Neuhquote:Op zondag 5 april 2009 20:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha TS ging ook stoeltjes kapot maken
Jupquote:Op zondag 5 april 2009 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe ze hun onvrede uiten en ik ben het er ook wel mee eens eerlijk gezegd.
Generaliseren is natuurlijk niet netjes. Maar het volgende kan gerust gesteld worden:quote:Op zondag 5 april 2009 20:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Zeer begrijpelijke actie, alleen had ik liever gezien dat men eerder en constructiever bijgedragen had aan de redding van hun club. Van Fortunakant heb ik tenminste nog goede initiatieven gezien, bij Roda leek het er op dat er niets van de grond kwam. Jammer!
Overigens had ik waarschijnlijk net zo gereageerd als de meeste gefrustreerden op de tribune!
Waarom opent een Ajax-man een topic over een fusie die meer dan 200 km ten zuiden van Amsterdam plaatsvindt?quote:
Dan heb ik hierbij niets meer te zeggen. Als je je club als vee naar de slachtbank laat leiden heb je weinig recht van spreken lijkt me.quote:Op zondag 5 april 2009 20:55 schreef blonchi het volgende:
[..]
Generaliseren is natuurlijk niet netjes. Maar het volgende kan gerust gesteld worden:
Kerkradenaren staan nou eenmaal niet bekend als ondernemend.
Ik heb er veel over gelezen maar zal jouw url uiteraard uitegebreid bestuderen. Natuurlijk heeft een verhaal altijd meerdere kanten maar je moet toch met me eens zijn dat Fortuna al jaren een hopeloos verhaal is, dat het met Roda heel slecht ging en dat het bij beide clubs trekken aan een dood paard was. Daar komt nog eens bij dat Limburg relatief wel veel profclubs heeft voor het aantal inwoners/supporters enz. Genoeg redenen om na te denken over de toekomst. Natuurlijk zijn er ook grote bezwaren tegen de fusie. Maar ik mis een beetje erg de rationaliteit. Het lijkt wel of men cout ce coute tegen een fusie is, en ieder gesprek daar ophoudt. Dat is niet echt een goed uitgangspunt.quote:Op zondag 5 april 2009 20:56 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
SCH heb jij je überhaupt wel eens verdiept in het hele verhaal rondom de fusie of heb je alles via de offciële media klakkeloos aangenomen?
Nee? Lees dan deze site eens door http://www.fortunahome.com, uiteraard ook niet helemaal objectief maar dan lees je de andere kant van het verhaal eens.
Ik open een topic over Roda JCquote:Op zondag 5 april 2009 20:58 schreef blonchi het volgende:
[..]
Waarom opent een Ajax-man een topic over een fusie die meer dan 200 km ten zuiden van Amsterdam plaatsvindt?
Ik zal mezelf absoluut geen insider noemen, maar weet door contacten met Sittard dat er een goede kans was op herstel van Fortuna. Van Roda kant ben ik absoluut niet op de hoogte van de stand van zaken, alleen dat ze dus tegen een surseance van betaling aan zaten.quote:Op zondag 5 april 2009 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb er veel over gelezen maar zal jouw url uiteraard uitegebreid bestuderen. Natuurlijk heeft een verhaal altijd meerdere kanten maar je moet toch met me eens zijn dat Fortuna al jaren een hopeloos verhaal is, dat het met Roda heel slecht ging en dat het bij beide clubs trekken aan een dood paard was. Daar komt nog eens bij dat Limburg relatief wel veel profclubs heeft voor het aantal inwoners/supporters enz. Genoeg redenen om na te denken over de toekomst. Natuurlijk zijn er ook grote bezwaren tegen de fusie. Maar ik mis een beetje erg de rationaliteit. Het lijkt wel of men cout ce coute tegen een fusie is, en ieder gesprek daar ophoudt. Dat is niet echt een goed uitgangspunt.
Fortuna is toch een paar keer bijna failliet geweest. Het houdt een keer ergens op. En zo;n proces is bijna altijd pijnlijk en voor veel direct betrokkenen heel vervelend. Die zullen ook vaak het gevoel hebben er niet genoeg bij betrokken te zijn. Maar soms kan dat ook niet anders, er moeten harde beslissingen genomen worden en je kunt niet met iedereen rekening houden. Ik geloof je meteen als je zegt dat het niet allemaal zo netjes is gegaan maar ik weet niet of dat heel bewust is, of dat mensen zich gepasseerd voelden. In het bedrijfsleven zijn fusies ook vaak al pijnlijk, en dan heb je nog niet met supporters te maken.quote:Op zondag 5 april 2009 21:04 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ik zal mezelf absoluut geen insider noemen, maar weet door contacten met Sittard dat er een goede kans was op herstel van Fortuna. Van Roda kant ben ik absoluut niet op de hoogte van de stand van zaken, alleen dat ze dus tegen een surseance van betaling aan zaten.
Ik ben zelf heel bang dat de fusie op termijn er toch wel was gekomen, dat zal ik eerlijk toegeven. Alleen de manier waarop is verre van netjes. Je zult er wel achter komen als je beide kanten van het verhaal kent
Want?quote:
Ja, daarvoor zul je zeker nog verder moeten lezen. Er staan een flink aantal inhoudelijk sterke verhalen in over de fusie (oa over een wethouder die nogal manipuleert)quote:Op zondag 5 april 2009 21:11 schreef SCH het volgende:
@ Nachtmerrie. Die link levert tot nu toe weinig op. Ik lees geen andere kant van een verhaal, alleen woedende stukken over erg en onrechtvaardig het is en scheldkannonnades richting bobo's. Maar geen inhoudelijke kant van het verhaal: staat dat nog ergens?
Dat is toch een prima argument voor de fusie juist? Anders snap ik het niet.quote:Op zondag 5 april 2009 21:13 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Klopt Fortuna heeft al een paar keer aan de beademing gelegen.. Maar lees eerst maar eens dan schrik je echt.
Ik doe een klein boekje open.
Begroting 30-40 miljoen is al gehalveerd en nog niet haalbaar
Substantieel subtopper is nu plek 7-12 geworden
6 miljoen overheidssteun, verklaar dat eens aan de mensen die geen nagel hebben om aan hun kont te krabben (en aan VVV en MVV).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |