abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2009 @ 01:17:26 #176
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67781508
zou tijd worden! ik wil m'n tafelkleed terug, oesha!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67781518
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 01:05 schreef Maanvis het volgende:
tja nu wordt het dus een welles-nietes verhaal mandy zegt van niet en jij zegt van wel, wie moeten we nu geloven
Alles wat we in de screening gezegd hebben kunnen ze wel iets aandikken.. Of iets verdraaien, maar ze bedenken echt niet zomaar iets hoor!
Doe wat je niet laten kan en laat wat je niet doen kan!
pi_67781861
Ik ben iedere keer weer blij als dat varkentje Monique weggedrukt is Ik heb niks tegen arrogante vrouwen, maar wel als daar totaal geen aanleiding toe is.

Die 1e gast was wel sympathiek,
De tweede was een beetje een kneus. Je laat je moeder toch niet dat praatje doen. Ik snap sowieso niet dat je met je moeder naar zo'n soort programma gaat. En een ontzettende grafkop. Ik begrijp best dat die Mandy dat aangeeft van gay, hij heeft een best wel gay uitstraling (dat+moederskindje= vaak gay)

Lillian was erg aardig voor de mannen vandaag.
pi_67781868
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 01:17 schreef Maanvis het volgende:
haha die Oesha is een schatje. Niks mis mee.
  dinsdag 7 april 2009 @ 07:07:49 #180
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_67782495
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 00:54 schreef xEllebelx het volgende:

[..]

Er missen nog meer dames in de OP.. moeten jullie de uitzendingen maar ff voor kijken haha..

Dat geloof ik best.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 7 april 2009 @ 08:49:00 #181
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_67783534
Mascha en haar date.

pi_67784709
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 01:17 schreef Maanvis het volgende:
pi_67785468
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Conchita zo'n lousy reden geeft om iemand af te wijzen, terwijl zij zelf tig kilo te zwaar is. Volgens mij zegt zwaar overgewicht meer over iemands karakter in slechte zin dan de manier waarop iemand zijn broek draagt.
euhm hallo....

ik vind uggs bij een vent echt niet staan ..en al helemaal niet als ie z'n broek erin propt..
I mean, fucking sue me omdat k een mening heb, tering
What Can I Say?
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:07:27 #184
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67785585
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:03 schreef Fluvo het volgende:

[..]

euhm hallo....

ik vind uggs bij een vent echt niet staan ..en al helemaal niet als ie z'n broek erin propt..
I mean, fucking sue me omdat k een mening heb, tering
Het gaat toch om iemands uiterlijk? Jij baseert dat alles alleen op kleding? Dan ben je nogal oppervlakkig. Als ik daar zou staan en er stond een meisje die er prima uitzag, maar toevallig een nogal slechte kledingkeuze had, zou ik haar nimmer wegsturen. Vooral als het alleen om schoeisel gaat. Jullie drukken met z'n allen altijd veel te snel iemand weg.

Behalve als het een hersenloze spierbundel is natuurlijk, dan blijft iedereen opeens staan
Primum non nocere
pi_67785842
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:07 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Het gaat toch om iemands uiterlijk? Jij baseert dat alles alleen op kleding? Dan ben je nogal oppervlakkig. Als ik daar zou staan en er stond een meisje die er prima uitzag, maar toevallig een nogal slechte kledingkeuze had, zou ik haar nimmer wegsturen. Vooral als het alleen om schoeisel gaat. Jullie drukken met z'n allen altijd veel te snel iemand weg.

Behalve als het een hersenloze spierbundel is natuurlijk, dan blijft iedereen opeens staan
ja ... ik vond niks mis met zijn uiterlijk..... hij is lekker, dat was niet het probleem... maar zowieso heb k een bloedhekel als mensen uggs dragen (of je nou man of vrouw bent) en al helemaal met je broek erin zeg maar,
daarnaast was hij zowieso mijn type niet,

en die grap is, we moeten telkens beargumenteren he waarom we iemand dan wegdrukkn...... na 3 dagen opnames en zoveel afleveringen... en om dan ook nog wat te verzinnen wanneer Eddy op je afloopt... ja. dan blijft er niks over. (ik wil hiermee niet zeggen dat ik daarom die uggs opmerking maakte) maar ik vind uggs bij een vent gewoon niet leuk. hoe lekker/lelijk je ook bent.....

misschien komt het omdat alle gasten die ik met uggs heb zien lopen (in de stad bijv) die dan ook vervolgens hun broek erin propten...zeg maar euhm... nogal gay waren (maar ook echt homo )...
What Can I Say?
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:17:11 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67785910
wat hebben jullie toch tegen homo's? het lijkt wel of iedere kerel die iets vrouwelijks heeft meteen gay is. erg oppervlakkig en kortzichtig .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67785928
enne... bij ronde 1... wanneer we weg kunnen drukken om iemand zijn uiterlijk, das toch ook best oppervlakkig...... (nu ik erover nadenk):P
What Can I Say?
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:18:37 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67785974
tja ik zou een mooie vrouw nooit wegdrukken omdat ze lelijke kleren aan heeft . Tenzij het iets is dat echt niet kan, bijv een bloemetjeslegging
Een gedicht over Maanvis
pi_67785984
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef Maanvis het volgende:
wat hebben jullie toch tegen homo's? het lijkt wel of iedere kerel die iets vrouwelijks heeft meteen gay is. erg oppervlakkig en kortzichtig .
ik vind homo's vet :p
maar......... if you're straight, dan moet je ook straight zijn he:P

BEEEEEETJE vrouwelijke trekjes is niet zo heel erg, maar goed......

k was af en toe wel een beetje.... "hard", ik ben ook de eerste die dat toegeeft hoor
What Can I Say?
pi_67786046
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:18 schreef Maanvis het volgende:
tja ik zou een mooie vrouw nooit wegdrukken omdat ze lelijke kleren aan heeft
Ehh dat is juist de definitie van oppervlakkig... alleen maar iemand in de game houden omdat ze natuurlijk mooi is en haar persoonlijkheid, die middels haar kledingskeuze gereflecteerd wordt, negeren
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:22:31 #191
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67786080
De (in jullie woorden) 'nerds' die vaak snel worden weggedrukt zijn vaak juist de jongens die het meest normaal zijn, en daadwerkelijk iets te bieden hebben (leuke hobbies, goeie studie). De arrogante 'players' zonder toekomst blijven vaak over, terwijl je daar als meisje dus écht niets aan hebt.
Primum non nocere
pi_67786147
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:22 schreef Florian_ het volgende:
De (in jullie woorden) 'nerds' die vaak snel worden weggedrukt zijn vaak juist de jongens die het meest normaal zijn, en daadwerkelijk iets te bieden hebben (leuke hobbies, goeie studie). De arrogante 'players' zonder toekomst blijven vaak over, terwijl je daar als meisje dus écht niets aan hebt.
die arrogante "players" zijn ook vaak nix..
maar goed, if memory serves me right, klikte ik mezelf altijd weg bij de eerste ronde of tijdens/na het filmpje......
What Can I Say?
pi_67786223
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:24 schreef Fluvo het volgende:

[..]

die arrogante "players" zijn ook vaak nix..
maar goed, if memory serves me right, klikte ik mezelf altijd weg bij de eerste ronde of tijdens/na het filmpje......
lol, dat ging ff fout, er kwam nog wat achteraan..

er waren er een paar die gewoon leuk waren, gewoon leuke venten, maar bijv bij Stacy, die vriend van hem had het echt verpest voor hem.. en ook bij andere venten... dan heb je veel lampjes aan...dan komt er een vriend aan het woord en die zegt dan iets waarbij je denkt...., "nou nee" en dan hoor je dus opeens idd BLIEP BLIEP BLIEP...

en das jammer, maar tis wel zo

k zou dan ook NOOIT mijn vrienden iets over mij laten zeggen, of het nou op tv is of in real life, of het nou goed of slecht is. hahaha
What Can I Say?
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:34:10 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67786468
Ik krijg het idee dat je weinig keus hebt als man met die filmpjes .
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:34:45 #195
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67786484
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:19 schreef Fluvo het volgende:

[..]

ik vind homo's vet :p
maar......... if you're straight, dan moet je ook straight zijn he:P

BEEEEEETJE vrouwelijke trekjes is niet zo heel erg, maar goed......

k was af en toe wel een beetje.... "hard", ik ben ook de eerste die dat toegeeft hoor
Je beseft toch wel dat als je tegen een man zegt dat ie homo is dat dat dan voor een man hetzelfde voelt als iemand die zegt dat je moddervet bent?
Een gedicht over Maanvis
pi_67786596
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je beseft toch wel dat als je tegen een man zegt dat ie homo is dat dat dan voor een man hetzelfde voelt als iemand die zegt dat je moddervet bent?
daar heb je gelijk in...

gelukkig heb ik alleen gezegd: ik vind mannelijke kappers gay OVERKOMEN

What Can I Say?
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:50:09 #197
162917 tuinfluiter
pi_67786960
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:51:51 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67787003
Die karina heeft wel een lekker lijf . Haar gezicht ben ik nog niet over uit, dat ziet er op deze foto iets te mannelijk uit eigenlijk. Lizzy ziet er iets te 'afgekleed' uit dus dat zal wel een nijlpaard zijn. Sowieso, vrouwen met sjaaltjes .
Kimberly zou ik het ook wel op kunnen .

[ Bericht 14% gewijzigd door Maanvis op 07-04-2009 10:57:38 ]
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:55:22 #199
162917 tuinfluiter
pi_67787117
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:56:39 #200
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67787159
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Met die Linda wil ik wel een beschuitje eten