QPquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef TNA het volgende:
Bij de McDonald's eet je een BigMac. Opgelost.
De QP is voor mannen met te kleine handen om een fatsoenlijke dubbeldeksburger vast te houden.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef TNA het volgende:
QP is meer vleesquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:47 schreef TNA het volgende:
[..]
De QP is voor mannen met te kleine handen om een fatsoenlijke dubbeldeksburger vast te houden.
Eens met Tinus TNA.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef TNA het volgende:
McChickenquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef TNA het volgende:
Daggut wel ja, ik lus er wel pap van maar ga hooguit 1 keer in de 2 - 3 maanden. Maar een Big Tasty is bets binnen te houden hoor, de Big Mac gaat er toch mee strijken, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:51 schreef J.Herrer het volgende:
Naar de mcdonalds gaan en lekker voer verwachten
kan het nou niet echt lekker noemen, de mac.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:54 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Daggut wel ja, ik lus er wel pap van maar ga hooguit 1 keer in de 2 - 3 maanden. Maar een Big Tasty is bets binnen te houden hoor, de Big Mac gaat er toch mee strijken, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:44 schreef Gozert het volgende:
Klacht: BT is vies (niet 'viiiiiiiieeeeeeeeesssss')
Die is inderdaad veel beter.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Je had overigens ook gewoon een Big Mac moeten nemen
!
Klaag je nu over het feit dat ik niet snel genoeg klaag ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:50 schreef Titus-Pullo het volgende:
Waarom maak je daar nu pas een topic over trouwens? net pas opgegeten?
Het is meestal wel lekker maar meer ook niet. Na 5 minuten knort je maag namelijk weer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:14 schreef moonmovies het volgende:
naar Mc Crap gaan en dan iets lekkers verwachten
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:14 schreef moonmovies het volgende:
naar Mc Crap gaan en dan iets lekkers verwachten
Af en toe zo'n BigMac kan geen kwaad en is misschien zelfs nog wel goed voor je. De slappe zoute frites en het aangelengde suikerwater moet je sowieso niet meebestellen.quote:
Klaagbaak. Duhh...quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:10 schreef Gozert het volgende:
[..]
Klaag je nu over het feit dat ik niet snel genoeg klaag ?
De BM is voor mensen die niet doorhebben wat een ranzige zure saus er eigenlijk op die burgers geplempt isquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:47 schreef TNA het volgende:
[..]
De QP is voor mannen met te kleine handen om een fatsoenlijke dubbeldeksburger vast te houden.
quote:Blonde d'Aquitane rund, gegrilde groenten, dragonmayo
Dat ziet er al een stuk beter uit.quote:Op zondag 5 april 2009 04:36 schreef Mylene het volgende:
burgermeester.eu hebben lekkere hamburgers
[..]
Nog nooit van gehoord maar klinkt wel lekker, volgende keer maar zoeken als ik in de buurt van albert cuyp benquote:Op zondag 5 april 2009 04:36 schreef Mylene het volgende:
mcdonald's en burger king![]()
burgermeester.eu hebben lekkere hamburgers
[..]
Goed voor je?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Af en toe zo'n BigMac kan geen kwaad en is misschien zelfs nog wel goed voor je. De slappe zoute frites en het aangelengde suikerwater moet je sowieso niet meebestellen.
ja, blijft echt heel lekker.quote:
Dat is wel het lekkerste wat je daar kan krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op zondag 5 april 2009 14:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Was In-N-Out Burger maar in Nederland. Simpele hamburgers, maar daardoor juist zó lekker. Heb nog nooit zulke lekkere fastfood hamburgers gegeten![]()
http://www.in-n-out.com/ik heb hier maar een antwoord op: 'burgermeester'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
begonnen in amsterdam bij de albert... ach wat zeg ik allemaal: kijk zelf maar. een bezoekje amsterdam kan niet zonder deze uitzonderlijke burgers. http://www.burgermeester.eu/hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
Ga ik zeker een keer naartoe!quote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb hier maar een antwoord op: 'burgermeester'.
begonnen in amsterdam bij de albert... ach wat zeg ik allemaal: kijk zelf maar. een bezoekje amsterdam kan niet zonder deze uitzonderlijke burgers. http://www.burgermeester.eu/
ben ik qua saus mee oneens.quote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef switchboy het volgende:
Kan niet tippen aan een whopper met kaas.
Ja, en jij bent vies volgens de TS.quote:
ik vond de bigtastybacon erg lekker. en ook big. ding woog flink. saus was rijk.quote:Op zondag 5 april 2009 14:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Bigtasty![]()
McBacon
En voor de rest natuurlijk McChicken/McCroquette. 14.gif
De TS heeft me niet eens geproefdquote:Op zondag 5 april 2009 14:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en jij bent vies volgens de TS.
Sowieso is die McChicken wel goddelijk, maar wel steeds duurder. Nu al 3 euro nogwat.
![]()
![]()
Op die McBacon zit veel te weinig baconquote:Op zondag 5 april 2009 14:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Bigtasty![]()
McBacon
En voor de rest natuurlijk McChicken/McCroquette. 14.gif
quote:
leuk profiel heb je. anyhow. de big tasty bacon is ok. de saus ook. anders vraag je aan de gozer van de balie of ie er extra saus bij kan doen. als je een beetje dom kijkt, gansta praat en mompelt begrijpt ie het wel en krijg je wat je wilt.quote:Op zondag 5 april 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De TS heeft me niet eens geproefden alles wordt duurder bij de MacDo.
[..]
Op die McBacon zit veel te weinig bacon
gelukkig zit er in amsterdam ook een ruby tuesday.quote:Op zondag 5 april 2009 04:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat ziet er al een stuk beter uit.
http://rubytuesdays.com/menu/handcraftedBurgers.asp
self-made saucequote:Op zondag 5 april 2009 14:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leuk profiel heb je. anyhow. de big tasty bacon is ok. de saus ook. anders vraag je aan de gozer van de balie of ie er extra saus bij kan doen. als je een beetje dom kijkt, gansta praat en mompelt begrijpt ie het wel en krijg je wat je wilt.
Inderdaad, eigenlijk de enige goede burger die ze hebben, maar die is dan ook heerlijk imoquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef TNA het volgende:
ja je moet uitkijken bij McDonald's dat je geen zelfgetrokken saus krijgt.quote:
Sjezus, heb je geld in die toko geinvesteerd ofzo? Je bent zo aan 't spammen d'r voor.quote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb hier maar een antwoord op: 'burgermeester'.
begonnen in amsterdam bij de albert... ach wat zeg ik allemaal: kijk zelf maar. een bezoekje amsterdam kan niet zonder deze uitzonderlijke burgers. http://www.burgermeester.eu/
nogmaals. ik ken de eigenaren niet, geen enkel financieel belang. de tent en het simpele doch zeer smakelijke concept, is gewoon een leuk ding om te delen. zeker ook omdat het niet bla-bla is zoals de viva, maar dat dit gewoon een hamburgertent is, net zoals er wel zonder schijn van spam topics gemaakt kunnen worden over McDonald's.quote:Op zondag 5 april 2009 15:25 schreef PP. het volgende:
[..]
Sjezus, heb je geld in die toko geinvesteerd ofzo? Je bent zo aan 't spammen d'r voor.
zingerquote:Op zondag 5 april 2009 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bovenstaande 2 reacties (excl. antwoord inmiddels) zijn eigenlijk hilarisch
.
Btw,
[ afbeelding ].
Nee, ben niet zo'n fastfood-adept. Ik ken die hele Burgermeester zooi niet eens. Ik ga ook niet half NL doorrijden om ergens een broodje te eten. BT is vies, Big Mac en McChicken zijn beter te doen. Alleen die saus van de McChicken, die vind ik eigenlijk niet zo lekker meer.quote:Op zondag 5 april 2009 13:03 schreef zoalshetis het volgende:
geestig topic. ik heb namelijk laatst bij de bouwmarkt met mijn dushi spullen gekocht en er was een mc drive. ik vond de big tasty bacon echt wel het gewicht van een flinke whopper van burgerking hebben. de saus was ook lekker, geen klachten dus, voor een fastfoodrestaurant.
wat had ts dan verwacht? een hamburger van burgermeester?
Failquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef TNA het volgende:
Hoezo? En het kómt van KFC.quote:Op zondag 5 april 2009 17:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zingerdat is zonder dollen toch wel pauper de la pauperesquevoer. nog net iets erger dan dat apenvoer van kfc.
Gequote voor de waarheidquote:Op zondag 5 april 2009 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Liever een krokant pittig stukje kip op een redelijke burger, dan die kleffe plastic zooi van de Mc.
Het is het geld meer dan waard.quote:Op zondag 5 april 2009 12:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord maar klinkt wel lekker, volgende keer maar zoeken als ik in de buurt van albert cuyp ben![]()
Wel erg duur trouwens, 9 euro voor een hamburger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |