Mandy heeft tal van likkende lesboscenes gehad de afgelopen jaren in the L-word...quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik stem dan om Mandy terug te krijgen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij volgen Amerika. Fox zendt 't daar uit, en even later kun je dat dan downloadenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:42 schreef purmernoord het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar 24 momenteel wordt uitgezonden?? ik zit al vanaf januari met spanning op het nieuwe seizoen te wachten en er komt niks terwijl jullie hier elke keer melden dat het weer zo geweldig was?? op welk net en tijdstip please?
Verkeerd gedacht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:41 schreef Sins het volgende:
Kim![]()
Denk alleen dit het enige en laatste was van d'r
Hmm blijft wel een beetje een vaag verhaal. Waarom zou Tony zo moeilijk doen en hem laten stikken, terwijl ze ook met die shotgun de genadeklap konden geven? Larry's neus was af en toe trouwens onbedekt (slordigheidje), maar ik denk dat hij wel dood is. Tony blijft immers wachten op de FBI.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:50 schreef Merel het volgende:
Geloven jullie trouwens dat Larry echt dood is? Er was geen silent clock. En nou is Larry ook geen personage van het eerste uur ofzo, ik zou een silent clock ook niet passend vinden als ie dood is, maar Renee kreeg er ook een. Alhoewel die dan weer niet echt dood was. Dus nou weet ik het niet meer
Het zou kunnen dat hij hem in de volgende seconde weer overeind helpt, en dat hij dan is geinfiltreerd ofzo in de stark, of wat daar van over is, of wat er boven staatquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hmm blijft wel een beetje een vaag verhaal. Waarom zou Tony zo moeilijk doen en hem laten stikken, terwijl ze ook met die shotgun de genadeklap konden geven? Larry's neus was af en toe trouwens onbedekt (slordigheidje), maar ik denk dat hij wel dood is. Tony blijft immers wachten op de FBI.
Dat is altijd zo. Je denkt steeds: nu zijn alle problemen opgelost en vijanden opgepakt. Toch is er dan nog een los einde. Soms is dat wat onzinnig, maar ik wacht even op de uitwerking voordat ik dit ga afkraken.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat hij hem in de volgende seconde weer overeind helpt, en dat hij dan is geinfiltreerd ofzo in de stark, of wat daar van over is, of wat er boven staatHij wacht natuurlijk op de FBI zodat hij het uit kan leggen enzo en ondersteuning kan krijgen.
Het is nogal onwaarschijnlijk dat hij ineens toch weer slecht is, ook omdat hij informeerde naar Kim enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
uit de promo:Hm... okee. We zullen het volgende week weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of net als met Tony 2 seizoenen later![]()
Nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef Myers het volgende:
Wel raar van Tony, dus hij werkt nu voor zichzelf ofzo? Lijkt me niet dat hij aan het begin van het seizoen wist dat er biologische wapens binnen zouden komen die dag. Dus dat is een beslissing die hij nu ter plekke maakt.
Mja ik bedoel eigenlijk ook in de laatste twee/drie uur.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:15 schreef Sins het volgende:
[..]
Niet![]()
Hij vertelde 50 cent z'n wapen te laten zakken en die deed dat vervolgens zonder na te denken. Ze werken dus samen.
Hmm dat wist ik niet. Maar heb het net ook pas gelezen:quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef Myers het volgende:
Na deze aflevering werd de productie stopgezet en hebben ze de laatste zes afleveringen opnieuw geschreven, maar deze twist zal wel bij die rewrites horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |