quote:Op zondag 5 april 2009 13:36 schreef rubbereend het volgende:
Tis dus even de vraag wat geldt als sluitingstijd voor de prono. Ze waren al onderweg
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Volgende deadline:
Ronde van Vlaanderen zondag 5 april 2009 om 10:00
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:59 schreef hetsjhokleek het volgende:
Volgende Deadline: Ronde van Vlaanderen zondag 5 april 2009 om 9:45
ik vertrouwde je volledig dus was er geen aanleiding om dat te checken............ dat kan dus ook overboordquote:Op zondag 5 april 2009 15:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik dacht dat jullie wel doorhadden dat ik de OP had geëdit. Stelletje Sherlocks.![]()
Why so serious? Was een geintje en ik dacht dat het weinig uitmaakte + dat de smilie genoeg zei.quote:Op zondag 5 april 2009 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vertrouwde je volledig dus was er geen aanleiding om dat te checken............ dat kan dus ook overboord
Er zijn de afgelopen jaren regelmatig discussies ontstaan door al dan niet op tijd aangeleverde prono's, en het feit of iemand daar voordeel mee heeft gehad.quote:Op zondag 5 april 2009 15:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Why so serious? Was een geintje en ik dacht dat het weinig uitmaakte + dat de smilie genoeg zei.
Ik heb net gecheckt, dacht namelijk dat het wel eerder is voorgevallen dat iemand net de deadline had gemist en toch was meegeteld. Tot mijn verbazing ontdekte ik dat dit niet het geval is (dpadnul was 12 minuten te laat bij MSR maar is niet meegteld)
Als het zo werkt dan werkt het zo maar ik vind het ronduit belachelijk
Ik wil helemaal niet discussiëren over de regels. Mijn mening is duidelijk.quote:Op zondag 5 april 2009 15:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen jaren regelmatig discussies ontstaan door al dan niet op tijd aangeleverde prono's, en het feit of iemand daar voordeel mee heeft gehad.
Op zich heb je geen enkel voordeel kunnen hebben door jouw prono vandaag te laat te posten.
Het probleem wordt dan alleen wat neem je als meetpunt. Er zijn ook prono's meegeteld die gepost werden 5 minuten na de start, want dan heb je toch geen voordeel. Maar 5 minuten worden 10 minuten, wordt een kwartier, half uur enz enz.....
Het bepalen van de grens wordt er dan niet makkelijker op. Het makkelijkste is om de deadline die van te voren bepaald wordt aan te houden. Deze staat er minimaal enkele dagen, als het al niet een week is. Iedereen kan daar rekening mee houden en er ontstaat geen discussie meer.
was niet so serious bedoeld hoorquote:Op zondag 5 april 2009 15:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Why so serious? Was een geintje en ik dacht dat het weinig uitmaakte + dat de smilie genoeg zei.
quote:Ik heb net gecheckt, dacht namelijk dat het wel eerder is voorgevallen dat iemand net de deadline had gemist en toch was meegeteld. Tot mijn verbazing ontdekte ik dat dit niet het geval is (dpadnul was 12 minuten te laat bij MSR maar is niet meegteld)
Als het zo werkt dan werkt het zo maar ik vind het ronduit belachelijk
Tussen de officieuze start en de officiële start kan er ook een renner uitvallen, of gewoon vallen.quote:Op zondag 5 april 2009 15:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet discussiëren over de regels. Mijn mening is duidelijk.
Ik wil alleen nog wel even zeggen dat de koers nog niet afgevlagd was.![]()
![]()
Voor de rest was mijn post vooral een reactie op de conclusie van rubbereend dat ik niet te vertrouwen ben.
Ik ga hier niet op in want mijn piemel past niet in een mier.quote:Op zondag 5 april 2009 17:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tussen de officieuze start en de officiële start kan er ook een renner uitvallen, of gewoon vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |