Had ik wel verwacht ja. En het is al niet om de hoek dat Kerkrade.quote:Op zondag 5 april 2009 14:45 schreef Silenus het volgende:
Nou, we zitten hier nog wel even vast denk want buiten rommelt het...
Tuurlijk mag je wel geel pakken maar niet zo. Geel daar pakken is vreselijk dom zeker als je daardoor een wedstrijd mist.quote:Op zondag 5 april 2009 14:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je mag als verdediger geen gele kaart pakken, dan ben je namelijk dom
Marco moet inderdaad nu even iets anders proberen met die jongen. Soms lijkt het alsof de wil ontbreekt bij Sulejmani.quote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef Wooldoor het volgende:
Sulejmani gaat ook niet beter spelen als hij vertrouwen krijgt door elke wedstrijd in de basis te starten. Misschien wordt hij geprikkeld door hem gewoon een tijdje op de bank te zetten, Marco zal dat tot nu toe niet gedaan hebben vanwege zijn prijskaartje denk ik.
Bij de tweede goal vond ik zijn aandeel toch niet gering. En hij stond eventueel ook klaar om die bal er zelf in te schieten. Of te missen, of nouja...quote:Op zondag 5 april 2009 14:37 schreef finsdefis het volgende:
Had Sulejmani desnoods gewisseld voor Martina, die gast speelde écht niks klaar. De wissel van Suarez is wel te begrijpen overigens, dat staat helemaal los van die kwestie.
1 actie in de hele wedstrijd.quote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij de tweede goal vond ik zijn aandeel toch niet gering. En hij stond eventueel ook klaar om die bal er zelf in te schieten. Of te missen, of nouja...
De wil is het juist niet....quote:Op zondag 5 april 2009 14:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Marco moet inderdaad nu even iets anders proberen met die jongen. Soms lijkt het alsof de wil ontbreekt bij Sulejmani.
Ja maar 1 lange pass maakt de wedstrijd niet goed.. hij kan zoveel beter en dat weet iedereen.. maar zit er niet in op het moment.. af en toe pikt hij assist/goals mee maar het is gewoon niet goed.quote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij de tweede goal vond ik zijn aandeel toch niet gering. En hij stond eventueel ook klaar om die bal er zelf in te schieten. Of te missen, of nouja...
Het komt wel goed. Geloof ik echt heilig in.quote:Op zondag 5 april 2009 15:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ja maar 1 lange pass maakt de wedstrijd niet goed.. hij kan zoveel beter en dat weet iedereen.. maar zit er niet in op het moment.. af en toe pikt hij assist/goals mee maar het is gewoon niet goed.
In de zomer stop maar eens flink trainen die jongen.. niks vakantie!
Die Willy Wortel en co van 'ons' gisteren in België de wedstrijd zien leiden? Een bal die 30 cm over de achterlijn was mag gewoon nog voorgezet wordenquote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
KNVB WAKKER WORDEN EN DIE BELGISCHE KUTSCHEIDSRECHTERS OP LATEN ROTTEN..
De wil heeft hij wel. Maar naar mijn mening wordt hij gewoon op de verkeerde positie gezet. Sulejmani moet op links staan en vanuit die positie een individuele actie maken of een voorzet geven. Vandaag stond ie in de spits en dan mist ie fysieke kracht tegen spelers als Kah. Het ontbreekt misschien ook een beetje aan overzicht bij hem.quote:
Je zou bijna denken dat die twee met elkaar aan het flirten zijn.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef finsdefis het volgende:
Twente speelt gelijk, Ajax wint en Feyenoord Heerenveen speelt gelijk. Bijna perfect
Nu gaat het echt alleen maar tussen Twente en Ajax om plek 2, normaalgesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |