Ik hoop eind mei dat alles klaar en ingericht is, maarja, je zit met termijnen hé, dus kan ook wel eens juni worden. Enfin komt vanzelf, tot zolang in het weekend nog maar ff in Twente bivakkerenquote:Op zondag 5 april 2009 12:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waar is het huidige hier dan?
En wanneer kom je in Arnhem wonen?
beetje in de bosjes liggen ?quote:Op zondag 5 april 2009 19:51 schreef Xiance het volgende:
tis nu lekker weer
binnenkort met mijn camera maar weer eens dor de parken struinen
nein sorry shatz.. wellicht als er bekende sterren wonen?quote:
Ben ik een cultuurbarbaar als ik nog nooit van hem gehoord heb?quote:Op maandag 6 april 2009 15:11 schreef Xiance het volgende:
maar afgezien van Martin lamers weet ik geen BN'ers te wonen,
Oeh, Ilsequote:Op maandag 6 april 2009 15:43 schreef Adelante het volgende:
Ilse de Lange is wel een BN-er toch? Die woont in Arnhem, en meneer Ratelband ook
Ratelband woonde in Doorwerth, in een van die villa's langs de Utrechtseweg. Of ie daar nog woont weet ik niet.quote:Op maandag 6 april 2009 15:43 schreef Adelante het volgende:
Ilse de Lange is wel een BN-er toch? Die woont in Arnhem, en meneer Ratelband ook
Ilse woont in Arnhem samen met Bart Vergoossen, de drummer van haar band.quote:
Nee, ik heb niet al haar cd's enzoquote:Op maandag 6 april 2009 15:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ilse woont in Arnhem samen met Bart Vergoossen, de drummer van haar band.
Vergoossen B G J
G.A. van Nispenstraat 53
6814JA Arnhem
De enige Vergoossen in Arnhem, dus ik denk dat ze daar woont
Moet ik je al opgeven voor SBS6 programma "Fans"![]()
OMGquote:Op maandag 6 april 2009 15:54 schreef Xiance het volgende:
Martin lamers is/was/whatever voetballer bij vitesse!
ilse ken ik niet
ratelband stond laatst op de nieuweplein, maar da's t fotograferen niet waard..
mijn camera is daar net te duur voor
Villa stond te koop, toen ie wilde scheiden van Mona ofzo, maar die zijn inmiddels weer samen, dus of dat nog in dat huisje daar aan de Utrechtseweg is?!?quote:Op maandag 6 april 2009 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ratelband woonde in Doorwerth, in een van die villa's langs de Utrechtseweg. Of ie daar nog woont weet ik niet.
Dat Ilse in Arnhem woont heb ik ook gehoord, maar ik heb geen idee waar.
Zet het er dan goed neerquote:Op maandag 6 april 2009 16:01 schreef Xiance het volgende:
als in:
ik ken de muziek van ilse de lange wel![]()
maar ik zou niet weten waar ze woont of wat ze verders allemaal doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |