reya heeft klier op 5.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Sjiznit zal de winnaar wel zijn met Hagen in z'n lijstje.
De echte kenner natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Sjiznit zal de winnaar wel zijn met Hagen in z'n lijstje.
Hier ookquote:
Voor mij een van de beste rondes ooit,. Ben toch maar mooi gedeeld zeventiende.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:58 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik denk een van de slechtste rondes in de prono ooit. Gemiddelde score van 0.35![]()
Idd. Een paar jaar geleden was er wel een keer een vergelijkbare score bij Omloop Het Volk of MSR.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:58 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik denk een van de slechtste rondes in de prono ooit. Gemiddelde score van 0.35![]()
Baskenland vorig jaar? (of welke het ook was) was beetje gelijkwaardigquote:Op woensdag 8 april 2009 19:58 schreef hetsjhokleek het volgende:
Uitslag Gent Wevelgem
boel namen en getallen
Iedereen met die boonen op 1, ik hoop dat ie hem niet voor de 3e keer op rij wint! Ik gun het burghart of flecha wel!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:52 schreef trxq het volgende:
Parijs-Roubaix;
1. Burghart
2. Flecha
3. Boonen
4. Haussler
5. Devolder
Gun het Maaskant ook wel hoor, maar realistisch gezien is Boonen gewoon t sterktst denk ikquote:Op woensdag 8 april 2009 22:54 schreef trxq het volgende:
[..]
Iedereen met die boonen op 1, ik hoop dat ie hem niet voor de 3e keer op rij wint! Ik gun het burghart of flecha wel!
Je ging iedereen in slaap laten sukkelen en er op kousenvoeten vandoor toch? Dat eerste is zeker gelukt.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:39 schreef Sjiznit het volgende:
Een passende winnaar. Ik zit gewoon op mijn nivo. Dat jullie nou allemaal ineens er niks van bakken
Uhuhquote:Op donderdag 9 april 2009 13:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je ging iedereen in slaap laten sukkelen en er op kousenvoeten vandoor toch? Dat eerste is zeker gelukt.
Enquote:Op zondag 15 maart 2009 23:13 schreef Sjiznit het volgende:
-20, geen probleem. Even wat achterstand opbouwen voor een monsterontsnapping.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:52 schreef Sjiznit het volgende:
+2, mooi even laten sudderen en dan ooit toeslaan.
We laten je hoogstens beetje zwemmen voor het peloton, straks denderen we weer vol over je heen en eindig je op vele minuten (of punten in dit gevalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |