quote:Op maandag 6 april 2009 21:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ise, is heiden nog steeds gestopt met roken?
"We're sorry, this video is no longer available"quote:
Verkapte 'kijk mij eens een lurkbaar fotoboek hebben'-postquote:Op maandag 6 april 2009 21:32 schreef Isegrim het volgende:
Er lurkt iemand in mijn fotoboek die zelf geen fotoboek heeft.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik had vanavond een VvE-vergadering waar één iemand kwam opdagen. Een hele leuke Turkse jongeman.
Leuk mee gepraat over wat hij 'plastic kozijnen'quote:Op maandag 6 april 2009 21:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Zo zo. En toen? Sappige details willen we
Dan blijf ik voorlopig van jouw beukennootjes af.quote:Op maandag 6 april 2009 21:39 schreef heiden6 het volgende:
Voel me niet zo lekker, heb gisteren beukennootjescholera opgelopen.
Poeh poeh. Wat een vunzige praat!quote:Op maandag 6 april 2009 21:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Leuk mee gepraat over wat hij 'plastic kozijnen'noemde, en over de begroting en de noodzaak om te reserveren voor toekomstig onderhoud.
Ohh was dat hetquote:Op maandag 6 april 2009 21:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je had tussen de regels door moeten lezen.
stuur em ook ff hier langs?quote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 is naar het tankstation om chocola voor mij te halen.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef Isegrim het volgende:
Hij heeft vast wel zin om helemaal langs Zuid te lopen.
the mental image is backquote:
Niet zo bijzonder veel, de U en fe F zijn wel wat waard. Hoewel, met een dergelijk lang woord kom je vast wel een keer een woord- of letterwaarde tegenquote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat is er mis met een diarreemuffin ?
hoeveel punten in Scrabble, WSS![]()
Als Mozes niet naar de berg kan, moet de berg maar naar Mozes.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heiden,
De tandpastagast heeft een flinke longontstekking, en mag dus eigenlijk de deur niet uitEven kijken hoe en wat dus.
Maar wel met Mozes die iets deed met zijn staf en de Rode Zeequote:Op dinsdag 7 april 2009 08:19 schreef Isegrim het volgende:
Waarmee ik natuurlijk niet insinueer dat heiden6 gelijkenissen vertoont met een berg.
Met Mozes dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:19 schreef Isegrim het volgende:
Waarmee ik natuurlijk niet insinueer dat heiden6 gelijkenissen vertoont met een berg.
Ook niet echt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar wel met Mozes die iets deed met zijn staf en de Rode Zee
druk druk drugs!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En sinds een uur weer up.
Rotterdammerts hier zijn niet echt actief vandaag
Ik wil best langsgaan hoor. Ben zelf verkouden dus dan kunnen we lekker samen hoesten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heiden,
De tandpastagast heeft een flinke longontstekking, en mag dus eigenlijk de deur niet uitEven kijken hoe en wat dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |