. Prima

.
Haar vader wilde zelf zaterdag naar een play-off wedstrijd van rugby kijken, en aangezien ik zelf ook een paar seizoenen heb gespeeld gingen we er met z'n 2-en heen. Het was goed weer, we hebben een leuke wedstrijd gezien en konden goed met elkaar op schieten. Ik was dus geslaagd voor het eerste deel van dit examen

Zondagavond zou ik langs komen om te eten zodat ik ook haar moeder kon ontmoeten. Ik kwam er rond een uurtje of 6 aan en kreeg te horen dat de moeder nog aan het werk was (het was blijkbaar druk op haar werk) en dat wij alvast zouden gaan eten. Tijdens het eten horen we deur open gaan waarna de moederen binnen komt.....
Klacht: de vrouw uit
Collega's die je idee jatten blijkt de moeder te zijn van een potentiele vriendin. Kutzooi