Die move ook om elke keer met 2 vingers te wijzen naar de cameraquote:Op maandag 6 april 2009 19:28 schreef eNGine10 het volgende:
de take me out speeltuin is weer geopend
Ga je ze Rickrollen ofzo?quote:Op maandag 6 april 2009 19:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zit me net te bedenken; Als ik op kom en ik moet mijn muziek ten gehore brengen, dan drukken ze alle 20...ongeacht hoe ik eruit zie
Ik zei , 20 maar bedoel natuurlijk 30 ;quote:
Gelukkig zijn die 30 chicks niet de maatstaf voor alle vrouwen in NL. Stelletje onintelligente mediageile trutjes zijn het.quote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dit geeft precies aan hoe mediageil een groot deel van die vrouwen is. Meestal zijn er maar een paar over na 3 ronden. Nu komt er een gast die bij de TV werkt en wellicht conncties heeft et voila, nog 19 dames in de race
Conchita is dan ook de personificatie van een stuk poepquote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Conchita zo'n lousy reden geeft om iemand af te wijzen, terwijl zij zelf tig kilo te zwaar is. Volgens mij zegt zwaar overgewicht meer over iemands karakter in slechte zin dan de manier waarop iemand zijn broek draagt.
Haha ik zat ook al te denken: "dus eigenlijk ben je gewoon loopjongen/hulpje?"quote:Op maandag 6 april 2009 19:45 schreef Sugiyama. het volgende:
Overigens had hij veel woorden nodig om duidelijk te maken dat hij gewoon niks voorstelt daar.
quote:Op maandag 6 april 2009 19:49 schreef trxq het volgende:
wat een mongool! Ik zou het wel weten: oesha of inge b
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |