Ah jammer, ik had het leuk gevonden als je nu aan het fokken wasquote:
nu wel effequote:Op zondag 5 april 2009 02:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah jammer, ik had het leuk gevonden als je nu aan het fokken was
HEEEE, goedenavond!!!quote:
Nee van sneeuw.quote:Op zondag 5 april 2009 02:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heeft Obama nou last van roos? Het intrigeert mij al een tijdje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Tof!quote:Op zondag 5 april 2009 02:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nu wel effewas aan het schilderen........
quote:Op zondag 5 april 2009 02:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee van sneeuw.ik dacht dat het dit was toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://blogs.bet.com/news(...)rt-off-his-shoulder/
Oh kan ook wel.. ik heb die campagne niet zo gevolgd.quote:Op zondag 5 april 2009 02:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat het dit was toch?![]()
Het plot is nog geheim?quote:Op zondag 5 april 2009 02:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ben bezig met een schilderij![]()
nog lang niet af.....
Haha, nee ik ga zo weer slapen, moet om 7 uur weer wakker zijnquote:
Aha, nu snap ik de context.quote:Op zondag 5 april 2009 02:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat het dit was toch?![]()
nah welterusten danquote:Op zondag 5 april 2009 02:45 schreef zquing het volgende:
[..]
Haha, nee ik ga zo weer slapen, moet om 7 uur weer wakker zijn
hoeveel uur slaap je per dag dan?quote:Op zondag 5 april 2009 02:45 schreef zquing het volgende:
[..]
Haha, nee ik ga zo weer slapen, moet om 7 uur weer wakker zijn
Ik lag gister om 7 uur 'sochtends in mn bed en was om 7 smiddags ff gaan slapen. Maar was vergeten mn wekker te zetten zodat mn patroon nogsteeds klote isquote:
nah... heb ik ook wel eens last van.......quote:Op zondag 5 april 2009 02:47 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik lag gister om 7 uur 'sochtends in mn bed en was om 7 smiddags ff gaan slapen. Maar was vergeten mn wekker te zetten zodat mn patroon nogsteeds klote is
Politici.quote:Op zondag 5 april 2009 02:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ja komt nog wel........
heb jij de campagne van Obamaatje niet gevolgd ?
strange........
Ach, gelukkig bestaat fokquote:Op zondag 5 april 2009 02:49 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... heb ik ook wel eens last van.......
zoals vandaag bijvoorbeeld.....
maar niet Obamaquote:Op zondag 5 april 2009 02:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Politici.Het is allemaal één pot nat.
jah....... wat moesten we zonder Fok?quote:
Jij hebt 'm gewoon zo hoog zitten omdat je 'm met mij associëert.quote:
dat denk ik ookquote:Op zondag 5 april 2009 02:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij hebt 'm gewoon zo hoog zitten omdat je 'm met mij associëert.
Ik heb echt geen idee wat ik zou doen zonder fok nu, beetje doelloos internetten, serietje kijken mischien?quote:Op zondag 5 april 2009 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]
jah....... wat moesten we zonder Fok?
goeie vraag trouwens,
wat zou jij doen als Fok niet bestond.......
ik voel een nieuw topic![]()
wie gaat hem openen?
of kan dat hier?
ik zou denk ik dan nu wel gaan slapen.......
Tv kijken ben ik bangquote:Op zondag 5 april 2009 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]
jah....... wat moesten we zonder Fok?
goeie vraag trouwens,
wat zou jij doen als Fok niet bestond.......
ik voel een nieuw topic![]()
wie gaat hem openen?
of kan dat hier?
ik zou denk ik dan nu wel gaan slapen.......
fok = mijn levenquote:Op zondag 5 april 2009 02:53 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik zou doen zonder fok nu, beetje doelloos internetten, serietje kijken mischien?
Nee ik dacht jij..quote:
jah......quote:Op zondag 5 april 2009 02:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
maar dat was dus als er geen fok was![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 02:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
mooi..![]()
Mijd je de sc nog steeds trouwens?
Dementor ofzo?quote:Op zondag 5 april 2009 02:59 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.. niet zo'n zin in al dat gedoe......
Ja maar dat is logischquote:
ow.........TS is gewoon een beetje gek........quote:Op zondag 5 april 2009 03:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch![]()
Het is een haha jullie zijn nerds want jullie zitten achter de pc en ik niet topic![]()
Dat is TS zijn specialiteit
Nou ja idd. Hij boeit mij geen fuck, ik reageer nooit op z'n posts iigquote:
Ik moest gisteren grote moeite doen mijn projectgenoten aan de slag te krijgen. Wat denken ze wel, zon of niet, hup aan het werk.quote:Op zondag 5 april 2009 03:06 schreef zquing het volgende:
Met dat topic van gister had hij zeker gelijk. Als je niet geen bijzonder goede reden had om binnen te zijn was je ook gewoon niet helemaal 100%
Het is allemaal relatief. Er zijn zat mensen die je voor gek verklaren dat je 's nachts om drie uur achter de pc zit. Dat maakt het nog niet zo. Geldt in principe voor alles.quote:Op zondag 5 april 2009 03:06 schreef zquing het volgende:
Met dat topic van gister had hij zeker gelijk. Als je niet geen bijzonder goede reden had om binnen te zijn was je ook gewoon niet helemaal 100%
Niet stiekem gaan slapen hè?quote:Op zondag 5 april 2009 03:06 schreef FANN het volgende:
mijn toetsenbord doet raar
batterjenwisselen denk ik..........
Natuurlijk is het relatief, maar ik zou het zonde vinden als je gisteren niet buiten was als je geen goede reden had om binnen te zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 03:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is allemaal relatief. Er zijn zat mensen die je voor gek verklaren dat je 's nachts om drie uur achter de pc zit. Dat maakt het nog niet zo.
als de deadlines niet heel binnenkort zijnquote:Op zondag 5 april 2009 03:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik moest gisteren grote moeite doen mijn projectgenoten aan de slag te krijgen. Wat denken ze wel, zon of niet, hup aan het werk.![]()
![]()
maar zo af en toe rondzappen is ook wel leuk en dan kom ik je ook tegen....... toch?quote:Op zondag 5 april 2009 03:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
maar ik vind wel jammer dat je niet soms 's nachts komt binnenvallen
Nee lang niet hoor. De SC is 's nachts sws niet zo levendig meer.quote:Op zondag 5 april 2009 03:11 schreef FANN het volgende:
[..]
maar zo af en toe rondzappen is ook wel leuk en dan kom ik je ook tegen....... toch?
volgens mij ben jij er elke nacht wel of niet?
Uh-huh.quote:Op zondag 5 april 2009 03:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nee batterijen waren op....... toen ging ie haperen.......
het toetsenbord bedoel ik
nee ik bedoel elke nacht op Fok........quote:Op zondag 5 april 2009 03:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee lang niet hoor. De SC is 's nachts sws niet zo levendig meer.![]()
Ben je wel 's tegengekomen maar dan kwam je even zwaaien ofzo
Is geen peil op te trekkenquote:Op zondag 5 april 2009 03:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik bedoel elke nacht op Fok........
dat je altijd wel ergens rondzwerft.......
ik ook niet hoor zo af en toe tussen de bedrijven door zeg maar.......quote:Op zondag 5 april 2009 03:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is geen peil op te trekkenniet elke dag iig
3 bier jeweeetzellufquote:Op zondag 5 april 2009 03:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ah bezoek !
wat heb je gezopen dan? en hoeveel?
Mag wel even, ik heb het ook lang zonder je moeten stellen..quote:Op zondag 5 april 2009 03:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet hoor zo af en toe tussen de bedrijven door zeg maar.......![]()
volgens mij hebben we nu bijna een privé cha hier
Wooow mad!!quote:Op zondag 5 april 2009 03:20 schreef kevootzz het volgende:
[..]
ja het waren wel halve liter bieer ja
da's waarquote:Op zondag 5 april 2009 03:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mag wel even, ik heb het ook lang zonder je moeten stellen..
goh......quote:Op zondag 5 april 2009 03:23 schreef kevootzz het volgende:
Wow he man alles draaaaaaaaaaaaait echt waar joh
Waarom zijn niet alle flesjes leeg, en waarom zitten er sigaretten in dat flesje? Juist door mensen die dat doen krijg je soms van die ranzige flesjes waar troep in zitquote:
Zeker goedkope bocht gedronken.quote:Op zondag 5 april 2009 03:23 schreef kevootzz het volgende:
Wow he man alles draaaaaaaaaaaaait echt waar joh
bedankt voor de tipquote:Op zondag 5 april 2009 03:22 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wooow mad!!
3 halve liters!! Mental.
Ik zou maar preventief wat aspirines nemen en een kotsemmer naast je bed planten.
Sterkte.
Opgelost, slotje!quote:
ja....... er is nou een topic over Pasen vieren.......quote:Op zondag 5 april 2009 03:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Opgelost, slotje!![]()
Oh nee wacht we baggeren 'm wel vol.
We hebben altijd een familiebrunch op één van de Paasdagen. Dat doe ik eraan.quote:Op zondag 5 april 2009 03:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ja....... er is nou een topic over Pasen vieren.......
doe jij aan Pasen?
écht waar?quote:Op zondag 5 april 2009 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We hebben altijd een familiebrunch op één van de Paasdagen. Dat doe ik eraan.
Nah.. een paasbrood, en eieren, en croissantjes en lekkere dingen enzo..quote:Op zondag 5 april 2009 03:30 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar?
met gekleurde eitjes enzo........ ?
Was een grapje.quote:
jeetje......... nah vroeger thuis ging dat ook zo was wel gezellie,quote:Op zondag 5 april 2009 03:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nah.. een paasbrood, en eieren, en croissantjes en lekkere dingen enzo..![]()
We verven de eieren niet
oh ik snap hetquote:Op zondag 5 april 2009 03:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Was een grapje.
TS die verdwijnt maar doorpost met een kloon komt regelmatig voor volgens mij![]()
Maar meer in ander soort topics denk ik
jah........ ik denk dat ik nu wel ga slapen.........quote:
ken je WoW?quote:Op zondag 5 april 2009 03:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat moet iemand om deze tijd nog op de computer? Triest.
Topickiller met een katerquote:Op zondag 5 april 2009 03:38 schreef FANN het volgende:
[..]
jah........ ik denk dat ik nu wel ga slapen.........
ik begin een beetje duf te worden.......
truste allemaal![]()
truste Fritseltje
Alcoholistquote:Op zondag 5 april 2009 04:15 schreef Mexxa het volgende:
Niet achter computer maar via telefoon, en net klaar met werken! Nu eerst een borrel
Van cola krijg je alleen maar meer dorst.. Water is the key.quote:Op zondag 5 april 2009 04:20 schreef classpc het volgende:
Ik ga ook maar weer eens een poging doen tot slapen.
Wakker geworden vanwege een droge bek, en er dan achter komen dan de cola op is
Goh. Cheers hequote:Op zondag 5 april 2009 04:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zolang het met mate is is er geen probleem.
Ik heb dat met name met "light" en "zero" producten.quote:Op zondag 5 april 2009 04:21 schreef Twerk het volgende:
[..]
Van cola krijg je alleen maar meer dorst.. Water is the key.
Dat heet nou leven. Kennelijk ontbreekt het jou eraan.quote:Op zondag 5 april 2009 03:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarom zijn niet alle flesjes leeg, en waarom zitten er sigaretten in dat flesje? Juist door mensen die dat doen krijg je soms van die ranzige flesjes waar troep in zit.
Haha.. En,wat zei je??quote:Op zondag 5 april 2009 04:58 schreef Xennia het volgende:
Kul. Ik ben zojuist terug gekomen van het uit gaan. Ben mee naar huis gefietst met een man waarvan ik dacht dat hij homo was. Bij het afscheid zei hij ''je kent mannen he, mag ik even lekker tegen je aankruipen?''
Brr.
quote:Op zondag 5 april 2009 07:21 schreef geelkuikentje het volgende:
Mooie tijd om nu te vertrekken vanuit huis. Het wordt vast zonnig vandaag
Geweldig strandweer jongen.. veel plezier.quote:In bijna het hele land zijn het laaghangende bewolking en mist (soms is het zicht minder dan 200 meter) die het weerbeeld bepalen. Er waait een zwakke wind, kracht 2 of minder, eerst uit uiteenlopende maar geleidelijk uit westelijke richtingen. De temperatuur ligt rond 7 graden.
In de loop van de ochtend lost de mist op en breekt het wolkendek. Vooral vanmiddag schijnt van tijd tot tijd de zon, maar in het zuidoosten blijft het aan de bewolkte kant. De middagtemperatuur ligt tussen 12 en 16 graden. De wind draait geleidelijk naar noord en wordt zwak tot matig.
Ben net wezen duiken bij de Vinkeveense Plassen. Was beetje donker onder water maar toch nog iets gefilmdquote:Op zondag 5 april 2009 07:51 schreef Twerk het volgende:
[..]
[..]
Geweldig strandweer jongen.. veel plezier.
Vet hoor. 'snorkel, snorkel, snorkel*quote:Op zondag 5 april 2009 13:22 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ben net wezen duiken bij de Vinkeveense Plassen. Was beetje donker onder water maar toch nog iets gefilmd![]()
Vissie was ongeveer 40 cm grootquote:Op zondag 5 april 2009 13:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Vet hoor. 'snorkel, snorkel, snorkel*
volgens ij heb jij de hele dag nog niet uigelogd... heb je wel geslapen?quote:Op zondag 5 april 2009 17:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ga ook zo uitloggen
![]()
Ik voel me zo'n nerd
quote:Op maandag 6 april 2009 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens ij heb jij de hele dag nog niet uigelogd... heb je wel geslapen?
ow....... owkee..... hoe gaat ie?quote:Op maandag 6 april 2009 00:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Was vanmorgen om tien uur wakker.
Ja en mijn computer staat aan.
Ow sorry.. ben ik weerquote:Op maandag 6 april 2009 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... owkee..... hoe gaat ie?![]()
met mij gaat het goed.....![]()
ik ben melig.....
hé hé ik was bijna weggegaan ...... wat duurdt dat lang bij jouquote:
Jaquote:Op maandag 6 april 2009 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
hé hé ik was bijna weggegaan ...... wat duurdt dat lang bij jou![]()
je was bij de bunker hé ..... ga je dat volgen?
ik vin het ook niksquote:Op maandag 6 april 2009 00:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jamensen die me kwoten enzo
![]()
Ik ga het niet volgenik ga echt niet betalen voor een programma
![]()
en zeker niet één die niet eens professioneel of goed genoeg is om een zender te strikken![]()
Bovendien hebben ze alleen live... ik heb nog nooit een rls live bekeken.
Hoogtepunten graag, ik ga niet zitten wachten tot er iets gebeurt ofzo
ja nou jij bent zo langzaam.......quote:
Zodra het begint ga ik denk ik ook niet meer posten in de SCquote:Op maandag 6 april 2009 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vin het ook nikskan me niet zo boeien......
het bloed een beetje dood héquote:Op maandag 6 april 2009 00:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zodra het begint ga ik denk ik ook niet meer posten in de SC
Ik doe het vooral uit verveling ofzo.. en die andere een beetje hapert.
Vorige topic heb ik ook helemaal gemist
quote:Op maandag 6 april 2009 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ja nou jij bent zo langzaam.......
we maken onze eigen privéchat van dit topic![]()
gewoon omdat het kan oké![]()
oké dan !quote:Op maandag 6 april 2009 00:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Is het al!![]()
![]()
Sommige users zijn er heel bedreven in.![]()
Die openen gewoon een topic om er een SC van te maken
Udsers die wel van SC´s houden maar niet van reeksen
maar ik ben hier en ik had heel veul vragen over je paasbrunchquote:Op maandag 6 april 2009 00:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja de helft is weg, en jij ook nog..
Ehm...quote:Op maandag 6 april 2009 00:56 schreef FANN het volgende:
Heb je nog iets leuks te vertellen?
over je paasbrunch bijvoorbeeld?
Heb je een grote familie?
en komen ze dan allemaal?
Daarom ben ik ook hierquote:Op maandag 6 april 2009 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik ben hier en ik had heel veul vragen over je paasbrunch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
owkee....... ben je ook gelovig? of is het gewoon traditie en voor de gezelligheid?quote:Op maandag 6 april 2009 01:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ehm...![]()
Ja m'n broer en twee zussen en mijn neefje van vier.
Verder geen aanhang op dit moment. Mijn zus heeft een knipperlichtrelatie dus ik weet niet of het nu aan of uit is maar die gozer komt denk ik sowieso niet
quote:Op maandag 6 april 2009 01:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook hier
ja maar we kunnen hier moeilijk gaan zitten zonder iets te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zitten we allebei dood achter die pc te staren naar een scherm![]()
dus we moeten wel wat te kletsen hebben
en daar ben ik best goed in al zeg ik het zelluf.........![]()
Nee niet gelovig. Het is gewoon voor de gezelligheid zeg maar, traditie.quote:Op maandag 6 april 2009 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
owkee....... ben je ook gelovig? of is het gewoon traditie en voor de gezelligheid?
jah ik ben nieuwsgierig
Heel goedquote:Op maandag 6 april 2009 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar we kunnen hier moeilijk gaan zitten zonder iets te zeggen.
zitten we allebei dood achter die pc te staren naar een scherm![]()
dus we moeten wel wat te kletsen hebben
en daar ben ik best goed in al zeg ik het zelluf.........
owkee......quote:Op maandag 6 april 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heel goed![]()
daarom moet je ook een beetje clementie met me hebben
![]()
Ik moet nu in mijn eentje tegen je kletsen terwijl ik dat gewend ben met een legertje andere users samen te doen
heb ik wel vaker, zat rond te zappen stomme topics en dan wordt ik melig......quote:
Oh ja deze post heb ik wel gelezenquote:
Okquote:Op maandag 6 april 2009 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik wel vaker, zat rond te zappen stomme topics en dan wordt ik melig......
eh.... dat was nu de oorzaak......
nah.. slappe lach....... toen was ricardo ''op bezoek'' van DGK tenminste die was aan de telefoon...quote:Op maandag 6 april 2009 01:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ja deze post heb ik wel gelezen![]()
Nee niet gehoord, vertel!
Echt niet, ik heb gerend naar de keuken en weer terug!quote:
o nee heb ik niet eens, heb niet overal gepost........ gewoon zitten lezen......quote:Op maandag 6 april 2009 01:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Okdoe maar geen linkjes want ik heb geen tijd om te lezen
Wat voor uitzending?quote:Op maandag 6 april 2009 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. slappe lach....... toen was ricardo ''op bezoek'' van DGK tenminste die was aan de telefoon...
en toen kon ik niet meer stoppen met lachen....
jah was stom maar kan er ook niks aan doen.... foutje in de genen denk ik
Mooi, scheelt weer.quote:Op maandag 6 april 2009 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee heb ik niet eens, heb niet overal gepost........ gewoon zitten lezen......
ben allang weer vergeten waar die topics zitten......
gewoon omdat het kanquote:Op maandag 6 april 2009 01:12 schreef De_Jostiband het volgende:
Mensen die NU nog wakker zijn.
Dat dit kan in Nederland!
is toch geinig zo?quote:Op maandag 6 april 2009 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
Zitten jullie hier nou nog steeds?. Er bestaat ook PM of msn
.
Jammerquote:Op maandag 6 april 2009 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nah was van GC bestaat niet meer........ allerlei redenen.... beter niet op ingaan
Haar pm-box zit dicht dus het kan niet anders.quote:Op maandag 6 april 2009 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
Zitten jullie hier nou nog steeds?. Er bestaat ook PM of msn
.
quote:Op maandag 6 april 2009 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nah was van GC bestaat niet meer........ allerlei redenen.... beter niet op ingaan
Tientje in de pot!quote:Op maandag 6 april 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben pas een paar uur wakker van een powernap.
Of mag dat niet?
jij verveelde je écht héquote:Op maandag 6 april 2009 01:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
O ja, melig topic: Niesbui als ik een haar uit mijn neus trek
pesiesquote:Op maandag 6 april 2009 01:19 schreef thloreg het volgende:
En wat is er mis met mensen die nu nog achter hun computer zitten? ik heb de hele dag geld lopen verdienen( ja werken gebeurt ook op de zondag) en ben sinds 19:00 uur thuis,heb wat gegeten etc,en zit sedert 23:00 uur weer achter m'n bureautje werk voor te bereiden voor straks(maandag dus)..
tsss. gasten die anderen bekritiseren dat ze telaat achter hun pc zitten weten niet de achtergrond= losers.
Das een beetje mosterd na de maaltijd denk ik.quote:
dus je hebt hele lange neusharen ?quote:Op maandag 6 april 2009 01:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, het was een oprechte klacht.
In de pot zei ik, niet overmaken aan een goed doel.quote:Op maandag 6 april 2009 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was uitlokking.![]()
Als je weer jarig bent!
quote:Op maandag 6 april 2009 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das een beetje mosterd na de maaltijd denk ik.
Ze is al wezen plassen
Zou daarom het woord zeikwijf zijn uitgevonden?quote:Op maandag 6 april 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
vrouwen begrijpen dat beter..... moeten vaker plassen geloof ik
toch?
ik ben niet zo scherp meer merk ik.quote:Op maandag 6 april 2009 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das een beetje mosterd na de maaltijd denk ik.
Ze is al wezen plassen
jah......quote:Op maandag 6 april 2009 01:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Damn wat een serieuze reactie.
maar je hebt ook ''zeiksnor''quote:Op maandag 6 april 2009 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zou daarom het woord zeikwijf zijn uitgevonden?
Ik weet niet wat ze doen maar ze gaan wel erg vaak, en vaak in groepen naar de wcquote:Op maandag 6 april 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
vrouwen begrijpen dat beter..... moeten vaker plassen geloof ik
toch?
Dat woord is bedacht omdat zeikerin niet klinkt.quote:Op maandag 6 april 2009 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zou daarom het woord zeikwijf zijn uitgevonden?
geeft niks joh... gewoon een beetje slap lullen.....quote:Op maandag 6 april 2009 01:23 schreef Queque het volgende:
[..]
ik ben niet zo scherp meer merk ik.
misschien moet ik maar eens op zoek naar m'n bed
Zeiksnorquote:Op maandag 6 april 2009 01:23 schreef Queque het volgende:
[..]
Succes!quote:Op maandag 6 april 2009 01:23 schreef Queque het volgende:
[..]
dat is alléén in discotheken of clubs ofzo toch?quote:Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef Queque het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze doen maar ze gaan wel erg vaak, en vaak in groepen naar de wc
Ik heb je post meteen ongegeneerd gebruikt.quote:Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
maar je hebt ook ''zeiksnor''dus die is voor de heren.......
Stichting de driemaster.quote:Op maandag 6 april 2009 01:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In de pot zei ik, niet overmaken aan een goed doel.
quote:Op maandag 6 april 2009 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb je post meteen ongegeneerd gebruikt.
Dit uur kan prima, maar als hij eerst het topic had gelezen had hij de moeite echt niet meer genomen.quote:Op maandag 6 april 2009 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
jah......verwacht je niet op dit uur......
Ow.... wist ik nietquote:Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat woord is bedacht omdat zeikerin niet klinkt.
Hoi PS![]()
![]()
Niet noodzakelijkerwijs.quote:Op maandag 6 april 2009 01:27 schreef Queque het volgende:
[..]
Jij wilt mij weghebben en alleen je tijd doorbrengen met de vrouwelijke fokkers?
Egoïsme is geen Fok!ker onbekendquote:Op maandag 6 april 2009 01:27 schreef Queque het volgende:
[..]
Jij wilt mij weghebben en alleen je tijd doorbrengen met de vrouwelijke fokkers?
quote:Op maandag 6 april 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
moet jij niet schilderen of behangen?
en hoe zit dat met Remlof ?
ow heb ik iets gemist of alweer verdrongen? wat was de aanmoediging?quote:Op maandag 6 april 2009 01:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs.![]()
Was een ironisch grapje, terugslaand op jouw eerdere aanmoediging aan het adres van FANN.
en een tentje opzetten?quote:Op maandag 6 april 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neh, morgen weer.![]()
Die komt een schutting maken.
Mensen die nu nog achter de computer zittenquote:Op maandag 6 april 2009 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow heb ik iets gemist of alweer verdrongen? wat was de aanmoediging?
ow........quote:Op maandag 6 april 2009 01:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mensen die nu nog achter de computer zitten
hahaquote:Op maandag 6 april 2009 01:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij heeft jouw quote aangepast
quote:Op maandag 6 april 2009 01:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij heeft jouw quote aangepast
*bek vol tanden*quote:Op maandag 6 april 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ach, het blijft een goed doel he?
niet veelquote:
pop art......quote:Op maandag 6 april 2009 01:37 schreef Queque het volgende:
En is er nog meer op het schilderij gekomen dan een ijsbeer in de sneeuw? of wat schilder je?
's avonds een vent 's ochtends een vent..quote:Op maandag 6 april 2009 01:38 schreef LoggedIn het volgende:
het is al laat iddkutzomertijd
Morgenochtend weer vroeg, en dat terwijl er juist flink gedronken is hier vnv
valt best mee...... net half één geweest........ kan nog wel effe....quote:Op maandag 6 april 2009 01:38 schreef LoggedIn het volgende:
het is al laat iddkutzomertijd
Morgenochtend weer vroeg, en dat terwijl er juist flink gedronken is hier vnv
Ja is goed.. stuur maar een linkje als je een goed topic hebt gevonden of geopendquote:Op maandag 6 april 2009 01:42 schreef FANN het volgende:
jah. slapen als ie vol is denk ik maar......beter.....
morgen zoeken we gewoon een ander onzin topic uit om verder te gaan
kan ons het schelen
mijn hele huis hangt volquote:Op maandag 6 april 2009 01:43 schreef Queque het volgende:
Ben meer fan van natuurgetrouwe schilderijen.
Maar 't ziet er wel leuk uit.
quote:Op maandag 6 april 2009 01:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja is goed.. stuur maar een linkje als je een goed topic hebt gevonden of geopend
Sport, maar tegenwoordig bijna alleen maar passiefquote:Op maandag 6 april 2009 01:45 schreef FANN het volgende:
Frits en de rest.. wat zijn jullie hobby's
dit topic moet nog even vol......
FOK'nquote:Op maandag 6 april 2009 01:45 schreef FANN het volgende:
Frits en de rest.. wat zijn jullie hobby's
dit topic moet nog even vol......
Ja wielrennen isquote:Op maandag 6 april 2009 01:46 schreef FANN het volgende:
ow ja... Frits... wielrennen geloof ik...![]()
vin ik niks
nee joh..... ze huilen niet allemaalquote:Op maandag 6 april 2009 01:46 schreef Queque het volgende:
Je hele huis hangt vol met schilderijen van huilende vrouwen?
Bovendien vind ik zoiets veel te druk om op veel plekken op te hangen.
Normaal gesproken lees ik alleenquote:Op maandag 6 april 2009 01:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet eerder op het forum gezien
quote:Op maandag 6 april 2009 01:49 schreef Queque het volgende:
[..]
Normaal gesproken lees ik alleen
@ FANN jouw muren zijn dus een groot stripboek
Bedankt alvastquote:Op maandag 6 april 2009 01:51 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
deze is vast voor morgenochtend
PM maar een keer een foto van je muur hahaquote:Op maandag 6 april 2009 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik verzin ook altijd mijn eigen verhaaltjes erbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |