Die heb ik ook gehad, omdat mijn zusje er eentje had gekocht in ik had gelezen dat het groepsdieren zijn, dus had ik maar eentje bij gehaald zodat die van mijn zusje niet zou vereenzamen. Hij heette Don Diego de la Vega. Omgekomen in een brandquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:34 schreef Sander het volgende:
Idd, ratten en in mindere mate gerbils, dat zijn ook briljante beestjes.
Mijn bovenbuurmeisje heeft twee gerbils, maar ik vergeet altijd hoe ze heten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, omdat mijn zusje er eentje had gekocht in ik had gelezen dat het groepsdieren zijn, dus had ik maar eentje bij gehaald zodat die van mijn zusje niet zou vereenzamen. Hij heette Don Diego de la Vega. Omgekomen in een brand
De staarten hebben vacht!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:49 schreef morgane het volgende:
Ja gerbils zijn ook coolmaar ik hou niet zo van lange glibberige staarten
Doet me denken aan dezequote:Op dinsdag 7 april 2009 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb ook ooit een hamster gehad, was het meest ongelukkig diertje ooit, viel overal vanaf, heeft twee elektrocuties overleeft maar is uiteindelijk doodgegaan omdat er een tafel op m vielVeel plezier met je nieuwe knijn, die beestjes zijn ook wel leuk, maar ook niet bijster slim. Als ik een huisdiertje zou nemen zou ik voor een rat gaan, die beesten zijn belachelijk pienter
Jouw laatste drie posts hier waren allemaal van die jankposts, what up?quote:
Ja ik vraag me dus af of ik door de pillen niet ziek word (hooikoorts-ziek dan) of dat ik er "gewoon" nog geen last van heb.. aangezien ik nu normaal al een tijdje flink naar de klote zou zijn.. geen idee dus! Ik neem overigens geen anti-histamine spul, ik zit aan de Grazax.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb er dit jaar nog he-le-maal geen last van gehad. fingers crossed
Verder is het mischien ook eens een idee om te proberen zolang mogelijk die anti-histamine uit te stellen, totdat het erg heel erg wordt, anders heb je de kans dat als het over een paar maanden nog erger wordt je anti-histamine niet meer werkt (of veel minder goed)
Maar jij krijgt dus een actief bestandsdeel waar je allergisch voor bent toegediend waardoor je een immuunreactie in je lichaam veroorzaakt dat er voor zorgt dat je lichaamseigen resistent wordt voor hooikoorts? Dat moet dan een voorgeschreven medicijn zijn. Wat is het actieve bestandsdeel van die pillen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:40 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik doe dus een immunotherapie.. dus ik neem elke dag de stof in waar ik allergisch voor ben. Daar word ik even flink ziek van en das vervelend, maar het lijkt wel of m'n hooikoorts dan voor de dag "op" is ofzo, want verder heb ik echt 0,0 last.. Wel gek, want het hoort pas na 5 jaar te werken en ik ben pas 2/3 maanden bezig
gers dat bbq-en is vervelend maar overkomelijk.. ik heb nog nooit gebbqd in m'n tuin eigenlijk. Niet mogen koken op je kamer is wel raar, hoe bedoel je dat?
nee het is ook geen ramp maar met dit weer een stuk vlees op de bbq en een biertje erbij is hemels genieten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:40 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik doe dus een immunotherapie.. dus ik neem elke dag de stof in waar ik allergisch voor ben. Daar word ik even flink ziek van en das vervelend, maar het lijkt wel of m'n hooikoorts dan voor de dag "op" is ofzo, want verder heb ik echt 0,0 last.. Wel gek, want het hoort pas na 5 jaar te werken en ik ben pas 2/3 maanden bezig
gers dat bbq-en is vervelend maar overkomelijk.. ik heb nog nooit gebbqd in m'n tuin eigenlijk. Niet mogen koken op je kamer is wel raar, hoe bedoel je dat?
Precies datquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar jij krijgt dus een actief bestandsdeel waar je allergisch voor bent toegediend waardoor je een immuunreactie in je lichaam veroorzaakt dat er voor zorgt dat je lichaamseigen resistent wordt voor hooikoorts? Dat moet dan een voorgeschreven medicijn zijn. Wat is het actieve bestandsdeel van die pillen?
En verderop staat nog dit "gelyofiliseerd allergeenextract van pollen van Timotheegras". Is dat wat je zocht?quote:De Commissie Farmaceutische Hulp heeft een farmacotherapeutisch rapport vastgesteld voor het
geneesmiddel allergeenextract van pollen van Timotheegras (Grazax®) sublinguale tablet (verder
in dit rapport timotheegrasextract genoemd).
whut, je bent jarigquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
misschien stop ik maar gewoon met die kkstudie
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.ai.ru.nl/aicourses/bki114/crashCourse/lesson2.html
en dit snap ik ook nieten Niek zit naast me en die weet wel waar 't over gaat
Ja maakt een canvas, hangt er een eventhandler aan voor mousemotion en laat dan op de muiscoordinaten een polygoon tekenen. Ook niet echt rocket science... Ik dacht dat uni moeilijk wasquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
oh, nee, was al een andere opdracht, 3iets met lijntjes trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |