Haha, dat gevoel had ik ook. Weinig diepgang verder, behalve dat hij een manusje is. Maar goed, die dames kenden hem en hij komt over als een aardige spontane gast... dan heb je weinig reden om weg te klikken.quote:Op maandag 6 april 2009 19:45 schreef Sugiyama. het volgende:
Met zo een niets zeggend filmpje en een collega die alleen maar positieve dingen zegt geef je ook weinig reden tot wegdrukken. Op deze manier kan iedereen met een redelijk uiterlijk wel 19 mensen overhouden.
Overigens had hij veel woorden nodig om duidelijk te maken dat hij gewoon niks voorstelt daar.
Wat ook kan is dat die negert en dat negertsletje elkaar wel aardig vonden en ze op deze manier een leuke manier gevonden hebben om ze te koppelen. Achter de schermen zei zij ook al iets in die richting.quote:Op maandag 6 april 2009 21:20 schreef beeer het volgende:
Die zwarte excuusneger van vandaag was homoseksueel. Bewijs is dat ze hem allemaal leuk vonden en broek in laarzen.
Oftewel ze kwamen vandaag mannen tekort
met zo'n kop moet je toch watquote:Op maandag 6 april 2009 22:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ]
echt zo'n loze uitdrukking die iedereen gebruikt
Naast het ultiem blije 'een dag niet gelachen is een dag niet geleeffddddd' is deze wel heel erg ja.quote:Op maandag 6 april 2009 22:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ]
echt zo'n loze uitdrukking die iedereen gebruikt
Naam: Jacobienquote:Op maandag 6 april 2009 22:26 schreef Maanvis het volgende:
http://www.tvtalent.nl/disp_user.php?id=1443 meer info over jacobien.
blijkbaar figureert ze in het e.e.a, zoals deze video waarin ze in een bikini een auto wast en een beetje aantoont dat blanke vrouwen niet kunnen dansen:
Als je had gezegd dat het een foto van een barbiepop was dan had ik het ook geloofd. Dan heb ik liever lillian met d'r moedervlekjequote:Op maandag 6 april 2009 23:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Borsten: Work in progress
|
|
V
Good to go.
Is deze man naast Monique dezelfde man (take me out- productieassistent ) die vandaag een date had met Mascha?quote:Op maandag 6 april 2009 19:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De mannen waren op, dat ze over moeten gaan op medewerkers en mensen uit het publiek.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:05 schreef Maanvis het volgende:
Dat kan toch niet. misschien moet ik rtl5 maar blokkeren op m'n afstandbediening
ik heb het gezien.. stelde niet veel voor. te amerikaans achtig. te netjes. te cliché. het voelde als een erg kllinisch programma zonder spontaniteit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
RTL5, eerste aflevering van daten in het donker vergeten te kijken .
Tekstjes kloppen wel.. en de 1e afleveringen hebben ze de tekstjes uit onze (door ons zelf ingevulde) screeningsformulieren gehaald. En de latere teksten (zoals die van deze week) hebben we zelf aangevuld op de set..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |