Nee dat denk ik niet, het overgrote deel gaat gewoon. Wat er tijdens de wedstrijd gebeurt is moeilijk te zeggen. Misschien blijft het rustig, maar voor hetzelfde geld loopt het volledig uit de hand.quote:Op zondag 5 april 2009 11:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn de plannen, Plato? Blijft iedereen massaal weg?
quote:Op zondag 5 april 2009 11:51 schreef venomsnake het volgende:
Sporting Vriendenrepubliek: Castro; De Wree, De Fauw, Kah, De Jong; Delorge,Vormer, Bodor, Hadouir; Oper en Cissé.
Ajax: Vermeer; Van der Wiel,Wielaert, Oleguer, Vermaelen; Enoh, Aissati, Anita; Suárez, Sulejmani en Emanuelson.
Hij is bang voor zijn baan denk ik, want geloof me dat hij fel tegen die fusie is.quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ger Senden praat er ook wel heel makkelijk over
Ook een huichelaar die bang is voor zn baantje dus..quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Plato1980 het volgende:
Senden zegt voor de camera andere dingen dan zonder camera.
Meer zit er niet in, de begroting gaat immers omlaag maar de schuldenlast van Fortuna komt er bij.quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Rucebo het volgende:
Addo die nooit speelt moet de eerste aanwinst worden ook...
Bij Fortuna is het toch ook rustig gebleven en die waren nog feller tegen die fusie.quote:Op zondag 5 april 2009 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, het overgrote deel gaat gewoon. Wat er tijdens de wedstrijd gebeurt is moeilijk te zeggen. Misschien blijft het rustig, maar voor hetzelfde geld loopt het volledig uit de hand.
van Eijndhoven en Erkens.quote:
quote:
Niet nog feller, net zo fel. Maar goed, we zullen wel zien of er wat gebeurt of niet.quote:Op zondag 5 april 2009 12:04 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Bij Fortuna is het toch ook rustig gebleven en die waren nog feller tegen die fusie.
Whehequote:Op zondag 5 april 2009 12:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
'' 3 kabouters op het middenveld ''
Dat klopt dan goed met het logo
quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Silenus het volgende:
Ajaxvak scandeert nu 'sporting limburg jalala' en 'schade roda alles ist vorbei'
quote:Op zondag 5 april 2009 12:19 schreef Dos37 het volgende:
Nou dan maar voetbal kijken de F1 wordt niet meer wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |