Egoïsme is geen Fok!ker onbekendquote:Op maandag 6 april 2009 01:27 schreef Queque het volgende:
[..]
Jij wilt mij weghebben en alleen je tijd doorbrengen met de vrouwelijke fokkers?
quote:Op maandag 6 april 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
moet jij niet schilderen of behangen?
en hoe zit dat met Remlof ?
ow heb ik iets gemist of alweer verdrongen? wat was de aanmoediging?quote:Op maandag 6 april 2009 01:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs.![]()
Was een ironisch grapje, terugslaand op jouw eerdere aanmoediging aan het adres van FANN.
en een tentje opzetten?quote:Op maandag 6 april 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neh, morgen weer.![]()
Die komt een schutting maken.
Mensen die nu nog achter de computer zittenquote:Op maandag 6 april 2009 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow heb ik iets gemist of alweer verdrongen? wat was de aanmoediging?
ow........quote:Op maandag 6 april 2009 01:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mensen die nu nog achter de computer zitten
hahaquote:Op maandag 6 april 2009 01:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij heeft jouw quote aangepast
quote:Op maandag 6 april 2009 01:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij heeft jouw quote aangepast
*bek vol tanden*quote:Op maandag 6 april 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ach, het blijft een goed doel he?
niet veelquote:
pop art......quote:Op maandag 6 april 2009 01:37 schreef Queque het volgende:
En is er nog meer op het schilderij gekomen dan een ijsbeer in de sneeuw? of wat schilder je?
's avonds een vent 's ochtends een vent..quote:Op maandag 6 april 2009 01:38 schreef LoggedIn het volgende:
het is al laat iddkutzomertijd
Morgenochtend weer vroeg, en dat terwijl er juist flink gedronken is hier vnv
valt best mee...... net half één geweest........ kan nog wel effe....quote:Op maandag 6 april 2009 01:38 schreef LoggedIn het volgende:
het is al laat iddkutzomertijd
Morgenochtend weer vroeg, en dat terwijl er juist flink gedronken is hier vnv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |