Ciao, slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat deejen we toch ook?We gingen toch samen daarheen? En dat jij dan ging zingen enzo...
Oh ik stort echt in.![]()
![]()
Truste!
Je stort nu al in?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat deejen we toch ook?We gingen toch samen daarheen? En dat jij dan ging zingen enzo...
Oh ik stort echt in.![]()
![]()
Truste!
Jamaarjamaarquote:Op zondag 5 april 2009 04:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je stort nu al in?
Dat valt me tegen van mn tweelingzuster![]()
Ik ben net thuis. Maar ik was de Bob.
Dat doe ik dus niet weer
En vrouwen heten geen Bob. Dus eigenlijk hoort het ook niet.
Opgelost, slokje
Ohhh ja dan mag hetquote:Op zondag 5 april 2009 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jamaarjamaar![]()
Ik was al om 6 uur opgestaan hè.En ik stond om 7 uur met de troep op de rommelmarkt. Tot 13.00
![]()
Dusssssssssssssssss.
Maar Bob? Dat valt me tegen van mijn tweelingzuster![]()
Maar goeie oplossing. Klaar, slotje.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoiets ja.![]()
Misschien als het echt begonnen is dat ik daar wel kom hoor. Maar deze gebakken lucht hoeft van mij niet.
Nee.. lach je toé.quote:
Oh, gelukkig!quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.. lach je toé.
Ook zulk lekkker weer in 't Noorden?
In de zorg beide, alleen dan niet "op de werkvloer"?quote:Op zondag 5 april 2009 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, gelukkig!![]()
Ja, eigenlijk best wel. Moet zo op visite bij mijn schoonzus. Die ene, jeweetwel.Joy!
Heb net mijn sollicitatie gemaild. *nagelsbijt* Mijn callcenterbaantje ga ik uitstellen tot augustus. Heb nu al twee sollicitaties lopen.
Nou, zeer zijdelings rakend aan zorg, maar dan meer organisatorisch.quote:Op zondag 5 april 2009 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
In de zorg beide, alleen dan niet "op de werkvloer"?
Ja dat laatste werkt wél zo hè.quote:Op zondag 5 april 2009 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, zeer zijdelings rakend aan zorg, maar dan meer organisatorisch.![]()
Oh, heb er echt heel veel zin in!![]()
En mochten het twee afwijzingen worden ben ik ook wel weer gemotiveerd voor bellen![]()
![]()
Ja hij staat uit dus.quote:
Zelfs in de kuip had hij een eigen liedje:quote:
Heeft Feyenoord verloren?quote:Op zondag 5 april 2009 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs in de kuip had hij een eigen liedje:
Rob de WIt ging op vakantie [ afbeelding ]
Naar de Middellandse Zee [ afbeelding ]
Daar kreeg hij een hersenbloeding [ afbeelding ]
En nu doet-ie niet meer mee [ afbeelding ]
Ben er al overheen hoor, alles went.quote:
Veel plezier in Kerkrade met Sporting Limburg - TOP Oss.quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Groot voordeel: Roda JC gaat degraderen.
Als ze degraderen gaat de fusie niet door.quote:Op zondag 5 april 2009 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel plezier in Kerkrade met Sporting Limburg - TOP Oss.
O nee? Want in de jupilerleague is het zo dik verdienen dat het dan niet meer nodig is?quote:Op zondag 5 april 2009 18:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als ze degraderen gaat de fusie niet door.
Het ondernemingsplan/begroting gaat uit van deelname aan de Eredivisie.quote:Op zondag 5 april 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee? Want in de jupilerleague is het zo dik verdienen dat het dan niet meer nodig is?
Die andere spelen al een divisie lager, Fortunaquote:Op zondag 5 april 2009 19:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus als één degradeert gaat het hele feest niet door?
Oh Fortuna ja. Ik zat aan de Graafschap te denkenquote:Op zondag 5 april 2009 19:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die andere spelen al een divisie lager, Fortuna![]()
En die gaan niet promoveren.Dus het hangt van Roda JC af.
Juist. Daarom snap ik ook niet dat de fusie niet doorgaat als Roda degradeert.quote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
De keus was meer faillissement vs fusie.
Hahahaha, ja. Al was Motomoto mijn persoonlijke favoriet.Gewoon hoe dat type man neergezet wordt in de vorm van een nijlpaard. Briljant!quote:Op zondag 5 april 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Madagascar is dan ook gewoon tof. Vooral die kleine beestjes in 't vliegtuig
.
Nee! Ik moet er nog twee!quote:
Ja, ik was er inmiddels ook achter maar net was ik dat vergeten en dan hóp zit de hele pruttel weer vast.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rechtermuisknop op de tekst (!) onder 't plaatje --> openen in nieuw tabblad.
Linkermuisknop daarop zorgt ook voor een nieuw tabblad hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rechtermuisknop op de tekst (!) onder 't plaatje --> openen in nieuw tabblad.
Ik maak 't extra moeilijk voor CarO, dan leert ze meteen 't verschil tussen rechts en links.quote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Linkermuisknop daarop zorgt ook voor een nieuw tabblad hoor.
En hoi CarO![]()
Bij mij niet!quote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Linkermuisknop daarop zorgt ook voor een nieuw tabblad hoor.
En hoi CarO![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |