Moest lachen. Droge reaktiequote:Op maandag 6 april 2009 00:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
/edit: Dat is dus die leverkanker suggestie.
Zou ook wel zuur zijn, drink nooit.
Mja ik vond water eigenlijk een beetje te duur worden. Natasja Froger heeft mij de ogen geopend op het gebied van energiebesparing, maar aangezien ik toch mn PC moet laten draaien, besloot ik maar te stoppen met drinken.quote:Op maandag 6 april 2009 00:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dan zit daar het probleem waarschijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Probeer alsjeblieft niet op Google te zoeken. Wat voor symptoom je ook intypt, je komt altijd op kanker uit.quote:Op maandag 6 april 2009 00:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Sinds vorige week vrijdag heb ik af en toen 's avonds een raar soort pijn in mijn buik.
De pijn is heel oppervlakkig, dus niet diep in de maag oid, en bevindt zich ongeveer 18cm rechts van mijn navel. In de eerste instantie dacht ik aan een blinde darmontsteking, maar er was geen sprake van anorexie oid., ook geen verhoging van de lichaamstemperatuur.
Een dag later was de pijn weer weg, om zo af en toe, vooral 's avonds, weer terug te komen. Er is geen sprake van vervoerspijn, alleen het bewegen van het omliggende gebied doet matig zeer, geen kromlopen of iets dergelijks, ook niet belemmerend in enig opzicht. Het indrukken doet wel redelijk zeer.
Precies op de plek van de pijn is ook een soort verharding voelbaar, op een zeer klein gebied.
Wie weet wat het kan zijn?
Angstaanjagend inderdaad. Toen ik een keer een aft had draaide dat gelijk uit op een misplaatste hersentumor.quote:Op maandag 6 april 2009 00:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Probeer alsjeblieft niet op Google te zoeken. Wat voor symptoom je ook intypt, je komt altijd op kanker uit.
LOL. Herkenbaar ja.quote:Op maandag 6 april 2009 00:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Angstaanjagend inderdaad. Toen ik een keer een aft had draaide dat gelijk uit op een misplaatste hersentumor.
Gelukkig was de chemo pas na een ori๋nterend onderzoek en bleek een citroen afdoende.
Dat dus.quote:
Je lever ligt 18 cm van je navel af? Dude, ik zou je zelf eens na laten kijken, een leververzakking!quote:Op maandag 6 april 2009 00:23 schreef Lundegaard het volgende:
"pijn buik verharding" op google intikken bracht me nou niet echt resultaat waar ik je blij mee kon maken. Integendeel dus. Het zou je lever kunnen zijn..
Ga gewoon lekker naar de huisarts.
Weer zo'n angstaanjagende ziektequote:
Volgens mij is het toch een liesbreuk.quote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Weer zo'n angstaanjagende ziekte.
Maar dat past niet echt bij het ziektebeeld wat ik heb, helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |