quote:Op woensdag 29 april 2009 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Thanks aan een kant is het net of die het erom doet gewoon om een reactie uit me te krijgen.
Ik weet hoe introvert hij is en om dan ineens heel erg met liefdesverklaringen naar een meisje te lopen gooien klopt gewoon voor mijn gevoel niet.
Ergens wil ik de eer aan mezelf hooghouden, maar ik begin spijt als haren op mijn hoofd te krijgen dat ik ooit wat met hem ben begonnen.
Ik heb juist wel een officiele foto die ik eerst gespot had van hem en zijn broer gewoon weggehaald.
Het is ook heel dubbel want voor mezelf wil ik heel erg boven de situatie staan, maar voor mijn gevoel maakt hij het me niet makkelijk. Het is net alsof hij erop kickt om een soort reactie uit me te krijgen.
Mijn lontje is minder op het moment en ik ben bang dat hij misschien op het moment nog wel te maken krijgt met mijn korte lontje.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:02 schreef Chev het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen Scarlettop van je.
Maar jij bent toch ook verlieft geworden, als je meteen in een nieuwe relatie stapte? Hoe lang duurde die eigenlijk?
Even uit nieuwschierigheid, mis je nu wel eens de jongen uit je eerste of tweede relatie (of beide)?
Bedankt voor je reactie Scarlet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:57 schreef Scarlet... het volgende:
Die nieuwe relatie duurde 1 jaar.
[knip[
Dat vind ik knap van je, goede instelling denk ik uiteindelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Chev het volgende:
[..]
Maargoed misschien is ze gelukkig nu, gun haar dat ook wel![]()
Ondanks dat ze me pijn heeft gedaan op verschillende manieren, me trappen na heeft gegeven door en dingen tegen en over me heeft gezegt heeft die niet waar zijn en/of die niet nodig waren weet ik dat het woorden waren uit emotie.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:27 schreef lightmoon het volgende:
Dat vind ik knap van je, goede instelling denk ik uiteindelijk.
Ik wil dat ook wel kunnen zeggen onderhand.
Hoe herkenbaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:50 schreef maniack28 het volgende:
Mn ex loslaten is niet zo moeilijk, meer het gevoel dat je weer alleen bent. Geen lichamelijk contact, geen sex, geen iemand die er is... that's the problem atm
Zijn inderdaad fases, ik zit nu in de "kan me eigenlijk geen ruk schelen wat je doet" fasequote:Op maandag 4 mei 2009 10:49 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar.
Ik vlieg ook nog steeds tussen woede naar haar en hopen dat ze gelukkig is.. ook het station "hoop" doe ik regelmatig aan.
Reken er maar op dat de fases met een donderslag kunnen veranderen in elke vorm mogelijk, want niks is zo veranderlijk als menselijke emoties heb ik wel gemerktquote:Op maandag 4 mei 2009 12:05 schreef lightmoon het volgende:
Zijn inderdaad fases, ik zit nu in de "kan me eigenlijk geen ruk schelen wat je doet" fase
Das een heerlijke fase.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:05 schreef lightmoon het volgende:
[..]
Zijn inderdaad fases, ik zit nu in de "kan me eigenlijk geen ruk schelen wat je doet" fase
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das een heerlijke fase.Ik zit er trouwens nog niet in, maar herken hm wel.
True...quote:Op maandag 4 mei 2009 12:25 schreef Chev het volgende:
[..]
Reken er maar op dat de fases met een donderslag kunnen veranderen in elke vorm mogelijk, want niks is zo veranderlijk als menselijke emoties heb ik wel gemerkt
Het leven zit vol met verassingen, verwondering en teleurstellingen, we moeten alles verwerken op onze eigen manier. Als het schrijven erover je helpt zou ik dat zeker doenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:51 schreef mstr het volgende:
Ik zou zo weer wat kunnen posten, ben enigszins teleurgesteld.
Ik zal straks even mijn best doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef Chev het volgende:
[..]
Het leven zit vol met verassingen, verwondering en teleurstellingen, we moeten alles verwerken op onze eigen manier. Als het schrijven erover je helpt zou ik dat zeker doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |