Hij is toch die gozer die het shirt weggooide? Die was gister ook op 3fm bij de Coen en Sander Show!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:30 schreef planethugo het volgende:
lol, Shrek heeft Derksen gebeld zo zegt ie in Doordekken Klik
voor zolang die dat nog kunnen volhoudenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:10 schreef John.Milton het volgende:
Wat een soap en wat een blamage voor de mensen die de fusie er door hebben proberen te drukken.
Voor de fans van Roda en Fortuna is het natuurlijk mooi de dat clubs behouden blijven.
Nee, daar is geen enkele sprake vanquote:Op donderdag 9 april 2009 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En hoe gaat het nou verder met Roda? Failliet gaan?
laten we het hopen, maar ik reken nergens opquote:Op donderdag 9 april 2009 10:46 schreef planethugo het volgende:
alle stoeltjesgooiers mogen van mij wel gratie krijgen. Hadden ze het maar niet officieel moeten aankondigen op basis van valse voorwendselen
De gemeente springt wel bij als het moeilijk wordt?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, daar is geen enkele sprake van.
Daar hebben ze zichzelf toe verplicht enkele jaren geledenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De gemeente springt wel bij als het moeilijk wordt?
NOOOOOO!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:50 schreef Plato1980 het volgende:
Wat erg, Olaf beraadt zich op zijn positie, hoe moet dat nu verder?
Dat denk ik niet, het verhaal is in ieder geval voor nu voorbijquote:Op donderdag 9 april 2009 13:12 schreef ZoneKill het volgende:
Ik durf nog niet te denken dat Roda volgend seizoen nog bestaat.
Er komt vast weer een nieuw hoofdstuk in deze fusie.
Maar voor nu.... YES!
Nou ja, het is mijn belastinggeld niet gelukkigquote:Op donderdag 9 april 2009 12:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar hebben ze zichzelf toe verplicht enkele jaren geleden.
Het mijne ook nietquote:Op donderdag 9 april 2009 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het is mijn belastinggeld niet gelukkig
Zullen we samen een lobby gaan voeren voor het besteden van tientallen miljoenen gemeentegeld voor Roda?quote:
Dat hoeft niet, daar zitten ze gewoon aan vastquote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zullen we samen een lobby gaan voeren voor het besteden van tientallen miljoenen gemeentegeld voor Roda?
Misschien kan hij beter dezelfde trouwens als oLaf pakken.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef planethugo het volgende:
ik zag net arie de zeeuw die zwaar teleurgesteld was en dat ook wel uitstraald. Onbetaalbaar
en hij stond alweer voor het station in vburg. Zou die daar wonen? Dan moet the professional maareens met hem gaan praten om zsm de provincie te verlaten!
Snor neem ik al een tijdje niet meer serieus.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:34 schreef DikVoormekaar het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)ijftGeheimzinnig.htm
'Fortuna is sowieso weg, Roda blijft geheimzinnig'
2x De Zeeuw in Valkenburg, 1x A. de Zeeuw. Volgends de telefoongids in de buurt van het zwembad, dus in de zomer misschien eens even langsgaan als dat bad open isquote:Op donderdag 9 april 2009 13:36 schreef Professional het volgende:
Heb die gast nog nooit in Valkenburg gezien. Ik zie hem alleen maar voor het station staan. Als ik hem tegengekomen was zou ik hem echt recht in gezicht hebben uitgelachen.
Lees trouwens net op zijn LinkedIn profiel dat hij een DSM verleden heeft, ff kijken of iemand hem hier kent.
Waar waren die mensen dan de afgelopen maanden? Ik heb ze niet gezien, gehoord of enige sympathie van ze gevoeld. Bang voor hun baantje zekerquote:[quote]Voorzitter RvC Roda overweegt op te stappen
KERKRADE - Olaf van Eijndhoven, voorzitter van de Raad van Commissarissen van Roda JC, noemt het zeer teleurstellend dat de fusie met Fortuna Sittard van de baan is.
,,Ik beschouw dit als een gemiste kans. Als één club hadden we een belangrijke rol in de eredivisie kunnen spelen. We waren dan waarschijnlijk een stabiele middenmoter geworden die af en toe Europees had mogen spelen. Nu moeten we heel inventief zijn om dit alleen met Roda JC te bereiken. Dat zal zeker niet meevallen.’’
Van Eijndhoven was een groot voorstander van de fusie. ,,Ik weet dat er ook bij de leiding van Roda JC veel mensen zijn die liever in de eerste divisie voetballen dan dat ze met Fortuna Sittard samen moeten. Ik denk daar anders over. Ik ga nu nadenken of ik als voorstander van de fusie nog wel voorzitter van de Raad van Commissarissen van Roda JC moet blijven. Ik beraad me dus op mijn positie.’’ (ANP)
Omdat ze zo foto's konden nemen...maar ja, ingrijpen maakt de foto's weer nutteloos. Misschien wilden ze een beetje sfeer.quote:Op zondag 5 april 2009 20:31 schreef Rots het volgende:
Haha heerlijk die soap rondom de fusie. Waarom de politie nou niet meteen hard ingreep toen ze met die stoeltjes begonnen te gooien is mij ook een raadsel trouwens.
zo bedoel je?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:49 schreef RD4 het volgende:
Het recht heeft zege gevierd, nu oLAF met pek en veren op de stoomtrein zetten...
Naar 't schijnt heeft Roda, tot haar eigen schrik, amper tot geen goede (camera)beelden van onderop de tribune, daar waar juist het meeste gebeurde!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:14 schreef Jasza het volgende:
Congratz jongens, wel jammer voor jullie dat waarschijnlijk 50% weer een SV erbij heeft achter het doel.
Blijven weinig fanatieke over op deze manier denk ik.
Hehe de bewakingsman heeft ze snel verstoptquote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Naar 't schijnt heeft Roda, tot haar eigen schrik, amper tot geen goede (camera)beelden van onderop de tribune, daar waar juist het meeste gebeurde!
Bedankt man! Kom je ook pilsen vanavond?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:27 schreef mazeind het volgende:
Helemaal top jongens. Klasse dat jullie die fusie hebben tegengehouden.
Over drie/vier jaar? Dan zullen we het langer volhouden dan Corrupting, Corrupting overleeft wegens financiële redenen haar eerste week nog niet eens!quote:Het is nu wachten op het niet langer rondkrijgen van een sluitende begroting, het stopzetten van het oeverloos gemeentegeld in de clubs pompen en beiden kunnen linea recta enkele reis naar de amateurvelden.
Geen betaald voetbal meer in Sittard of Kerkrade. Eens kijken hoe trots die principiële types over vier jaar zijn.
We hebben niks tegengehouden hoor. Ze hebben zichzelf in deze situatie gebracht.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:27 schreef mazeind het volgende:
Extreme Scootercenter sponsort zelfs het eerste vat bier, tot zo!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:24 schreef DarkShine het volgende:
KickOff is vanavond vanaf 18:00 tot ??:?? geopend!
We shall not
We shall not be moved!
Ik kan vandaag helaas niet naar het zuiden afreizen, maar ik duik zo meteen de kroeg in hier en ga vermoedelijk wel 'enkele' biertjes drinkenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:24 schreef DarkShine het volgende:
KickOff is vanavond vanaf 18:00 tot ??:?? geopend!
Je hebt gelijk, het is een schande, temeer omdat Sporting volledig op eigen benen had kunnen staan, met een prachtige begroting van 30.000.000 euro, zonder ook maar een cent overheidssteun. Het is werkelijk een grof schandaal!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:27 schreef mazeind het volgende:
Het is nu wachten op het niet langer rondkrijgen van een sluitende begroting, het stopzetten van het oeverloos gemeentegeld in de clubs pompen en beiden kunnen linea recta enkele reis naar de amateurvelden.
Geen betaald voetbal meer in Sittard of Kerkrade. Eens kijken hoe trots die principiële types over vier jaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |