Fuck Corrupting Limburg!quote:

Ajax
 Ajax  

.
.

Je wil weer leedvermaak hebben hequote:Op zondag 5 april 2009 11:27 schreef venomsnake het volgende:
Aah, jammer. Je moet je registreren op het Utreg forum om mee te kunnen lezen..

.
. 

En dan een gestaakte wedstrijdquote:Op zondag 5 april 2009 09:14 schreef venomsnake het volgende:
Straks maar eens kijken of men in Kerkrade het stadion gaat afbreken.

Ik zit op grote afstand van het stadion en heb mijn seizoenskaart al vernietigd. Dit om te voorkomen dat ik dingen zou kunnen doen waar ik spijt van zou kunnen krijgen.quote:Op zondag 5 april 2009 11:41 schreef venomsnake het volgende:
Blijf je thuis vandaag, Plato?

Van het huidige Roda wel, van het nieuwe Roda, dat er wat mij betreft zeker gaat komen, uiteraard nog nietquote:Op zondag 5 april 2009 11:44 schreef venomsnake het volgende:
Dus je hebt de laatste wedstrijd van Roda al achter de rug?
Trieste bedoeling allemaal zeg, staan daar 2 van die bobo's over hun nieuwe speeltje te praten..
 .
 . 

Wie hebben ze te gast?quote:Op zondag 5 april 2009 11:36 schreef venomsnake het volgende:
Ah, daar zul je de fusie huichelaars hebben op EL.

Nee dat denk ik niet, het overgrote deel gaat gewoon. Wat er tijdens de wedstrijd gebeurt is moeilijk te zeggen. Misschien blijft het rustig, maar voor hetzelfde geld loopt het volledig uit de hand.quote:Op zondag 5 april 2009 11:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn de plannen, Plato? Blijft iedereen massaal weg?

quote:Op zondag 5 april 2009 11:51 schreef venomsnake het volgende:
Sporting Vriendenrepubliek: Castro; De Wree, De Fauw, Kah, De Jong; Delorge,Vormer, Bodor, Hadouir; Oper en Cissé.
Ajax: Vermeer; Van der Wiel,Wielaert, Oleguer, Vermaelen; Enoh, Aissati, Anita; Suárez, Sulejmani en Emanuelson.

Hij is bang voor zijn baan denk ik, want geloof me dat hij fel tegen die fusie is.quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ger Senden praat er ook wel heel makkelijk over

Ook een huichelaar die bang is voor zn baantje dus..quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Plato1980 het volgende:
Senden zegt voor de camera andere dingen dan zonder camera.

Meer zit er niet in, de begroting gaat immers omlaag maar de schuldenlast van Fortuna komt er bij.quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Rucebo het volgende:
Addo die nooit speelt moet de eerste aanwinst worden ook...

Bij Fortuna is het toch ook rustig gebleven en die waren nog feller tegen die fusie.quote:Op zondag 5 april 2009 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, het overgrote deel gaat gewoon. Wat er tijdens de wedstrijd gebeurt is moeilijk te zeggen. Misschien blijft het rustig, maar voor hetzelfde geld loopt het volledig uit de hand.

van Eijndhoven en Erkens.quote:

quote:
 .
.

Niet nog feller, net zo fel. Maar goed, we zullen wel zien of er wat gebeurt of niet.quote:Op zondag 5 april 2009 12:04 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Bij Fortuna is het toch ook rustig gebleven en die waren nog feller tegen die fusie.

Whehequote:Op zondag 5 april 2009 12:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
'' 3 kabouters op het middenveld ''
Dat klopt dan goed met het logo

quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Silenus het volgende:
Ajaxvak scandeert nu 'sporting limburg jalala' en 'schade roda alles ist vorbei'
 .
.

quote:Op zondag 5 april 2009 12:19 schreef Dos37 het volgende:
Nou dan maar voetbal kijken de F1 wordt niet meer wat
 Idd
  Idd   

Broodje bal?quote:Op zondag 5 april 2009 12:27 schreef Houniet het volgende:
Eerst snel eten en koffie regelen.

En uw naam is Sherlock Holmes?quote:Op zondag 5 april 2009 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Roda fans fluiten hun eigen volkslied uit

Kansloosquote:Op zondag 5 april 2009 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:

Hoe zielig ben je danquote:Op zondag 5 april 2009 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:

Hoezo? Het was zo'n kansloos Limburgs volkslied boeeeiendquote:

Inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2009 12:31 schreef Ungeheuer het volgende:
Bah, ik dacht dat ik niks had met Roda. Maar als ik ze zo zie zitten in het stadion heb ik wel ontzettend met ze te doen. Het zal je club maar overkomen man. Echt fucked up voor ze.

Ach winnen ze van Ajax dan is iedereen weer weer blijquote:Op zondag 5 april 2009 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Komt er vandaag een fan het veld op?
JA of NEE

quote:
 ..
 ..

Vanwege die wedstrijd van Ivoorkust?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |