Hij is toch die gozer die het shirt weggooide? Die was gister ook op 3fm bij de Coen en Sander Show!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:30 schreef planethugo het volgende:
lol, Shrek heeft Derksen gebeld zo zegt ie in Doordekken Klik
voor zolang die dat nog kunnen volhoudenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:10 schreef John.Milton het volgende:
Wat een soap en wat een blamage voor de mensen die de fusie er door hebben proberen te drukken.
Voor de fans van Roda en Fortuna is het natuurlijk mooi de dat clubs behouden blijven.
Nee, daar is geen enkele sprake vanquote:Op donderdag 9 april 2009 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En hoe gaat het nou verder met Roda? Failliet gaan?
laten we het hopen, maar ik reken nergens opquote:Op donderdag 9 april 2009 10:46 schreef planethugo het volgende:
alle stoeltjesgooiers mogen van mij wel gratie krijgen. Hadden ze het maar niet officieel moeten aankondigen op basis van valse voorwendselen
De gemeente springt wel bij als het moeilijk wordt?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, daar is geen enkele sprake van.
Daar hebben ze zichzelf toe verplicht enkele jaren geledenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De gemeente springt wel bij als het moeilijk wordt?
NOOOOOO!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:50 schreef Plato1980 het volgende:
Wat erg, Olaf beraadt zich op zijn positie, hoe moet dat nu verder?
Dat denk ik niet, het verhaal is in ieder geval voor nu voorbijquote:Op donderdag 9 april 2009 13:12 schreef ZoneKill het volgende:
Ik durf nog niet te denken dat Roda volgend seizoen nog bestaat.
Er komt vast weer een nieuw hoofdstuk in deze fusie.
Maar voor nu.... YES!
Nou ja, het is mijn belastinggeld niet gelukkigquote:Op donderdag 9 april 2009 12:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar hebben ze zichzelf toe verplicht enkele jaren geleden.
Het mijne ook nietquote:Op donderdag 9 april 2009 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het is mijn belastinggeld niet gelukkig
Zullen we samen een lobby gaan voeren voor het besteden van tientallen miljoenen gemeentegeld voor Roda?quote:
Dat hoeft niet, daar zitten ze gewoon aan vastquote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zullen we samen een lobby gaan voeren voor het besteden van tientallen miljoenen gemeentegeld voor Roda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |