quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:56 schreef rena het volgende:
Mary Kate Olsen. Stiekem een dochter van Ozzie O.?
[ afbeelding ]
Ik denk Ozzie en:quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:56 schreef rena het volgende:
Mary Kate Olsen. Stiekem een dochter van Ozzie O.?
[ afbeelding ]
Jeetje die is echt spookachtig. Totaal anders dan in dat Supermodel programma.quote:
Ik snap die even niet? Bedoel je die aders? Ik kan er zo even niets onflatteus aan zienquote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef JaneDoe het volgende:
de poezelige voetjes van sjp:
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je ouder wordt hequote:Op woensdag 29 april 2009 19:51 schreef karoltje het volgende:
Het zijn nou niet bepaald de meest lekkere voetjes ter wereld of niet dan..?
die tanden staan opzick wel recht, maar ze zijn zo grootquote:Op donderdag 30 april 2009 11:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Alles verbouwd maar een beugel nemen, hó maar.
Die hond zie ik vaker terugkomen, het is haar accessoirequote:
Wtf, is het stiekem geen man?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:01 schreef kvd het volgende:
Er is op deze manier niet veel van haar make-over over, Susan Boyle
[ afbeelding ]
De eerste keer dat ik haar zag dacht ik: dat is Paul de Leeuw met een pruik op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:01 schreef kvd het volgende:
Er is op deze manier niet veel van haar make-over over, Susan Boyle
[ afbeelding ]
Kijkt hij niet gewoon naar beneden? Hij ziet er niet slaapachtig uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
George Clooney schijnt na een paar tequila's in de auto in slaap te zijn gevallen
Hij is verwikkeld in een diepgaande bezigheid. Hebben jullie dat nu niet door?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:09 schreef rena het volgende:
[..]
Kijkt hij niet gewoon naar beneden? Hij ziet er niet slaapachtig uit
Geen idee, ik heb de tekst bij de foto maar overgenomen. Vind het leuker om aan te nemen dat hij straalbezopen wasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:09 schreef rena het volgende:
[..]
Kijkt hij niet gewoon naar beneden? Hij ziet er niet slaapachtig uit
Die vrouw voor hem lijkt wel erg te genieten ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Tandeman het volgende:
[..]
Hij is verwikkeld in een diepgaande bezigheid. Hebben jullie dat nu niet door?
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:54 schreef cinnamongirl het volgende:
I can't get over that ass of Kim Kardashian.
[ afbeelding ]
Op zich, los van de rest, is het een mooi gevormde ronde kont.
Maar hij past niet bij dat lijfje! Het ziet er wanstaltig uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |