Gewenning hequote:Op zondag 5 april 2009 20:30 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben weer wat afgekoeld trouwens, gaat tegenwoordig sneller dan voorheen.
Zou niet moeten eigenlijk. Ik ga nog wel even de samenvatting kijken en mezelf weer opfokken.quote:
Wanneer is de samenvatting? Ik heb namelijk niets gezien van de wedstrijd.quote:Op zondag 5 april 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou niet moeten eigenlijk. Ik ga nog wel even de samenvatting kijken en mezelf weer opfokken.
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=21009quote:Op zondag 5 april 2009 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wanneer is de samenvatting? Ik heb namelijk niets gezien van de wedstrijd.
Oe, dank je..quote:Op zondag 5 april 2009 20:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=21009
quote:Op zondag 5 april 2009 20:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gewenning he![]()
Hoe erg zal ik dan wel niet uit mijn plaat gaan bij een kampioenschap
Ze hebben nog steeds geen fucking clue waar ze mee bezig zijn he?quote:Tobias Waisapij en Lorenzo Piqué weg bij Feyenoord
Het contract van Tobias Waisapij wordt niet verlengt, de linksback van Jong Feyenoord kan wel bij Feyenoord blijven maar dan op amateur basis, of hij hier op in gaat is nog niet bekend.
Feyenoord verlengt het contract van Lorenzo Piqué toch niet. De speler van Feyenoord A1 en Jong Feyenoord die al een contract opgestuurd had gekregen, kreeg van Feyenoord te horen dat zijn contract toch niet wordt verlengd vanwege de slechte financiële situatie binnen de club.
Na Glenn Kobussen, Ruben Barends en Clint van Stee zal Lorenzo Piqué Feyenoord verlaten.
Wat ons verbaasd is dat er binnen Feyenoord wel geld is voor Zuid-Afrikaan Philani Khwela die
¤ 300.000,- per jaar krijgt en niet voor de eigen talenten.
Bron:jongfeyenoord.nl
Wie?quote:Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar komt die Khwela ineens vandaan? Zat ie al in de jeugd of is ie laatst aangetrokken?
Tegelijk met Erasmus aangetrokken maar was nog geen 18 dacht ik.quote:Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar komt die Khwela ineens vandaan? Zat ie al in de jeugd of is ie laatst aangetrokken?
Toch was zoiets als dit met routinier Tomasson niet gebeurd. Die houdt het vuurtje wel brandend, en die pikt het niet als spelers op de zomermiddagstand gaan.quote:Op zondag 5 april 2009 22:14 schreef Rots het volgende:
Ik snapte het ook niet, na die 1-0 alleen maar een beetje terugzakken, afwachten wat Volendam gaat doen en ze laten voetballen. Daar moet Vlemmings toch wat van gezegd hebben in de rust, maar daarna gingen ze rustig verder. Zonder al die zogenaamde "vedettes" zijn we denk ik een stuk beter af, optieften met Makaay, zet maar een A1 speler in de spits. En ik weet niet wat Gio vandaag had, normaal speelt ie redelijk, maar als die zo doorgaat kan die ook optieve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |