YouTubequote:1. Damnit!
2. That was our only lead
3. You don't want to try me on that one.
4. Tell me what I need to know!
5. When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
6. You don't understand!
7. Do you understand?
8. I understand.
9. I need you to trust me.
10. There's no time for backup.
11. I don't have time to explain right now.
12. I don't have time for this.
13. We don't have much time
14. Secure the perimeter.
15. Stand down.
16. Copy that.
17. Show me your hands! I said show me your hands!!
18. It's complicated.
19. Thousands of lives are at stake
20. Send that to my screen.
21. I'm going dark.
22. I'm so sorry
23. Trust me, you don't want to go down that road with me.
24. If you don't tell me what I want to know, then it'll just be a question of how much you want it to hurt.
Veel vette afleveringen voor jou dus nog.. Ik ben jaloersquote:Op maandag 6 april 2009 00:38 schreef MrManiak het volgende:
Ik ga maandag (vandaag) een 24-dagje houden, ik zit nog bij episode 8 ofzo...
Ik ook denk ik..keek eerdere seizoenen altijd ineens en dat beviel eigenlijk beter.quote:Op maandag 6 april 2009 01:02 schreef JohnLocke het volgende:
Wat gaat dat langzaam met zo'n seizoen, volgende keer wacht ik gewoon tot het volledig uitgezonden is...
Het geeft je wel iets om wekelijks naar uit te kijken, natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2009 01:02 schreef JohnLocke het volgende:
Wat gaat dat langzaam met zo'n seizoen, volgende keer wacht ik gewoon tot het volledig uitgezonden is...
Wel goed te volgen idd, maar zit er meer in bij veel eps. achter elkaarquote:Op maandag 6 april 2009 08:14 schreef northernlight81 het volgende:
Heb de vorige ook allemaal in 1x gezien, maar vind het zo ook wel goed te volgen.
tvp.
Ik moet om 8.45 het huis uit om naar m'n stage te gaan, maar ik zit er serieus over na te denken om wat eerder op te staan en hem lekker morgenochtend te kijken.quote:Op maandag 6 april 2009 11:19 schreef drGoeroe het volgende:
Ik ook, morgen bij thuiskomst lekker weer 24 kijken, heerlijk altijd op de dinsdag
nee man, wacht gewoon tot je klaar ben en dan relaxed kijkenquote:Op maandag 6 april 2009 11:28 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik moet om 8.45 het huis uit om naar m'n stage te gaan, maar ik zit er serieus over na te denken om wat eerder op te staan en hem lekker morgenochtend te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Jefkie op 07-04-2009 07:10:03 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reken maar niet dat het erg veel zal veranderen. De laatste afleveringen laten natuurlijk een aftakelende Jack zien en pogingen om Kim over te halen hem te helpen. De rest wordt denk ik allemaal bijzaak.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:44 schreef Dos37 het volgende:
Jon Voight is een prima acteur dat laat ie wel weer blijken. Voor de rest vond ik het een matige aflevering, maar dat is altijd zo bijna voor het eind.
Die heeft hij zodat hij niet de rest van de 7 afleveringen stuiptrekkend op de grond ligt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:02 schreef Myers het volgende:
Vond het wel een aardige aflevering. En natuurlijk komt Jack nog wel in actie, hij heeft niet voor niets dat tasje met spuitjes gekregen.
Inderdaad, en dat hebben ze (de schrijvers) erin gewerkt zodat hij weer de field in kan. Ze gaan de actieheld van de serie echt niet negen afleveringen in een FBI kantoor weg laten rotten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft hij zodat hij niet de rest van de 7 afleveringen stuiptrekkend op de grond ligt.
Ze gaan - denk ik - echt de nadruk leggen op Jack / Kim... en dat Kim hem kan redden. Renee zal wel een belangrijk deel krijgen in het overhalen van Kim.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:12 schreef Myers het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat hebben ze (de schrijvers) erin gewerkt zodat hij weer de field in kan. Ze gaan de actieheld van de serie echt niet negen afleveringen in een FBI kantoor weg laten rotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Inderdaad ja. Goed gespeeld van Kieferquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:31 schreef qu63 het volgende:
Ik vond Jacks gezicht tijdens zn eerste stuiptrekkingen wel eng eigenlijk
Zeker! Alles wat ie doet doet ie met volle overgave en overtuigingquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Goed gespeeld van Kiefer
Ik heb zo'n idee dat Renee nog een belangrijke rol gaat spelen in de verzoening tussen Kim en Jack... en het herstel van Jack.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:53 schreef Stienn het volgende:
idd, goed gespeeld!
Ik heb het idee dat Renee steeds meer voor Jack gaat voelen..
Ik weet al helemaal niet meer wie dat wasquote:
In seizoen 8 gaat Moss dan ook wraak nemen op Jack door Amerika plat te nukenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:56 schreef Sloggi het volgende:
Zal Moss leuk vinden, als 't wat wordt tussen Sjek en Renee.
Dat bedoelde ik ook. En dat het dan niet zo goed gaat tussen Kim en Jack en dat Renee opnieuw alles doet om Jack's leven te redden via Kim.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:36 schreef Sjaak3 het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet dat het Renée lukt om Jack over te halen om Kim d'rbij te halen. Denk eerder dat zij zelf contact zoekt met Kimmie.
Ik vind Hodges eigenlijk helemaal niet zo'n goede bad guy. Er zijn in het verleden bad guys geweest waar je veel meer ontzag voor had dan Hodges.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:15 schreef Rainesz het volgende:
Leuke aflevering.
Keifer speelt excelent,vond de eerste keer dat Mr voight uit zijn slof schoot tegen Agent Moss, toch wel erg matig gespeeld,dat viel helaas iets te duidelijk op!
Renee slaat Kim neer en dient wat van Kim d'r stamcellen (dat zal het waarschijnlijk wel worden?) toe aan Jack die toch al half dood isquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. En dat het dan niet zo goed gaat tussen Kim en Jack en dat Renee opnieuw alles doet om Jack's leven te redden via Kim.
soms hapert ie ff als ie kwaad is maar verder vind ik voight opzich al een geweldige uitstraling hebben. Wel ff leuk hoe hij die gast een verdieping omlaag gooide.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Hodges eigenlijk helemaal niet zo'n goede bad guy. Er zijn in het verleden bad guys geweest waar je veel meer ontzag voor had dan Hodges.
Raketten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
soms hapert ie ff als ie kwaad is maar verder vind ik voight opzich al een geweldige uitstraling hebben. Wel ff leuk hoe hij die gast een verdieping omlaag gooide.
maar vind t wel beetje raar dat de president gewoon aan 'm toegeeft, maarja anders was het seizoen over
Yups.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef Sloggi het volgende:
Jon Voight vs. Moss was echt prachtig acteerwerk van Voight.
Die fighters waren 10seconden van die basis verwijderdquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:21 schreef CloudStrifeNL het volgende:
Over Jack in the field in mogelijke upcoming episodes en andere characters:Ik miste die 3e al eigenlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:21 schreef CloudStrifeNL het volgende:
Over Jack in the field in mogelijke upcoming episodes en andere characters:Dat zou dus betekenen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen datGeloof dat maar niet. Dat gaan ze echt wel erg rekken.... Ik voorspel tot aan de laatste aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
eensquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die fighters waren 10seconden van die basis verwijderd
Hadden ze die bunker gewoon platgegooid dan hadden ze die raketten echt nooit meer kunnen lanceren. Dit soort shit irriteert me echt.
Toen ze het gaf zei ze dat het normaal gesproken om de 2 uur zou zijn, maar dat hij het mocht gebruiken als hij vond dat het nodig wasquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:44 schreef scanman01 het volgende:
Viel me op dat die vrouw die Jack die injectie gaf zei dat hij om de twee uur zichzelf opnieuw moest injecteren. Een half uur later geeft Jack zichzelf alweer een spuit. Het gaat dus alles behalve goed....
Ja, dat weet ik ook. Daarom gaat het dus alles behalve goed. Hij heeft het nu al veel vaker nodig dan om de 2 uur.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Toen ze het gaf zei ze dat het normaal gesproken om de 2 uur zou zijn, maar dat hij het mocht gebruiken als hij vond dat het nodig was.
Dan kijk je niet meerquote:
24 is vanaf het begin een drama-serie, daar hoort dus niet altijd spanning bij.quote:
Zal allemaal wel, maar t/m seizoen 5 was 24 veel spannender.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
24 is vanaf het begin een drama-serie, daar hoort dus niet altijd spanning bij.
Uhm.. ja, hij is erg kwetsbaar inderdaad als hij ook dit weer overleeftquote:Op woensdag 8 april 2009 01:06 schreef cygnusx het volgende:
24 is de enige serie welke ik (vooral dit seizoen) niet uitstel om te kijken. Ik kijk het altijd direct op dinsdag
Echt een goed seizoen, het lijkt mij echter ook onwaarschijnlijk dat jack dood gaat. Ze willen denk ik liever wat meer kwetsbaarheid tonen aan jack, omdat hij bijna op robocop gaat lijken met dat hij overdal doorheen maait.
Kim denkt toch nog steeds dat haar vader dood is. Ik denk dat het wel goed gaat tussen hen, maar dat Jack haar dochter wil besparen opnieuw hem te verliezen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. En dat het dan niet zo goed gaat tussen Kim en Jack en dat Renee opnieuw alles doet om Jack's leven te redden via Kim.
Nee toch? Jack deed alsof hij dood was aan het einde van seizoen 4. In seizoen 5 werd duidelijk dat hij nog leefde en heeft Kim hem nog gezien bij CTU rond de tijd dat Edgar stierf. Aan het eind van seizoen 5 werd Jack ontvoerd door de Chinezen. Dus Kim kan hooguit denken dat hij nog steeds verdwenen is.quote:Op woensdag 8 april 2009 04:15 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Kim denkt toch nog steeds dat haar vader dood is.
quote:"Just a few more weeks until we find out if Jack Bauer is going to succumb to some form of weaponized Mad Cow Disease (hint: he’s already signed up for at least two more seasons, so unless the writers are taking the character in a bold new direction that involves lots of drooling, babbling, and loss of physical coordination, I say no), but it sounds like a few of Kiefer Sutherland’s fans are developing their own peculiar brand of dementia. Or so you might think, judging by the couple Kiefer Sutherland sat next to on a New York-to-London flight:
"On my flight here a couple next to me said, ‘We feel much safer on the plane with you here’…. I couldn’t figure it out. If you’ve seen 24 you’d know anyone within three feet of me dies.”
Kiefer’s got a point—two points, really. First, anyone who’s seen the show knows that even being acquainted with Jack Bauer is tantamount to a friggin’ death sentence. Second, Kiefer Sutherland is not Jack Bauer. Although Kiefer seems like a decent enough guy. Lord knows, there’s no better man to have at your side if you’re ever assaulted by a Christmas tree."
Dat begreep ik dus ook niet, ze konden toch gewoon doorgaan met de aanval, dan waren die raketten ook geraakt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die fighters waren 10seconden van die basis verwijderd
Hadden ze die bunker gewoon platgegooid dan hadden ze die raketten echt nooit meer kunnen lanceren. Dit soort shit irriteert me echt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:23 schreef morgane het volgende:
"there’s no better man to have at your side if you’re ever assaulted by a Christmas tree."
Vind ik ook een beetje raar. Sowieso is dat niet echt spannend, want iedereen weet wel dat Bauer hieraan niet zal overlijden.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:28 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik de miraculeuze genezing (die er ongetwijfeld zit aan te komen) ook wel weer vergezocht. Dit virus was eerst ongeneeselijk maar nu is er toch opeens een experimenteel geneesmiddel voorhanden.
Des te groter zal de schok zijn als ie tóch overlijd!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:56 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje raar. Sowieso is dat niet echt spannend, want iedereen weet wel dat Bauer hieraan niet zal overlijden.
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
24 is vanaf het begin een drama-serie, daar hoort dus niet altijd spanning bij.
Waarom zijn ze dan steeds genomineerd voor beste dramaserie?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.24 is een actieserie, en geen dramaserie. Als je anders denkt snap je er echt niets van. Een dramaserie gaat over personages en de verhoudingen tussen personages onderling in een bepaalde context. Daar horen dingen bij als karakterverdieping en -ontwikkeling. Geen van die zaken is in grote mate aanwezig bij 24. 24 moet het hebben van de actie en spanning. 24 is geen dramaserie, punt.
Alhoewel seizoen 7 beter in elkaar zit dan seizoen 6, is het een feit dat er minder actie en spanning in zit. Dat vind ik erg teleurstellend. Dan kan je er nog wel duizend opzwepende achtergronddeuntjes ingooien, dat maakt het niet ineens spannend.
Dit zijn de catogorieën:quote:Op woensdag 8 april 2009 15:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan steeds genomineerd voor beste dramaserie?
Gezien de schaarste aan actieseries is het logisch dat het onder drama valt en niet één van de overige categorieën.quote:# Outstanding Comedy Series
# Outstanding Drama Series
# Outstanding Variety, Music or Comedy Series
# Outstanding Miniseries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |