Time flies...quote:Op zondag 5 april 2009 21:08 schreef Xenomaniac het volgende:
Zo! Dione ook alweer 14 jaar bij Studio Sport!
Zou je toch niet zeggen..
jazeker, ze wordt ook alweer 40 dit jaarquote:Op zondag 5 april 2009 21:08 schreef Xenomaniac het volgende:
Zo! Dione ook alweer 14 jaar bij Studio Sport!
Zou je toch niet zeggen..
Doe dit topic maar.quote:
Mooie leeftijdquote:Op zondag 5 april 2009 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jazeker, ze wordt ook alweer 40 dit jaar
zal ik de andere dan even op slot gooien? Kan ik ook een keertje een slotje op een topic van je zettenquote:Op zondag 5 april 2009 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe dit topic maar.
Hoewel ik eerder was
Tuurlijk had ik al voorgesteldquote:Op zondag 5 april 2009 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal ik de andere dan even op slot gooien? Kan ik ook een keertje een slotje op een topic van je zetten
Mjah, ze hadden moeten stoppen.quote:
Waarom?quote:Op zondag 5 april 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk onvoorstelbaar dat die Spelen nog gewoon door zijn gegaan he...
tja ik vind dat moeilijk, moet je de terroristen dan laten winnen?quote:
Nee dus.quote:Op zondag 5 april 2009 21:20 schreef rubbereend het volgende:
moet je de terroristen dan laten winnen?
Een flink aantal dode atleten... aan de andere kant geef je de terroristen dan wel weer teveel eer misschien... blijft altijd lastig...quote:
Onterecht.quote:Op zondag 5 april 2009 21:21 schreef golfer het volgende:
Wim Ruska bleef en werd Olympisch kampioen en dat werd hem jaren later nog verweten.
Jos Hermes was favoriet op de 10 kilometer en ging naar huis.quote:Op zondag 5 april 2009 21:21 schreef golfer het volgende:
Ik was het destijds eens met een aantal sporters die wel meteen naar huis gingen.
Wim Ruska bleef en werd Olympisch kampioen en dat werd hem jaren later nog verweten.
Zijn misschien wel aan het woord geweest maar ze zenden niet alles uitquote:Op zondag 5 april 2009 21:22 schreef Dos37 het volgende:
ER zitten er een aantal die nog niet aan het woord zijn geweest.
Nou ik vind dat ze er zelf ook maar weinig aan gedaan hebben, ze hadden gewoon een themadag moeten doen met allerlei hoogte- en dieptepunten... zelf kwamen ze ook niet verder dan een paar fragmenten door verslaggevers gekozen, en lang niet allemaal even bijzondere fragmentenquote:Op zondag 5 april 2009 21:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Veel te kort inderdaad, Studio Sport verdient een veel langer programma.
Kom op zeg, 50 jaar, dan kan er toch wel wat meer af nietwaar?
tis ook maar net welke ruimte ze krijgenquote:Op zondag 5 april 2009 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ze er zelf ook maar weinig aan gedaan hebben, ze hadden gewoon een themadag moeten doen met allerlei hoogte- en dieptepunten... zelf kwamen ze ook niet verder dan een paar fragmenten door verslaggevers gekozen, en lang niet allemaal even bijzondere fragmenten
Nah, ze zijn vanochtend om 10 uur met die gein begonnen. In Studio Voetbal komt ook nog wat.quote:Op zondag 5 april 2009 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik vind dat ze er zelf ook maar weinig aan gedaan hebben, ze hadden gewoon een themadag moeten doen met allerlei hoogte- en dieptepunten...
Als een instituut 50 jaar bestaat maak je mij niet wijs dat er geen ruimte voor is... Paul de Leeuw kreeg ook een marathonquote:Op zondag 5 april 2009 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis ook maar net welke ruimte ze krijgen
Hij is handbalscheidsrechter.quote:Op zondag 5 april 2009 21:29 schreef Xenomaniac het volgende:
Heinze Bakker, ook een prima verslaggever, geen 1 keer aan het woord.
Is erg leuk die filmpjes, over Mart, Frank, Sierd ! kijk en beoordeel zelfquote:Op maandag 6 april 2009 15:47 schreef Stansfield het volgende:
erg leuke uitzending, maar toch had het beter gekend denk ik. Maar even die filmpjes bekijken op de site.
Het had langer moeten duren. Te veel kwamen niet aan het woordquote:Op maandag 6 april 2009 15:47 schreef Stansfield het volgende:
erg leuke uitzending, maar toch had het beter gekend denk ik. Maar even die filmpjes bekijken op de site.
Ik vond de filmpjes bagger.quote:Op maandag 6 april 2009 21:49 schreef Stansfield het volgende:
Die filmpjes waren idd erg leuk maar je kan zo;n programma makkelijk 3 uur laten duren.
Tijdens het filmpje over de passie van Mart voor muziek zie je Tom Egbers secondenlang heel ongeinteresseerd naar het plafond kijken. Priceless.quote:Op maandag 6 april 2009 21:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is erg leuk die filmpjes, over Mart, Frank, Sierd ! kijk en beoordeel zelf
quote:Op maandag 6 april 2009 22:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tijdens het filmpje over de passie van Mart voor muziek zie je Tom Egbers secondenlang heel ongeinteresseerd naar het plafond kijken. Priceless.
Hmm ja, lees het nu op de site.quote:Op maandag 6 april 2009 14:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Herhaling: zaterdag 11 april om 16.30 uur op Nederland 1
50 jaar Studio Sport (special)
Tijdens de uitzending (5 april) van De Reünie vertellen commentatoren, presentatoren en verslaggevers over hun eigen ervaringen in al die jaren ‘Studio Sport’. Op deze website vind je exclusief beeldmateriaal. Doe ook mee aan de prijsvraag.
Is niet op uitzendinggemist terug te kijken..
Ik bedoelde meer de filmpjes op internet.quote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond de filmpjes bagger.
Filmpje over Herbert Dijkstra waar iedereen kritiek op heeft en filmpje over Afrikaanse kindjes omdat de bet-over grootvader van een omhooggevallen gymnaiste toevalli9g een neger was.
Heinze Bakker zat er Jan Stekelenburg en Koos Postuma die veel meer betekend hebben voor SS.
Die had ik aan het woord willen horen.
Wel boeiendquote:Op zondag 26 april 2009 19:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Vanavond wel interessant, o.a. iemand die in de bajes heeft gezet en een motor coureur
Echt super hequote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef Leeuwinneke het volgende:
Was erg mooi ..Vooral Edwin die in Thailand met dieren werkt.
Ja zeker supers Bluezzquote:
Ja maar dat vind ik een vreemd verhaal als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef Leeuwinneke het volgende:
Ja zeker supers BluezzOok die van dat dame uit Turkije...toch doorgaan..Terwijl ze failliet raken
Ja het zal best niet goed zijn gegaan... Of teveel uitgeven dan dat je eigenlijk hebt..Ik ben wel met je eens.. dat ze misschien niet op hebben gelet !quote:Op zondag 26 april 2009 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik een vreemd verhaal als ik eerlijk ben.
Hoe kan je met zoveel zaken failliet gaan... is dat dan niet meer een kwestie van niet goed met cijfers en boekhouding om kunnen gaan en boven je 'stand' leven?
Ik ook.. het begint nu. Is vast enorm indrukwekkend..quote:Op zondag 27 december 2009 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond een special met de klas van Anne Frank. Ik ben reuze-benieuwd!
Ja dat vond ik ook wel erg mooi. Hij werd helemaal emotioneel van het idee dat zo veel kinderen over de hele wereld zijn spel speelden..quote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef Chen het volgende:
Mooie uitzending gisterleuk trouwens van die man die al die spelletjes heeft bedacht.
Die vroeger op school iedereen zat te pestenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:52 schreef Elco.. het volgende:
Die negrin van 4 maart, wat een walgelijk mens.
Dat je dat als kind/jongere als 'leuk' bestempelt kan ik nog inkomen, maar dat je als volwassene niet in staat bent daar einige nuance of reflectie in aan te brengen vind ik diep triestquote:Op maandag 5 maart 2012 11:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die vroeger op school iedereen zat te pesten
Ja juist als kind vind je dat leuk ...Maar als volwassene moet je anders tegen aan zien en begrijpen dat het ondraaglijk is dat pesten.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat je dat als kind/jongere als 'leuk' bestempelt kan ik nog inkomen, maar dat je als volwassene niet in staat bent daar einige nuance of reflectie in aan te brengen vind ik diep triest![]()
Heel naar mens idd.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:52 schreef Elco.. het volgende:
Die negrin van 4 maart, wat een walgelijk mens.
Dit dus, kinderen/pubers beseffen de impact van pesterijen nog niet altijd. Maar dat je als volwassene nog zo onverschillig kan doen over dat pesten van vroeger is wel triestquote:Op maandag 5 maart 2012 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat je dat als kind/jongere als 'leuk' bestempelt kan ik nog inkomen, maar dat je als volwassene niet in staat bent daar einige nuance of reflectie in aan te brengen vind ik diep triest![]()
Neem het op en kijk altijd later.quote:
Normaal kijk ik altijd... Maar gezien Penoza op ned3 kwam verkoos ik om naar Penoza te kijkenquote:Op zondag 25 november 2012 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik wel, niemand post hier denk ik.
Blijf een mooi programma met geweldige verhalen.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1308330quote:Op maandag 26 november 2012 13:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Verdorie staat niet op uitzendinggemist
ik zocht via iPadquote:Op maandag 26 november 2012 13:31 schreef Pino112 het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1308330
?
Alsof niet duidelijk genoeg was dat ze stijf stond van de anabolen.quote:Op zondag 2 december 2012 22:36 schreef rubbereend het volgende:
Waarom werd er niet gevraagd of ze doping gebruikt had?
quote:Op maandag 3 december 2012 13:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk nu ! Zware stem heeft zij die bodybuildingster
Dat dus. Hoe ze aan haar zware stem kwam.quote:Op zondag 2 december 2012 22:36 schreef rubbereend het volgende:
Waarom werd er niet gevraagd of ze doping gebruikt had?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |