Alles wat we in de screening gezegd hebben kunnen ze wel iets aandikken.. Of iets verdraaien, maar ze bedenken echt niet zomaar iets hoor!quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:05 schreef Maanvis het volgende:
tja nu wordt het dus een welles-nietes verhaalmandy zegt van niet en jij zegt van wel, wie moeten we nu geloven
haha die Oesha is een schatje. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:17 schreef Maanvis het volgende:
zou tijd worden!ik wil m'n tafelkleed terug, oesha!
Dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:54 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Er missen nog meer dames in de OP.. moeten jullie de uitzendingen maar ff voor kijken haha..
quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:17 schreef Maanvis het volgende:
zou tijd worden!ik wil m'n tafelkleed terug, oesha!
euhm hallo....quote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Conchita zo'n lousy reden geeft om iemand af te wijzen, terwijl zij zelf tig kilo te zwaar is. Volgens mij zegt zwaar overgewicht meer over iemands karakter in slechte zin dan de manier waarop iemand zijn broek draagt.
Het gaat toch om iemands uiterlijk? Jij baseert dat alles alleen op kleding? Dan ben je nogal oppervlakkig. Als ik daar zou staan en er stond een meisje die er prima uitzag, maar toevallig een nogal slechte kledingkeuze had, zou ik haar nimmer wegsturen. Vooral als het alleen om schoeisel gaat. Jullie drukken met z'n allen altijd veel te snel iemand weg.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:03 schreef Fluvo het volgende:
[..]
euhm hallo....
ik vind uggs bij een vent echt niet staan ..en al helemaal niet als ie z'n broek erin propt..
I mean, fucking sue me omdat k een mening heb, tering
ja ... ik vond niks mis met zijn uiterlijk..... hij is lekker, dat was niet het probleem... maar zowieso heb k een bloedhekel als mensen uggs dragen (of je nou man of vrouw bent) en al helemaal met je broek erin zeg maar,quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het gaat toch om iemands uiterlijk? Jij baseert dat alles alleen op kleding? Dan ben je nogal oppervlakkig. Als ik daar zou staan en er stond een meisje die er prima uitzag, maar toevallig een nogal slechte kledingkeuze had, zou ik haar nimmer wegsturen. Vooral als het alleen om schoeisel gaat. Jullie drukken met z'n allen altijd veel te snel iemand weg.
Behalve als het een hersenloze spierbundel is natuurlijk, dan blijft iedereen opeens staan
ik vind homo's vet :pquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef Maanvis het volgende:
wat hebben jullie toch tegen homo's? het lijkt wel of iedere kerel die iets vrouwelijks heeft meteen gay is. erg oppervlakkig en kortzichtig.
Ehh dat is juist de definitie van oppervlakkig... alleen maar iemand in de game houden omdat ze natuurlijk mooi is en haar persoonlijkheid, die middels haar kledingskeuze gereflecteerd wordt, negerenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:18 schreef Maanvis het volgende:
tja ik zou een mooie vrouw nooit wegdrukken omdat ze lelijke kleren aan heeft
die arrogante "players" zijn ook vaak nix..quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:22 schreef Florian_ het volgende:
De (in jullie woorden) 'nerds' die vaak snel worden weggedrukt zijn vaak juist de jongens die het meest normaal zijn, en daadwerkelijk iets te bieden hebben (leuke hobbies, goeie studie). De arrogante 'players' zonder toekomst blijven vaak over, terwijl je daar als meisje dus écht niets aan hebt.
lol, dat ging ff fout, er kwam nog wat achteraan..quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:24 schreef Fluvo het volgende:
[..]
die arrogante "players" zijn ook vaak nix..
maar goed, if memory serves me right, klikte ik mezelf altijd weg bij de eerste ronde of tijdens/na het filmpje......
Je beseft toch wel dat als je tegen een man zegt dat ie homo is dat dat dan voor een man hetzelfde voelt als iemand die zegt dat je moddervet bent?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:19 schreef Fluvo het volgende:
[..]
ik vind homo's vet :p
maar......... if you're straight, dan moet je ook straight zijn he:P
BEEEEEETJE vrouwelijke trekjes is niet zo heel erg, maar goed......
k was af en toe wel een beetje.... "hard", ik ben ook de eerste die dat toegeeft hoor
daar heb je gelijk in...quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat als je tegen een man zegt dat ie homo is dat dat dan voor een man hetzelfde voelt als iemand die zegt dat je moddervet bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |