Het is inderdaad niet persé folk, maar het is wel iets wat je wellicht kan waarderen als je van folk houd.quote:Op maandag 6 april 2009 02:01 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is er precies folky aan Elexorien? Ze worden vaak in die hoek gezet, maar zelf noemen ze het epic battle metal en wat ik hoor is grove, strakke metal met een leuk zangeresje erbij. Ik hoor er geen folk in eigenlijk. Ik zeg dat niet als verwijt ofzo, maar ik vraag het mij gewoon af..
Could bequote:Op dinsdag 7 april 2009 00:54 schreef Marao het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet persé folk, maar het is wel iets wat je wellicht kan waarderen als je van folk houd.
Dat is geen metalquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:43 schreef Daantke het volgende:
Omnia? Weet niet precies wat het is maar een vriendin was erheen geweest en die zei iets over folk enzo
Uit België, maar wel Nederlandstalig: Natanquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer Nederlandse Folkmetalbands?
Hehe, we zijn er wel aan gewend ondertussen dat we in de folk richting worden gestopt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:54 schreef Marao het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet persé folk, maar het is wel iets wat je wellicht kan waarderen als je van folk houd.
Hadden wij ook. "Oh, folk metal?" -> boeken met krijsende bands met berenvellen aan. "Oh? Clean zang?" -> boeken met gothic bandjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:30 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Hehe, we zijn er wel aan gewend ondertussen dat we in de folk richting worden gestopt.
Zelf zou ik ook niet zeggen dat wij folk metal spelen, maarja, het moet een stempel hebben he
Oh, gay? *boekt Priest samen met Gorgoroth*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hadden wij ook. "Oh, folk metal?" -> boeken met krijsende bands met berenvellen aan. "Oh? Clean zang?" -> boeken met gothic bandjes.
Lekker dan..
Boombaard heb ik vroeger nog een paar keer live gezien. Was altijd een toffe band.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:20 schreef Witchfynder het volgende:
Uit Vlaanderen vond ik Lemuria best leuk. Ze zijn toen uit elkaar gegaan, maar tijdje terug hoorde ik dat ze weer wat deden. En in Nederland had je natuurlijk ook Boombaard destijds, maar dat ligt een beetje stil.
quote:The Norns have spoken: Heidevolks thread of fate once again leads them into the studio. Late October and November the six-piece from Gelderland will record the yet untitled successor to ‘Walhalla Wacht’. The S&K Studio of Mr. Dick Kemper will be the forge of 11 new songs, ranging from epic and solemn folktunes to brutal and merciless metalriffs. More war correspondence soon!
Toen wij met hen optraden kregen wij uit het publiek het verwijt niet 'macho' genoeg te zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:52 schreef Elegy het volgende:
Maar word ik daar dan in elkaar gerost omdat ik er niet echt als een viking uitzie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |