Jos Hermes was favoriet op de 10 kilometer en ging naar huis.quote:Op zondag 5 april 2009 21:21 schreef golfer het volgende:
Ik was het destijds eens met een aantal sporters die wel meteen naar huis gingen.
Wim Ruska bleef en werd Olympisch kampioen en dat werd hem jaren later nog verweten.
Zijn misschien wel aan het woord geweest maar ze zenden niet alles uitquote:Op zondag 5 april 2009 21:22 schreef Dos37 het volgende:
ER zitten er een aantal die nog niet aan het woord zijn geweest.
Nou ik vind dat ze er zelf ook maar weinig aan gedaan hebben, ze hadden gewoon een themadag moeten doen met allerlei hoogte- en dieptepunten... zelf kwamen ze ook niet verder dan een paar fragmenten door verslaggevers gekozen, en lang niet allemaal even bijzondere fragmentenquote:Op zondag 5 april 2009 21:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Veel te kort inderdaad, Studio Sport verdient een veel langer programma.
Kom op zeg, 50 jaar, dan kan er toch wel wat meer af nietwaar?
tis ook maar net welke ruimte ze krijgenquote:Op zondag 5 april 2009 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ze er zelf ook maar weinig aan gedaan hebben, ze hadden gewoon een themadag moeten doen met allerlei hoogte- en dieptepunten... zelf kwamen ze ook niet verder dan een paar fragmenten door verslaggevers gekozen, en lang niet allemaal even bijzondere fragmenten
Nah, ze zijn vanochtend om 10 uur met die gein begonnen. In Studio Voetbal komt ook nog wat.quote:Op zondag 5 april 2009 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik vind dat ze er zelf ook maar weinig aan gedaan hebben, ze hadden gewoon een themadag moeten doen met allerlei hoogte- en dieptepunten...
Als een instituut 50 jaar bestaat maak je mij niet wijs dat er geen ruimte voor is... Paul de Leeuw kreeg ook een marathonquote:Op zondag 5 april 2009 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis ook maar net welke ruimte ze krijgen
Hij is handbalscheidsrechter.quote:Op zondag 5 april 2009 21:29 schreef Xenomaniac het volgende:
Heinze Bakker, ook een prima verslaggever, geen 1 keer aan het woord.
Is erg leuk die filmpjes, over Mart, Frank, Sierd ! kijk en beoordeel zelfquote:Op maandag 6 april 2009 15:47 schreef Stansfield het volgende:
erg leuke uitzending, maar toch had het beter gekend denk ik. Maar even die filmpjes bekijken op de site.
Het had langer moeten duren. Te veel kwamen niet aan het woordquote:Op maandag 6 april 2009 15:47 schreef Stansfield het volgende:
erg leuke uitzending, maar toch had het beter gekend denk ik. Maar even die filmpjes bekijken op de site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |