Hoezo ergernissen dan? Ik erger me meer aan die Twente fanboys in dat topic die hele tijd achterlijk postenquote:Op zondag 5 april 2009 13:56 schreef Prosac het volgende:
Ja daarover dan niet, maar posts zoals die van Rumille e.d. gaan puur over de wedstrijd, daarover is ooit afgesproken dat -wegens ergernissen- niet meer in de clubtopics gepost wordt, daarvoor zijn de verslagen topics.
quote:Op zondag 5 april 2009 13:56 schreef DirkZz het volgende:
Was even schijten, hebben ze vermeer nog geraakt met een stoeltje?
Okiedokiequote:Op zondag 5 april 2009 13:56 schreef Prosac het volgende:
Ja daarover dan niet, maar posts zoals die van Rumille e.d. gaan puur over de wedstrijd, daarover is ooit afgesproken dat -wegens ergernissen- niet meer in de clubtopics gepost wordt, daarvoor zijn de verslagen topics.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Okiedokie.
Zit Alderweireld trouwens bij de selectie?
Ja die zit er bijquote:Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Okiedokie.
Zit Alderweireld trouwens bij de selectie?
Nogmaals, Suarez heeft 24 uur in het vliegtuig gezeten...quote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik vraag me echt af wanneer de spelers nou eens vragen gaan stellen over de hele Sulejmani-kwestie aan van Basten. Die gozer speelt echt gewoon te slecht voor Roda zelfs en dan blijft hij 90 volle minuten staan terwijl Suarez en Emanuelson eraf gehaald worden.
Tuurlijk heeft hij vertrouwen nodig, maar hij heeft dat al zoveel gehad dit seizoen en hij laat maar niks zien.
Het gaat niet alleen om Suarez.quote:Op zondag 5 april 2009 14:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nogmaals, Suarez heeft 24 uur in het vliegtuig gezeten...
Suarez is er natuurlijk af vanwege de interlands..quote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik vraag me echt af wanneer de spelers nou eens vragen gaan stellen over de hele Sulejmani-kwestie aan van Basten. Die gozer speelt echt gewoon te slecht voor Roda zelfs en dan blijft hij 90 volle minuten staan terwijl Suarez en Emanuelson eraf gehaald worden.
Tuurlijk heeft hij vertrouwen nodig, maar hij heeft dat al zoveel gehad dit seizoen en hij laat maar niks zien.
Ergernissen dat hele topics werden verpest met wedstrijdverslagen. Toen gewoon de afspraak gemaakt dat dat hier niet meer gebeurd. Klaar.quote:Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hoezo ergernissen dan? Ik erger me meer aan die Twente fanboys in dat topic die hele tijd achterlijk posten. Zoals:
[..]
Omdat de wedstrijd pas over 5 minuten is afgelopen, dan mag je hier weer postenquote:
AFC AJAX topic #1251: Zonder Vertonghen en Gabriquote:Op zondag 5 april 2009 14:16 schreef damsco het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd?
Ik zei alleen maar dat ik verwachte dat Ajax de 3-1 wel zou maken. Nadat Roda op 2-1 was gekomenquote:Op zondag 5 april 2009 14:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
AFC AJAX topic #1251: Zonder Vertonghen en Gabri
Wedstrijdverslagachtige post.quote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik verwachte dat Ajax de 3-1 wel zou maken. Nadat Roda op 2-1 was gekomen
Jaah precies. Maar echt, die supporters van Rodaquote:Op zondag 5 april 2009 14:22 schreef _Mike_ het volgende:
Matig, maarja 3 punten dus het kan me weinig schelen.
Enoh speelde aardig, maar was heel vaak ook echt te slordig.quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef Wooldoor het volgende:
Slechte wedstrijd, het leek wel of iedereen van Ajax er al voor de wedstrijd er doorheen zat. Enoh en Aissati speelden wel aardig.
Cvitanich dramatische invalbeurt en de scheidsrechter heeft ons 2 penalty's onthouden
Vind ik niet, ik vind dat Micky gewoon op links moet starten.quote:Op zondag 5 april 2009 @ 14:28 schreef Rumille het volgende:
Dario mag voortaan gewoon in de basis starten, Micky mag wel even op de bank.
En dan Urby op de bank?quote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik vind dat Micky gewoon op links moet starten.
Nee, Emanuelson op links, Dario in het midden en Luis op rechts.quote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik vind dat Micky gewoon op links moet starten.
Dit is puur een psychologisch spelletje zodat de Nederlandse scheidrechters ineens niet zo slecht lijken. Dan wordt het geklaag minder denkt de KNVB.quote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
KNVB WAKKER WORDEN EN DIE BELGISCHE KUTSCHEIDSRECHTERS OP LATEN ROTTEN..
Dat dus.quote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nee, Emanuelson op links, Dario in het midden en Luis op rechts.
Dan hadden ze wel een betere arbiter mogen nemenquote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dit is puur een psychologisch spelletje zodat de Nederlandse scheidrechters ineens niet zo slecht lijken. Dan wordt het geklaag minder denkt de KNVB.
Je snapt het niet helemaal.quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dan hadden ze wel een betere arbiter mogen nemen![]()
.
Ik denk dat ie bedoelt dat een betere scheidsrechter dan dit onze scheidsrechters ook in een goed daglicht hadden gezet. Omdat deze wel heel erg slecht was. Iets minder slecht had ook wel gemogen om je punt te bewijzenquote:
Wat een onzin zeg...quote:Op zondag 5 april 2009 14:34 schreef Chadi het volgende:
Vermaelen bewijst weer eens echt dom te zijn. DIe gast is echt niet slim
Je mag als verdediger geen gele kaart pakken, dan ben je namelijk domquote:
Sowieso goed getimed, want als ie um volgende week had gepakt waren we hem tegen psv kwijt geweest.quote:Op zondag 5 april 2009 14:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je mag als verdediger geen gele kaart pakken, dan ben je namelijk dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |