Aanpassing:quote:Op woensdag 8 april 2009 18:29 schreef franklop het volgende:
Alvast een eerste voorzichtige voorspelling;
De mooiste klassieker van het jaar, de hel van het noorden, Parijs-Roubaix;
1. Boonen
2. Maaskant
3. Devolder
4. Flecha
5. Hammond
ik hoop dat jij alles goed hebtquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
1. Boonen
2. Hincapie
3. Devolder
4. Flecha
5. Maaskant
een wijziging:quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:31 schreef ItaloDancer het volgende:
1. Fabian Cancellara
2. Tom Boonen
3. Martijn Maaskant
4. Juan Antonio Flecha
5. Filippo Pozzato
Ruim op tijd zelfs, deadline was om 11:00quote:Op zondag 12 april 2009 09:59 schreef Ereinion het volgende:
1. Boonen
2. Devolder
3. Maaskant
4. Flecha
5. Hincapie
Geen idee of het op tijd is.
Van Summeren heeft zijn vertrouwen vorige week dermate geschaad dat ik hem nu niet mee wou nemenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:09 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ronde van Vlaanderen
1 Pozzato
2 Devolder
3 Hincapi
4 Vansummeren
5 Nuyens
Pozzato verslaat voor de tweede keer in acht dagen een quickstep renner![]()
T was P-Rquote:Op maandag 13 april 2009 10:27 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Van Summeren heeft zijn vertrouwen vorige week dermate geschaad dat ik hem nu niet mee wou nemenmaar ondanks dat toch nog 10 punten.
Dat ontkent 'ie ook niet, hij geeft alleen aan dat 'ie Van Summeren niet nog een keer wilde nemen omdat hij het in RVV liet afweten..quote:
Oke, was in de war omdat hij de prono liet zien van Vlaanderen, maar dat was natuurlijk voor de uitleg.quote:Op maandag 13 april 2009 11:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat ontkent 'ie ook niet, hij geeft alleen aan dat 'ie Van Summeren niet nog een keer wilde nemen omdat hij het in RVV liet afweten..
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:34 schreef Blawh het volgende:
Parijs-Roubaix;
1. Boonen
2. Flecha
3. Maaskant
4. Burghardt
5. Sylvain Chavanel
Elke week die tekst ben ik voor.quote:Op maandag 13 april 2009 17:22 schreef Beregd het volgende:
Het blijft zeer spannend voor de tweede plaats!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |