Die heb ik ook gehad, omdat mijn zusje er eentje had gekocht in ik had gelezen dat het groepsdieren zijn, dus had ik maar eentje bij gehaald zodat die van mijn zusje niet zou vereenzamen. Hij heette Don Diego de la Vega. Omgekomen in een brandquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:34 schreef Sander het volgende:
Idd, ratten en in mindere mate gerbils, dat zijn ook briljante beestjes.
Mijn bovenbuurmeisje heeft twee gerbils, maar ik vergeet altijd hoe ze heten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, omdat mijn zusje er eentje had gekocht in ik had gelezen dat het groepsdieren zijn, dus had ik maar eentje bij gehaald zodat die van mijn zusje niet zou vereenzamen. Hij heette Don Diego de la Vega. Omgekomen in een brand
De staarten hebben vacht!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:49 schreef morgane het volgende:
Ja gerbils zijn ook coolmaar ik hou niet zo van lange glibberige staarten
Doet me denken aan dezequote:Op dinsdag 7 april 2009 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb ook ooit een hamster gehad, was het meest ongelukkig diertje ooit, viel overal vanaf, heeft twee elektrocuties overleeft maar is uiteindelijk doodgegaan omdat er een tafel op m vielVeel plezier met je nieuwe knijn, die beestjes zijn ook wel leuk, maar ook niet bijster slim. Als ik een huisdiertje zou nemen zou ik voor een rat gaan, die beesten zijn belachelijk pienter
Jouw laatste drie posts hier waren allemaal van die jankposts, what up?quote:
Ja ik vraag me dus af of ik door de pillen niet ziek word (hooikoorts-ziek dan) of dat ik er "gewoon" nog geen last van heb.. aangezien ik nu normaal al een tijdje flink naar de klote zou zijn.. geen idee dus! Ik neem overigens geen anti-histamine spul, ik zit aan de Grazax.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb er dit jaar nog he-le-maal geen last van gehad. fingers crossed
Verder is het mischien ook eens een idee om te proberen zolang mogelijk die anti-histamine uit te stellen, totdat het erg heel erg wordt, anders heb je de kans dat als het over een paar maanden nog erger wordt je anti-histamine niet meer werkt (of veel minder goed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |