QPquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef TNA het volgende:
Bij de McDonald's eet je een BigMac. Opgelost.
De QP is voor mannen met te kleine handen om een fatsoenlijke dubbeldeksburger vast te houden.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef TNA het volgende:
QP is meer vleesquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:47 schreef TNA het volgende:
[..]
De QP is voor mannen met te kleine handen om een fatsoenlijke dubbeldeksburger vast te houden.
Eens met Tinus TNA.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef TNA het volgende:
McChickenquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef TNA het volgende:
Daggut wel ja, ik lus er wel pap van maar ga hooguit 1 keer in de 2 - 3 maanden. Maar een Big Tasty is bets binnen te houden hoor, de Big Mac gaat er toch mee strijken, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:51 schreef J.Herrer het volgende:
Naar de mcdonalds gaan en lekker voer verwachten
kan het nou niet echt lekker noemen, de mac.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:54 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Daggut wel ja, ik lus er wel pap van maar ga hooguit 1 keer in de 2 - 3 maanden. Maar een Big Tasty is bets binnen te houden hoor, de Big Mac gaat er toch mee strijken, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:44 schreef Gozert het volgende:
Klacht: BT is vies (niet 'viiiiiiiieeeeeeeeesssss')
Die is inderdaad veel beter.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Je had overigens ook gewoon een Big Mac moeten nemen
!
Klaag je nu over het feit dat ik niet snel genoeg klaag ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:50 schreef Titus-Pullo het volgende:
Waarom maak je daar nu pas een topic over trouwens? net pas opgegeten?
Het is meestal wel lekker maar meer ook niet. Na 5 minuten knort je maag namelijk weer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:14 schreef moonmovies het volgende:
naar Mc Crap gaan en dan iets lekkers verwachten
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:14 schreef moonmovies het volgende:
naar Mc Crap gaan en dan iets lekkers verwachten
Af en toe zo'n BigMac kan geen kwaad en is misschien zelfs nog wel goed voor je. De slappe zoute frites en het aangelengde suikerwater moet je sowieso niet meebestellen.quote:
Klaagbaak. Duhh...quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:10 schreef Gozert het volgende:
[..]
Klaag je nu over het feit dat ik niet snel genoeg klaag ?
De BM is voor mensen die niet doorhebben wat een ranzige zure saus er eigenlijk op die burgers geplempt isquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:47 schreef TNA het volgende:
[..]
De QP is voor mannen met te kleine handen om een fatsoenlijke dubbeldeksburger vast te houden.
quote:Blonde d'Aquitane rund, gegrilde groenten, dragonmayo
Dat ziet er al een stuk beter uit.quote:Op zondag 5 april 2009 04:36 schreef Mylene het volgende:
burgermeester.eu hebben lekkere hamburgers
[..]
Nog nooit van gehoord maar klinkt wel lekker, volgende keer maar zoeken als ik in de buurt van albert cuyp benquote:Op zondag 5 april 2009 04:36 schreef Mylene het volgende:
mcdonald's en burger king![]()
burgermeester.eu hebben lekkere hamburgers
[..]
Goed voor je?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Af en toe zo'n BigMac kan geen kwaad en is misschien zelfs nog wel goed voor je. De slappe zoute frites en het aangelengde suikerwater moet je sowieso niet meebestellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |