quote:
[quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 15:34 schreef Webkim het volgende:
Die fietsmand moest en zou ik hebben wegens nostalgie (zelf ook in gezeten), maar mijn bagagedrager is zo kort dat ik met mijn reet in de mand zat en op de punt van het zadel moest fietsen. Dus nu issie naar Owlet.
quote:Op zondag 5 april 2009 19:29 schreef Luchtbel het volgende:
Opgedoft en wel mee naar de stad....zomaar een zondag
Hier nog zo een!quote:Op zondag 5 april 2009 19:52 schreef Belana het volgende:
ik reageer trouwens ontzettend weinig, maar ik kijk wel altijd naar al jullie mooie kindjes hoor
Pas maar op, als ze 7,5 maand is doet ze het waarschijnlijk nog en dan maakt ze er een HHHAAAAAAABBBB! geluid bijquote:Op maandag 6 april 2009 23:16 schreef Dakota het volgende:
ik moest ook zo lachen..ze maakte er ook HHHRRNNNNGGGG geluid bij
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH, wat een koppie hee!quote:
Mooi bloemenmeisjequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:47 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een bloemenmeisje:
[ afbeelding ]
let nit op d'r haar, dat zat 's ochtends goed, maar 's middags was het een grote warboel..
Hij kan zitten!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
En kan hij zitten of niet![]()
[ afbeelding ]
Dat pak ik op als een groot compliment. Ik vind Maria een prachtkind en Suug kan super foto's maken.....quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:52 schreef Dakota het volgende:
ik dacht van die onderste dat t Maria was..
Maar een mooi stel kindjes heb je(en de lammetjes
)
Hij doet het prima, Sander wil er ook nog wel eens op gaan zitten... Fijn muziekje hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 16:57 schreef pinquit het volgende:
mooie kinders die swetsen![]()
![]()
en oh wat een prachtfoto's van Koen zeg!!![]()
super die laatste 2. en valt de wagen in de smaak LL? doet ie t ook nog?
volgens mij lijken ze geen van drieeen op mijquote:Op woensdag 8 april 2009 22:44 schreef bixister het volgende:
leuke foto's, ET!en volgens mij lijkt Nienke 't meest op je, klopt dat?
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef bixister het volgende:
aah doe es wat baby/kinderfoto's van jezelf, heb je die?
Mocht het nou niet gaan lukken met die voetbalcarriere, dan heb ik ook al een 'plan b' bedacht:quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mijn zoontje zit sinds twee weken op voetbal en het scherpe oog des vaders heeft al gezien dat dit een talentje betreft!
Ik zal er flink wat tijd en geld in moeten stoppen, maar de bedoeling is dat dit zich over zo'n 12-13 jaar weer uitstekend gaat terug verdienen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check dat coole gebaar met die vingers
Wat een mooie foto, prachtig ventje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:35 schreef _Bar_ het volgende:
tijdens speurtocht opzoek naar foto van Thijs in een hema pyma kwam ik deze weer tegen,
[ afbeelding ]
van deze foto word ik aan de ene kant heel vrolijk, maar aan de andere kant gelijk heel triestig, dat je zoiets moois zoiets vrolijks, zoiets blijs,missen moet.
Yep van Bibi! Ik had stad en land afgezocht voor die speen in de juiste maat...nergens te vinden en uiteindelijk kwam ik hem tegen in een AH XL winkel!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:44 schreef Dakota het volgende:
ahw
waar heb je die speen trouwens vandaan(is een bibi toch?)
Wat een knapperd ! Vond je voetbalfoto ook al erg leuk !quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mocht het nou niet gaan lukken met die voetbalcarriere, dan heb ik ook al een 'plan b' bedacht:
[ afbeelding ]
Je snapt natuurlijk wel wie dan zijn manager wordt. Ga van het weekend maar eens beginnen met liedjes schrijven
H&M..(12 euro oid)quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:08 schreef huuphuup het volgende:
Die eerste foto van Jetske
Elin wordt later fotomodel!![]()
waar heb je t vestje vandaan koot? *hebben!
Ik vraag me af of het aan de haartjes ligt. Ik heb zelf zo'n foto van Stella, 10 dagen oud en die had veel minder haar. Gewoon een hele wijze en open blik. Ik ga even zoeken, kan je het zien.quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:12 schreef Dakota het volgende:
niemand wil geloven dat ze pas 14 weken oud is
zelfs mn moeder zweerde dat ze 4 mnd was ipv 3, zal ik r kaalscheren? (elin, niet mn moeder)
Oh en Renzell, dat is toch wel een hele mooie foto ook zegquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:09 schreef renzell het volgende:
Oeh, deze vond ik net en wilde ik tóch nog even neerzetten.
[ afbeelding ]
ik zou je moeder kaalscherenquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:12 schreef Dakota het volgende:
niemand wil geloven dat ze pas 14 weken oud is
zelfs mn moeder zweerde dat ze 4 mnd was ipv 3, zal ik r kaalscheren? (elin, niet mn moeder)
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:12 schreef Fuente het volgende:
Stella
Mijn wurm is alweer 4 maanden oud. Gaat veels te snel!
Zoals Sara zegt: Ho Kitty!
[ afbeelding ]
En lol natuurlijk
[ afbeelding ]
Yep, altijd en eeuwig kangoeroe's en poesjesquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:08 schreef renzell het volgende:
Dank je Ireth, lief!
Heeft Suus die tekeningen zelf gemaakt?!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:20 schreef Sugar het volgende:
Dat vieze smoeltje van Juul de hele middag was zo lief!![]()
Hier een diep gesprekje tussen hem en Storm:
"Maar waajóm mag dat niet, Juwiejus?"
[ afbeelding ]
Knap van Suus inderdaad!
omg Lindequote:Op zondag 12 april 2009 20:58 schreef Stiemie het volgende:
Wat een lieve paaskindjes![]()
En Kersjes Devin lijkt inderdaad meteen een stuk ouder met zijn nieuwe kapselStaat hem wel erg goed hoor!
Linde houdt de paastraditie in ere en kijkt naar het urbi et orbi![]()
[ afbeelding ]
En deze was van gisteren maar die vind ik zelf zo![]()
[ afbeelding ]
Suus heeft hem ook!quote:Op maandag 13 april 2009 12:25 schreef Luchtbel het volgende:
Die bovenste Dakota? Het jurkje komt gewoon van Wibra, Guuzewuus. Thanks.
Ik zou zweren dat ik die koppies ken. Woon jij toevallig in midden van het land?quote:Op maandag 13 april 2009 22:18 schreef Sugar het volgende:
Oooooh, die kleine Hannah in het gras! Wat lief.![]()
Leuke foto's van klein vriendinneke Jolie. Erg leuk jurkje inderdaad! En gewoon dat heel mooie meisje.![]()
Wauw, Lotte, je stáát! Knap, zeg! En die tandjes!![]()
Ik ben verliefd op Seb, wát een mooi kereltje!
En driewerf hoera voor de foto's van het gezin van Spuug! Ze zijn weer om te smullen!![]()
![]()
![]()
Ik spam weer even, want de dag was zo lekker in de tuin!
IJs eten en gek doen
[ afbeelding ]
Op!
[ afbeelding ]
Zandbakboefje
[ afbeelding ]
De blik van Storm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Hou jullie hoofdjes maar bij elkaar"![]()
[ afbeelding ]
het was echt HEERLIJK!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:50 schreef Sugar het volgende:
Amber in Volendams tenue! Mooi meisje! Was het verder ook leuk, Vicky?
En Thomas mag dan grooooot worden, hij blijft wel even knap als altijd!![]()
![]()
![]()
Heb ik meteen na mijn foto's van gisteren, wéér foto's van de kinderen vandaag! In de Efteling geweest, was erg leuk!
Kindjes in de roeiboot (die man die daar werkt, vroeg "Kunnen de kinderen zwemmen?"![]()
![]()
Euhm, nee, ze zijn 2,5 en 4,5! Niet erg geruststellend)
[ afbeelding ]
Maar papa en mama roeien om beurten dat het een lieve lust is.(Mama welgeteld 2 seconden)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Natuurlijk de klassiekers even maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maria en ik gingen zweven voor even
[ afbeelding ]
Storm loopt bang en ietwat bedrukt weg van Holle Bolle Gijs
[ afbeelding ]
...maar raakte gefascineerd door de Pagode!
[ afbeelding ]
Helaas is Carnaval Festival weer wat eng voor 'm.(Om het over Fata Morgana maar niet eens te hébben!)
[ afbeelding ]
Bij het weggaan komen direct de enthousiaste verhalen!
[ afbeelding ]
Ahwwquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:50 schreef Sugar het volgende:
Storm loopt bang en ietwat bedrukt weg van Holle Bolle Gijs
Ohja studiedagenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef Sugar het volgende:
Dankjulliewel! En nee, geen vakantie, maar bij Maria op school hadden ze studiedag, dus een extra vrije dag voor alle kindjes.![]()
het is die broek hequote:Op woensdag 15 april 2009 11:03 schreef Dakota het volgende:
seb! die bovenste fotoomg. ik vind m helemaal niet oveel jonger lijken hoor
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:40 schreef Luchtbel het volgende:
Dat had ze niet eens echt door hoor Vlindur. Ik zat met haar te praten en klikte ondertussen maar wat.
Hahahaha ... nee joh dit waren 2 dagenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:36 schreef Linda2205 het volgende:
Leuke foto's Beaker! Wat dat op 1 dag? Ze heeft een ander broekje aan op de onderste foto'sJe kleedt d'r wel echt super
heb je een autoventieltje? met bijgeleverd pompje van de quinny?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:08 schreef Madelieve het volgende:
Afgelopen maandag ben ik drie uur bezig geweest om het bandje van de Quinny in orde te krijgen. Lucht was eruit, oppompen met pompje lukte niet
, oppompen bij de bezinepomp lukte niet
, uiteindelijk 3 kilometer met MaxiCosi gesjouwd naar de Prenatal
.
Ik had dus inderdaad gewoon met dit wagentje kunnen gaan wandelen
Vandaag ook lekker met opa en oma buiten geweest.
Mijn kind is een muts, ze wil niet met haar handjes op het gras.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben ook nog een filmpje gemaakt dat ze van het kleedje aftijgert op haar ellebogen om maar niet met haar handen het gras aan te raken.
quote:[b]Op vrijdag 17 april 2009 16:03 schreef
Onze kat heeft een goed leven als Meike haar eten geeft
[ afbeelding ]
waaaarom?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:27 schreef chacama het volgende:
Cattie wat een mooie verglijking en wat een knappe kinders...
Voor (september 2008)
[ afbeelding ]
Na (april 2009)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:19 schreef Guuzewuus het volgende:
Pasfoto. (gewoon voor de leuk, dus zonder aan de eisen te vodloen
)
Foto van pasfoto, dus minder scherp en ook wat vertekend omdat ik hem scheef hield![]()
[ afbeelding ]
Danny was niet alleen fotograaf maar ook de persoon die graag, op een achtbaantje na, de vaste grond onder zijn voeten voelt. Al is hij wel in zo'n vrijeval geval geweest, heb jayden nog op zijn gemakkie foto's van gemaaktquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:10 schreef Lois het volgende:
Knor wat een mazzel voor jouw kinderen dat jullie ook overal in durven![]()
Bij mij zou Jeroen steeds het bokje zijn geloof ik, jemig ik durf echt vrij weinig
Leuke foto's!
Yep idd daar! We zijn er aan het begin van de avond geweest, Suus was helemaal gebiologeerd van dat hoge draaiding gevaarte! Hebben we geloof ik echt een drie kwartier gewoon naar staan te kijkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:53 schreef bixister het volgende:
hey ireth, is dat die bij de maarsseveense plassen? daar zijn wij nl ook geweest, vanmiddag!![]()
[ afbeelding ]
of is 't toeval en is er bij jullie ook kermis momenteel.
Wowquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:19 schreef Guuzewuus het volgende:
Pasfoto. (gewoon voor de leuk, dus zonder aan de eisen te vodloen
)
Foto van pasfoto, dus minder scherp en ook wat vertekend omdat ik hem scheef hield![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |