abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67775600
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:45 schreef Sugiyama. het volgende:
Met zo een niets zeggend filmpje en een collega die alleen maar positieve dingen zegt geef je ook weinig reden tot wegdrukken. Op deze manier kan iedereen met een redelijk uiterlijk wel 19 mensen overhouden.

Overigens had hij veel woorden nodig om duidelijk te maken dat hij gewoon niks voorstelt daar.
Haha, dat gevoel had ik ook. Weinig diepgang verder, behalve dat hij een manusje is. Maar goed, die dames kenden hem en hij komt over als een aardige spontane gast... dan heb je weinig reden om weg te klikken.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 6 april 2009 @ 21:55:12 #152
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67775632
ho ho ho, beeer.. die teksten zijn niet echt die krijgen ze ingefluisterd .
twijfelen aan een man z'n geaardheid is not done en een one way ticket to een oppervlakkige indruk.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67775837
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:20 schreef beeer het volgende:
Die zwarte excuusneger van vandaag was homoseksueel. Bewijs is dat ze hem allemaal leuk vonden en broek in laarzen.

Oftewel ze kwamen vandaag mannen tekort
Wat ook kan is dat die negert en dat negertsletje elkaar wel aardig vonden en ze op deze manier een leuke manier gevonden hebben om ze te koppelen. Achter de schermen zei zij ook al iets in die richting.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 6 april 2009 @ 22:26:25 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67777062
http://www.tvtalent.nl/disp_user.php?id=1443 meer info over jacobien.
blijkbaar figureert ze in het e.e.a, zoals deze video waarin ze in een bikini een auto wast en een beetje aantoont dat blanke vrouwen niet kunnen dansen:

[ Bericht 65% gewijzigd door Maanvis op 06-04-2009 22:35:23 ]
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67777250

echt zo'n loze uitdrukking die iedereen gebruikt
pi_67777884
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ]

met zo'n kop moet je toch wat
pi_67777926
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef Shoombak het volgende:

[..]

met zo'n kop moet je toch wat
Ja idd, en haar beroep, kapster
  maandag 6 april 2009 @ 22:46:24 #158
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67777944
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ]

Naast het ultiem blije 'een dag niet gelachen is een dag niet geleeffddddd' is deze wel heel erg ja.
Gourmetten of steengrillen?
pi_67778245
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:26 schreef Maanvis het volgende:
http://www.tvtalent.nl/disp_user.php?id=1443 meer info over jacobien.
blijkbaar figureert ze in het e.e.a, zoals deze video waarin ze in een bikini een auto wast en een beetje aantoont dat blanke vrouwen niet kunnen dansen:

Naam: Jacobien
Geboortedatum: 11-10-1991 (17)
Regio: Flevoland
Lengte: 1.78
Kleur ogen: Bruin
Kleur haar: Bruin
Schoenmaat: 39/40
Confectiemaat: S / 36
Type: Europees
Rijbewijs: x
Talen: ned, duist, engels
Dans: R&B, pop
Muziek: ?
Zangstem: onder douche
Sport: fitness, skien,
Hobbies: Model, acteren, presenteren, sporten
Ervaring: vele commercials , tv programma's, en videoclips gespeeld. o.a de lama's - zo lekker gewoon gebleven, en in rap das armas als hoofdrol met dj quintino, 8 weken nummer 1. in gtst, onm, en ik wed dat ik het kan als model. coca-cola commercial met ruud van nistelrooy, en binnekot nieuw tv programma take me out!
Bijzonderheden: x

17
  maandag 6 april 2009 @ 23:04:47 #160
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_67778754

Borsten: Work in progress

|
|
V
Good to go.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_67778756
ik ben zwaar op Jacobien!!! (al hoewel haar standaard qua schattig redelijk laag is, maar goed... ben ik het ook )
een dag niet geademd, is een dag niet geleefd!
  maandag 6 april 2009 @ 23:09:43 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67778912
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Borsten: Work in progress

|
|
V
Good to go.
Als je had gezegd dat het een foto van een barbiepop was dan had ik het ook geloofd. Dan heb ik liever lillian met d'r moedervlekje .
Een gedicht over Maanvis
  maandag 6 april 2009 @ 23:49:43 #163
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67780148
We hebben eindelijk een lekkere deelnemer hier op FOK en meteen zit iedereen op haar te geilen.

(Lilliebillie, als je dit leest, PM me voor je msn )
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 6 april 2009 @ 23:50:23 #164
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_67780166
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De mannen waren op, dat ze over moeten gaan op medewerkers en mensen uit het publiek.
Is deze man naast Monique dezelfde man (take me out- productieassistent ) die vandaag een date had met Mascha?

maandag 6 april 2009 @ 23:57:23 #165
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67780372
ja
Een gedicht over Maanvis
pi_67780537
Geen HOAX zei je?
  dinsdag 7 april 2009 @ 00:05:45 #167
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67780570
argh, zelfs in de herhaling, waar ik zo terloops voorbij zap, word ik boos op mandy. Dat kan toch niet. misschien moet ik rtl5 maar blokkeren op m'n afstandbediening
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 7 april 2009 @ 00:13:35 #168
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_67780695
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 00:05 schreef Maanvis het volgende:
Dat kan toch niet. misschien moet ik rtl5 maar blokkeren op m'n afstandbediening

RTL5, eerste aflevering van daten in het donker vergeten te kijken .
pi_67780712
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 00:04 schreef Shoombak het volgende:
Geen HOAX zei je?
?
  dinsdag 7 april 2009 @ 00:18:32 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67780773
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 00:13 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

RTL5, eerste aflevering van daten in het donker vergeten te kijken .
ik heb het gezien.. stelde niet veel voor. te amerikaans achtig. te netjes. te cliché. het voelde als een erg kllinisch programma zonder spontaniteit.
Een gedicht over Maanvis
pi_67781268
roflol die laatste ep was echt matig... eerst iemand die er werkt, dan iemand uit het publiek, wat een schrale zooi.

Die neger alle cute girls wegstemmen en Masha vage neger-opmerkingen, ging weer helemaal nergens over.

En Lillian duidelijke minpunten gescoord met d'r "ja hij moet wel iets stouts hebben" opmerking.. komt akelig dicht bij "dat zie je dan wel weer" en "je weet niet wat je mist" taferelen.

Sneuste was wel Mandy met "ja is eigenlijk beetje gay". Sloeg echt helemaal nergens op, kwam echt over alsof ze per se ff iets "cools" moest zeggen.

Ook grappig een van die chicks stond eronder "man moet gespreksstof hebben" en toen Eddy vroeg: "wat vind je van hem?" antwoordt ze: "ja.... leuk....".

Al hoewel aan de andere kant is het natuurlijk vast wel lastig als je daar staat en elke keer weer een degelijk antwoord moet verzinnen. ^^
pi_67781279
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die tekstjes kloppen niet.
Tekstjes kloppen wel.. en de 1e afleveringen hebben ze de tekstjes uit onze (door ons zelf ingevulde) screeningsformulieren gehaald. En de latere teksten (zoals die van deze week) hebben we zelf aangevuld op de set..

Daarbij is er nog een foutje en das bij Marjolijn b. Die vrouw op de foto in de OP heet volgens mij wel Marjolein maar geen Marjolijn B... marjolijn b was 1 van de eerste afleveringen te zien helemaal rechts als laatste.. maar om het ff helemaal ingewikkeld te maken komt er vanaf volgende week of die week daarop Nog een marjolijn b waren er 1 maar niet die op de foto in de OP iig..

Er missen nog meer dames in de OP.. moeten jullie de uitzendingen maar ff voor kijken haha..

En Leuk om te weten.. Aurely en Femmalyn zijn zusjes Fem is de oudste
Doe wat je niet laten kan en laat wat je niet doen kan!
  dinsdag 7 april 2009 @ 01:05:54 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67781399
tja nu wordt het dus een welles-nietes verhaal mandy zegt van niet en jij zegt van wel, wie moeten we nu geloven
Een gedicht over Maanvis
pi_67781409
na een stukje lezen zoveel kritiek gezien op Mandy. maar niet door mij...

ik vind dat ze echt een lekker koppie heeft.
pi_67781490
oja.. in de OP staat ook dat de opnames niet in volgorde worden uitgezonden.. dat was alleen de 1e week.. vanaf week 2 loopt alles op volgorde..

En antw op vele reacties over de mannen van vandaag: het is waar! de mannen waren op!
Was de laatste opname van de de dag en we hadden er die dag al teveel weggedrukt (zonder date naar huis), dus hebben ze wat anders bedacht
En aangezien wij allemaal liepen te zeiken dat er nooit eens echt lekkere kerels kwamen en heel veel meiden Boy al leuk vonden, hebben ze een geintje met ons uitgehaald en Boy in de lift gezet!

En iets wat jullie allemaal denk ik blij zal maken: VANAF MORGEN HEBBEN WE ALLEMAAL ANDERE KLEREN AAN!!! DUS WE STINKEN NIET MEER!!
Doe wat je niet laten kan en laat wat je niet doen kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')