Hij doet het prima, Sander wil er ook nog wel eens op gaan zitten... Fijn muziekje hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 16:57 schreef pinquit het volgende:
mooie kinders die swetsen![]()
![]()
en oh wat een prachtfoto's van Koen zeg!!![]()
super die laatste 2. en valt de wagen in de smaak LL? doet ie t ook nog?
volgens mij lijken ze geen van drieeen op mijquote:Op woensdag 8 april 2009 22:44 schreef bixister het volgende:
leuke foto's, ET!en volgens mij lijkt Nienke 't meest op je, klopt dat?
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef bixister het volgende:
aah doe es wat baby/kinderfoto's van jezelf, heb je die?
Mocht het nou niet gaan lukken met die voetbalcarriere, dan heb ik ook al een 'plan b' bedacht:quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mijn zoontje zit sinds twee weken op voetbal en het scherpe oog des vaders heeft al gezien dat dit een talentje betreft!
Ik zal er flink wat tijd en geld in moeten stoppen, maar de bedoeling is dat dit zich over zo'n 12-13 jaar weer uitstekend gaat terug verdienen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check dat coole gebaar met die vingers
Wat een mooie foto, prachtig ventje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:35 schreef _Bar_ het volgende:
tijdens speurtocht opzoek naar foto van Thijs in een hema pyma kwam ik deze weer tegen,
[ afbeelding ]
van deze foto word ik aan de ene kant heel vrolijk, maar aan de andere kant gelijk heel triestig, dat je zoiets moois zoiets vrolijks, zoiets blijs,missen moet.
Yep van Bibi! Ik had stad en land afgezocht voor die speen in de juiste maat...nergens te vinden en uiteindelijk kwam ik hem tegen in een AH XL winkel!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:44 schreef Dakota het volgende:
ahw
waar heb je die speen trouwens vandaan(is een bibi toch?)
Wat een knapperd ! Vond je voetbalfoto ook al erg leuk !quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mocht het nou niet gaan lukken met die voetbalcarriere, dan heb ik ook al een 'plan b' bedacht:
[ afbeelding ]
Je snapt natuurlijk wel wie dan zijn manager wordt. Ga van het weekend maar eens beginnen met liedjes schrijven
H&M..(12 euro oid)quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:08 schreef huuphuup het volgende:
Die eerste foto van Jetske
Elin wordt later fotomodel!![]()
waar heb je t vestje vandaan koot? *hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |