Ik heb al vaak met hun opgetreden, gewoon niet helemaal vooraan gaan staanquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:52 schreef Elegy het volgende:
*schop*
Leuke band dit. Mijn vriendin kwam er mee aan want die luistert er graag naar en het klinkt best lekker. op 2 april hebben ze de releaseparty van hun nieuwe album "Uit oude grond", of zoals ze zelf zeggen "straalschijfontketenfeest" (hehehe) en het lijkt me wel leuk om er heen te gaan met haar. Maar word ik daar dan in elkaar gerost omdat ik er niet echt als een viking uitzie?
Inderdaad jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:42 schreef Elegy het volgende:
Okee, dan blijf ik wel wat achteraan. Scheelt ook vast wel een bierdouche of niet?
Lijkt me geen probleem (hoewel ik nog nooit bij een concert van hun ben geweest).quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:52 schreef Elegy het volgende:
*schop*
Leuke band dit. Mijn vriendin kwam er mee aan want die luistert er graag naar en het klinkt best lekker. op 2 april hebben ze de releaseparty van hun nieuwe album "Uit oude grond", of zoals ze zelf zeggen "straalschijfontketenfeest" (hehehe) en het lijkt me wel leuk om er heen te gaan met haar. Maar word ik daar dan in elkaar gerost omdat ik er niet echt als een viking uitzie?
Bedankt voor de tip, die kende ik nog niet. Klinkt best goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Gwywen het volgende:
@Gewas, ken je Chariovalda, een sideproject van Sebas.
Klopt, ik zal even wat voorbeelden gevenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heeeeeeeey! Niet alle Folk Metal is hetzelfde. Wij klinken ook heel anders
.
Punk dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:03 schreef Witchfynder het volgende:
Dropkick Murphys is geen Metal natuurlijk. De rest zijn wel goede voorbeelden
. Hier nog een paar:
Als je wil rossen kan je ook beter naar Cannibal Corpse gaan ofzoquote:Op maandag 15 maart 2010 18:35 schreef GimmeGore het volgende:
Niet miepen over in elkaar gerost worden, dat hoort erbij!
En bij Heidevolk valt dat best mee, want die trekken ook veel jong volk
De laatste keer dat ik ze zag viel dat wel mee. Rustig met een biertje in je hand genieten van de muziek was ook prima mogelijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:54 schreef Elegy het volgende:
Ik ben al lang geen pitganger meer (te oud) maar als de hele zaal staat te rossen ga ik mooi even bij de bar staan
Niets mis meequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ze zag viel dat wel mee. Rustig met een biertje in je hand genieten van de muziek was ook prima mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |