Dat krijg je met die modskillsquote:Op zondag 5 april 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doe jij maar nieuwe, als dit de lapo igg.
Niet dus.
quote:Op zondag 5 april 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat krijg je met die modskillsmaar het geeft niet hoor
!
quote:
Met vrienden en klasgenotenquote:Op zondag 5 april 2009 15:09 schreef Smart_ass het volgende:
Met wie ga je naar Rusland? Ik heb er ook voor gekeken, maar het is best duur. En ik vind Rusland een beetje eng.![]()
Wel tof verder.
Leuk.quote:
Stockholm is een mooie stadquote:Op zondag 5 april 2009 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuk.Ik ga dus met een vriendin een stedentrip doen, maar zij wil naar Parijs (vooral omdat ze de rest dus niet leuk of te duur vindt) en ik wil graag naar Istanbul of Stockholm ofzo. Maargoed, het zal wel Parijs worden.
In Stockholm zitten 35 H&M's ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 15:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, maar ik vind het zo cliché. Eigenlijk is dat wel een van de laatste Europese steden waar ik heen wil.
En het is misschien wel goedkoop met de trein enzo, maar eten/drinken daar is wel duur. Stockholm ook trouwens, maar Istanbul is dan weer best goedkoop.
Parijs is ook mooi.quote:Op zondag 5 april 2009 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuk.Ik ga dus met een vriendin een stedentrip doen, maar zij wil naar Parijs (vooral omdat ze de rest dus niet leuk of te duur vindt) en ik wil graag naar Istanbul of Stockholm ofzo. Maargoed, het zal wel Parijs worden.
Leuk die mensen die in Parijs enzo midden in het centrum op een terras gaan zitten.quote:Op zondag 5 april 2009 15:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, maar ik vind het zo cliché. Eigenlijk is dat wel een van de laatste Europese steden waar ik heen wil.
En het is misschien wel goedkoop met de trein enzo, maar eten/drinken daar is wel duur. Stockholm ook trouwens, maar Istanbul is dan weer best goedkoop.
had ik dat maar geweten voordat ik met mn zusjes daar heen gingquote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In Stockholm zitten 35 H&M's ofzo
Hihiquote:Op zondag 5 april 2009 15:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Leuk die mensen die in Parijs enzo midden in het centrum op een terras gaan zitten.
Cola: ¤8,- ofzo.
Sowieso Zweden qua kledingquote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In Stockholm zitten 35 H&M's ofzo
Gebruik je IE5quote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Krentenbol. het volgende:
Even de OP aangepast, plaatje laadde niet dus browser ging flippen.
Istanbul lijkt me leuk. En het is daar niet zo duur. Ik heb inderdaad geen zin om voor 8 euro per cola op het terras te zitten. Dan is het verblijf misschien niet zo duur, maar dan ben je met al dat eten en drinken alsnog veel duurder uit.quote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Parijs is ook mooi.Maar Instanbul, al die Turken, ik weet het niet hoor.
London lijkt me ook mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |