Achja, alleen Hazes was wel lachen voor de rest was het weer vrij standaard.quote:Op zondag 5 april 2009 19:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een niveau in het uitvak weer vandaag
Nu weet ik weer waarom ik nog zelden in het uitvak zit
Tjongejongequote:
Ach, er is geen volgende keerquote:Op zondag 5 april 2009 19:30 schreef Jasza het volgende:
Geweldig weekend gehad, behalve dan dat ik pas 5 minuten na het begin binnen was en het toen natuurlijk al 0-1 stond.
Wat een teringzooi die autocombi
Ga Ajax er nog wel ff over mailen dat ze het in de toekomst maar anders moeten doen.
Hoe sneu iddquote:Op zondag 5 april 2009 19:52 schreef Nashje het volgende:
Sjonge jonge.
Hahaha. Waarom ineens zo triest. Stelletje agenten.
Dat heb je met Bohemians Praag. Die hebben hebben heel soms een paar mensen (max. 5) op de tribunes staan. Echt te sneu voor woorden. Zijn dan ook geen leuke uitwedstrijden.quote:Op zondag 5 april 2009 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach, er is geen volgende keerNaar die fusievlub hoef ik echt niet te gaan. Lijkt me helemaal kut met zo'n nieuwe club waar geen echte supporters zitten.
Wanvertoning? Als Ajax de kansen benut win je die wedstrijd met 1-6.quote:Op zondag 5 april 2009 21:20 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een wanvertoning zag ik vandaag zeg. Maar goed, wel punten dus lekker niet meer bij stilstaan. Op naar WillemII.
Behoorlijk vette kansen die er niet in gingen.quote:Op zondag 5 april 2009 21:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wanvertoning? Als Ajax de kansen benut win je die wedstrijd met 1-6.
Ik heb de samenvatting gezien. Daarin zag ik voornamelijk Roda grote kansen missen.quote:Op zondag 5 april 2009 21:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wanvertoning? Als Ajax de kansen benut win je die wedstrijd met 1-6.
nee, niet echt, Ajax had gewoon met ruime cijfers moeten winnen.quote:
Jij gaat zeggen dat het een wanvertoning is op basis van een samenvatting?quote:Op zondag 5 april 2009 21:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting gezien. Daarin zag ik voornamelijk Roda grote kansen missen.
Was dat geen realistisch beeld?
Vak410.nlquote:1000 supporters, 220 kilometer, alleen voor jou.
Zondagochtend, voor 8’en de wekker, alleen voor jou.
We overleven onzinnige combi’s en andere fratsen, voor jou.
Geduld, elke uitwedstrijd wordt dat weer op de proef gesteld.
Ajax, alles voor jou.
Toevallig de Veronicagids thuis? Staat een stukje in van de sv van Feyenoord over Studio Ajaxquote:Op zondag 5 april 2009 21:59 schreef MaxC het volgende:
Samenvatting sloeg helemaal nergens op, ze lieten wel een mislukte, afzwaaier, rollertje zien van Roda maar niet Suljemani die na een briljante pass van Aissati niet scoort alleen voor de keeper![]()
Die commentator vond het ook geen penal toen Suarez onderuit werd gehaald.
NOS
Totaal vertekend beeld.quote:Op zondag 5 april 2009 21:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting gezien. Daarin zag ik voornamelijk Roda grote kansen missen.
Was dat geen realistisch beeld?
En wat voegt dit toe?quote:Op zondag 5 april 2009 22:10 schreef Rots het volgende:
Sowieso een wanvertoning van Ajax kant, maargoed jullie halen wel punten in tegenstelling tot ons. Wij spelen beter maar worden genaaid.
//offtopicquote:
Heb jij de wedstrijd wel gezien of alleen een samenvatting?quote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef Rots het volgende:
Die paal moet echt afgeschaft worden, of kleiner.![]()
Nee, maar ff serieus, door al die kansen die gemist werden en het gestuntel achterin bij jullie vandaag had je net zo goed gelijk kunnen spelen. Oja, en waarom speelt Cvitanich niet vanaf het begin? Voor zn blessure vond ik hem echt heel positief opvallen, van Basten is weer rare fratsen aan het uithalen. Haal gewoon Sulej of Emanuelson eruit, met die laatste gaat het ook niet zo best laatste tijd.
Hoeveel moet je er voor hebben.quote:Op zondag 5 april 2009 22:30 schreef damsco het volgende:
[..]
//offtopic
Heb nog een t-shirtje thuis liggen met de handtekening van Litmanen. Gekregen toen ik nog een klein kotertje was jaren geleden. Moest er ineens aan denken
Wel een stuk van de wedstrijd gezien ja, en wat ik zag was niet best. Maargoed, waarom alleen op mij reageren en niet inhoudelijk ingaan op wat ik zeg? En dan zeg je in FB dat ik reacties uitlok en alleen maar loop te trollen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd wel gezien of alleen een samenvatting?
We hadden gelijk kunnen spelen maar ook met 1-6 kunnen winnen, dus maak je maar geen zorgen.
Ik geef toch inhoudelijk antwoord?quote:Op zondag 5 april 2009 22:43 schreef Rots het volgende:
[..]
Wel een stuk van de wedstrijd gezien ja, en wat ik zag was niet best. Maargoed, waarom alleen op mij reageren en niet inhoudelijk ingaan op wat ik zeg? En dan zeg je in FB dat ik reacties uitlok en alleen maar loop te trollen.
Toch niet op wat ik daar nog meer zeg. Dit zijn zo cliché antwoorden, ja als je die kansen had afgemaakt had je met 6-1 kunnen winnen en als Roda kansen had afgemaakt was het gelijkspel geworden blabla.quote:Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik geef toch inhoudelijk antwoord?
Het had gelijkspel kunnen worden, maar we hadden ook met 1-6 kunnen winnen
Haha, ik ga hem morgen even opzoeken. Als het goed is ligt die op zolder. Hij hing hier altijd aan de muur, maar paar jaar geleden had ik mijn kamer veranderd, en het shirtje is toen ook weggegaan van de muur.quote:
Inderdaad, noem maar een prijs en ik neem ze van je overquote:Op zondag 5 april 2009 22:53 schreef Rots het volgende:
Shirtje gratis weggeven met handtekeningen van Litmanen en Verlaat?![]()
Die kan je voor aardig wat geld verpatsen hoor.
Zou je denkenquote:Op zondag 5 april 2009 22:53 schreef Rots het volgende:
Godver, kan hem niet meer vinden. Ik wist geen eens dat die dingen geld waard waren, ik met mijn domme kopquote:Op zondag 5 april 2009 22:53 schreef Rots het volgende:
Ik zeg niks, dat is iemand anders in FBquote:Op zondag 5 april 2009 22:58 schreef Rots het volgende:
[..]
En dat zegt ie over mij dat ik "altijd" reacties uitlok.
En ja dat zou ik denken.
Weet ik toch, maar jij begint ook altijd in de SC-topics over mij.quote:Op zondag 5 april 2009 22:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zeg niks, dat is iemand anders in FB
Ik begin daar over jou? Ik ken je niet eens jochie, zoveel indruk maak je op mequote:Op zondag 5 april 2009 23:02 schreef Rots het volgende:
[..]
Weet ik toch, maar jij begint ook altijd in de SC-topics over mij.
Oja en damsco ik zou maar even goed gaan zoeken hehe, succes. Paar honderdjes moet kunnen.
:| what the... als ik dat geweten had... ik ga even de zolder op. ogenblikquote:Op zondag 5 april 2009 23:02 schreef Rots het volgende:
[..]
Weet ik toch, maar jij begint ook altijd in de SC-topics over mij.
Oja en damsco ik zou maar even goed gaan zoeken hehe, succes. Paar honderdjes moet kunnen.
Tuurlijk kun je daar geen honderden euro's voor krijgenquote:Op zondag 5 april 2009 23:06 schreef damsco het volgende:
[..]
:| what the... als ik dat geweten had... ik ga even de zolder op. ogenblik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |