abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67729885

-plaatje doet stom!- Krentenbol.

Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Krentenbol. op 05-04-2009 15:15:54 ]
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_67729896
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Doe jij maar nieuwe, als dit de lapo igg.

Niet dus.
Dat krijg je met die modskills maar het geeft niet hoor !
pi_67729902
in before krentenbol
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_67729917
Met wie ga je naar Rusland? Ik heb er ook voor gekeken, maar het is best duur. En ik vind Rusland een beetje eng. Wel tof verder.
pi_67729922
Ik ga even douchen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_67729932
Aanvulling op OP:

Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_67729936
ik ben 2x in rusland geweest, in pskov en in st petersburg heel andere cultuur, wel leuk
swarma spam hoer
  zondag 5 april 2009 @ 15:10:03 #8
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67729941
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dat krijg je met die modskills maar het geeft niet hoor !
Het was te proberen.
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:08 schreef swarmahoer het volgende:
in before krentenbol
En ik dacht dat ik snel binnen was!
  zondag 5 april 2009 @ 15:10:24 #9
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67729975
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:09 schreef Smart_ass het volgende:
Met wie ga je naar Rusland? Ik heb er ook voor gekeken, maar het is best duur. En ik vind Rusland een beetje eng. Wel tof verder.
Met vrienden en klasgenoten
pi_67730014
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:11 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Met vrienden en klasgenoten
Leuk. Ik ga dus met een vriendin een stedentrip doen, maar zij wil naar Parijs (vooral omdat ze de rest dus niet leuk of te duur vindt) en ik wil graag naar Istanbul of Stockholm ofzo. Maargoed, het zal wel Parijs worden.
pi_67730025
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:13 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Leuk. Ik ga dus met een vriendin een stedentrip doen, maar zij wil naar Parijs (vooral omdat ze de rest dus niet leuk of te duur vindt) en ik wil graag naar Istanbul of Stockholm ofzo. Maargoed, het zal wel Parijs worden.
Stockholm is een mooie stad
Istanbul wil ik dit jaar zeker nog heen, dat moet geweldig zijn.
pi_67730032
Maar Parijs is ook mooi natuurlijk
pi_67730052
Ja, maar ik vind het zo cliché. Eigenlijk is dat wel een van de laatste Europese steden waar ik heen wil.
En het is misschien wel goedkoop met de trein enzo, maar eten/drinken daar is wel duur. Stockholm ook trouwens, maar Istanbul is dan weer best goedkoop.
pi_67730055
Ik ga weer leren !
pi_67730065
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, maar ik vind het zo cliché. Eigenlijk is dat wel een van de laatste Europese steden waar ik heen wil.
En het is misschien wel goedkoop met de trein enzo, maar eten/drinken daar is wel duur. Stockholm ook trouwens, maar Istanbul is dan weer best goedkoop.
In Stockholm zitten 35 H&M's ofzo
  zondag 5 april 2009 @ 15:16:25 #17
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67730077
Even de OP aangepast, plaatje laadde niet dus browser ging flippen.
pi_67730083
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:13 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Parijs is ook mooi. Maar Instanbul, al die Turken, ik weet het niet hoor.
London lijkt me ook mooi.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 5 april 2009 @ 15:17:24 #19
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67730105
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:15 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk die mensen die in Parijs enzo midden in het centrum op een terras gaan zitten.
Cola: ¤8,- ofzo.
pi_67730119
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

had ik dat maar geweten voordat ik met mn zusjes daar heen ging
swarma spam hoer
pi_67730145
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:17 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Leuk die mensen die in Parijs enzo midden in het centrum op een terras gaan zitten.
Cola: ¤8,- ofzo.
Hihi dat had ik ook toen ik er met mn vader was. Maarja, dat moet je dan maar voor lief nemen.
pi_67730147
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Sowieso Zweden qua kleding
pi_67730150
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:10 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Die make-up.
Dat gebitje.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_67730159
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Krentenbol. het volgende:
Even de OP aangepast, plaatje laadde niet dus browser ging flippen.
Gebruik je IE5
pi_67730170
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Parijs is ook mooi. Maar Instanbul, al die Turken, ik weet het niet hoor.
London lijkt me ook mooi.
Istanbul lijkt me leuk. En het is daar niet zo duur. Ik heb inderdaad geen zin om voor 8 euro per cola op het terras te zitten. Dan is het verblijf misschien niet zo duur, maar dan ben je met al dat eten en drinken alsnog veel duurder uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')