Lekker generaliseren....ultra-orthodox staat er tochquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:01 schreef TeeEr het volgende:
wheheheh wat een achterlijke Joden zijn het toch..
Hoezo?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:04 schreef starla het volgende:
[..]
Lekker generaliseren....ultra-orthodox staat er toch
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die knakker die nu op de eerste rij staat is ook ineens een stuk kleiner
en die dude rechts nog veel kleiner![]()
Als naar die lui kijkt die verschoven zijn.quote:
net als het kabinet dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:04 schreef starla het volgende:
[..]
Beter niet weggesneden dan wel weggesneden; dat vind ik een betere vergelijking.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:44 schreef DikVoormekaar het volgende:
Beter weggesneden dan besneden en in tegen stelling tot de islamitische staten word de vrouw in Israel niet onderdrukt en of in het openbaar gestenigd , verkracht of vernederd.
want jij weet dat allemaal..quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:44 schreef DikVoormekaar het volgende:
Beter weggesneden dan besneden en in tegen stelling tot de islamitische staten word de vrouw in Israel niet onderdrukt en of in het openbaar gestenigd , verkracht of vernederd.
Aha, dus we vergelijken twee slechte feiten en dan verdedigen we de minst slechte....quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:44 schreef DikVoormekaar het volgende:
QFTquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:20 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat zijn gelovigen toch achterlijk. Zonder uitzondering..
Als ze ergens in Israël een hekel aan hebben, dan is het wel besnijden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:44 schreef DikVoormekaar het volgende:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:44 schreef DikVoormekaar het volgende:
Wat een achterlijke cultuur!quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:01 schreef TeeEr het volgende:
Wat ben jij toch voor een angstige extreem rechtse gestoorde iemandquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:44 schreef DikVoormekaar het volgende:
Tell me he's wrongquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat ben jij toch voor een angstige extreem rechtse gestoorde iemand
Yes, he is wrong. Vrouwenbesnijdenis heeft niets met de islam te maken. Het is een gebruik dat in bepaalde Afrikaanse landen toegepast wordt.quote:
Yeah en meest voorkomende godsdienst aldaar is? *tromgeroffel*quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Yes, he is wrong. Vrouwenbesnijdenis heeft niets met de islam te maken. Het is een gebruik dat in bepaalde Afrikaanse landen toegepast wordt.
Helaas, het gebruik bestond al voor de islam. Tevens leven de meeste moslims in Azië.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:59 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Yeah en meest voorkomende godsdienst aldaar is? *tromgeroffel*
Mijn god.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:44 schreef DikVoormekaar het volgende:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:44 schreef DikVoormekaar het volgende:
Wat een lolbroek weerquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:44 schreef DikVoormekaar het volgende:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een lolbroek weerJij weet vast hoe het in elke Islamitsche staat aan toe gaat vanuit je zolderkamertje in Schubbekutteveen.
Er zijn christelijke gebieden waar meer dan 75% besneden is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:59 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Yeah en meest voorkomende godsdienst aldaar is? *tromgeroffel*
En gelukkig worden daar niet dagelijks vrouwen besneden..quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Helaas, het gebruik bestond al voor de islam. Tevens leven de meeste moslims in Azië.
Wat ben jij voor achterlijk ventje die dat met extreem rechts vergelijktquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat ben jij toch voor een angstige extreem rechtse gestoorde iemand
Ik wil eigenlijk niet nog meer offtopic gaan, maar vrouwenbesnijdenis stamt uit tijden voor de islam en zelfs een hele tijd voor het christendom. Als je wil dat je stellingen serieus genomen worden, moet je ze wel staven met argumenten die stand houden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:21 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
En gelukkig worden daar niet dagelijks vrouwen besneden..![]()
Ik herhaal mezelf nog maar eens - gelovigen zijn achterlijk.
juist, hij had dat eigenlijk moeten vergelijken met fascisme.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:21 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wat ben jij voor achterlijk ventje die dat met extreem rechts vergelijkt
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:20 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat zijn gelovigen toch achterlijk. Zonder uitzondering..
Een goede die wat zegtquote:SadKingBilly
Crazy ass weirdo beaver!
Dat zie je verkeerd hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:01 schreef TeeEr het volgende:
Vrouwen weggesneden uit foto kabinet
Je bedoelt dat er uit Israel alleen stront komt?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:36 schreef Dr.Nikita het volgende:In gedachten zie ik nu kwijlende moslimfokkertjes bij een dergelijk bericht, ook kees22 ejaculeert haast bij zoiets.
Sja, die orthodoxe joden zijn net zo erg als moslims in het afdrukken van plaatjes over de warlord of met namen aan teddybeertjes geven.
Wat een buitengewoon intelligente posts plaats je ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een achterlijk woestijnvolk is het ook.
Moet jij nodig zeggen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:44 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon intelligente posts plaats je ook.
Ach, als het op moslims aankomt is alles wat we doen generaliseren, dus bij deze:quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:04 schreef starla het volgende:
[..]
Je kunt moslims toch echt beter vergelijken met homoseksuelen dan met joden is mijn mening. Net als joden zijn ook homo's zwaar vervolgd door Adolf Hitler, en de islam wil nou eenmaal een slachtofferpositie die kunnen ze krijgen! Achtelijke mongolen, die homo's etc.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ach, als het op moslims aankomt is alles wat we doen generaliseren, dus bij deze:
Wat een mongolen, die Joden.... lekker achterlijke cultuur daar! Die moeten nog heel wat leren. Wat een achterlijk volk zeg.... Stelletje idioten, hoe kun je vrouwen zo behandelen??? Staat zeker in die Torah van ze! Gelijk verscheuren dat ding!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:36 schreef buachaille het volgende:
[..]
Je kunt moslims toch echt beter vergelijken met homoseksuelen dan met joden is mijn mening. Net als joden zijn ook homo's zwaar vervolgd door Adolf Hitler, en de islam wil nou eenmaal een slachtofferpositie die kunnen ze krijgen! Achtelijke mongolen, die homo's etc.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:36 schreef buachaille het volgende:
[..]
Je kunt moslims toch echt beter vergelijken met homoseksuelen dan met joden is mijn mening.
2.quote:Net als joden zijn ook homo's zwaar vervolgd door Adolf Hitler,
quote:de islam wil nou eenmaal een slachtofferpositie die kunnen ze krijgen!
quote:Achtelijke mongolen, die homo's etc.
Even opsplitsen voor de duidelijkheid:quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef buachaille het volgende:
Mijn oproep om moslims met homoseksuelen te vergelijken is m.i. minder absurd als het vergelijken van moslims met joden. Het lijkt me gewoon dat er veel meer overeenkomsten zijn tussen homoseksuelen en moslims al ben ik me ervan bewust dat er een zekere overlap is tussen die 2 groepen. Om een voorbeeld te noemen: beide groepen worden fel verdedigd door links nederland.![]()
Omdat:quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef buachaille het volgende:
Mijn oproep om moslims met homoseksuelen te vergelijken is m.i. minder absurd als het vergelijken van moslims met joden.
Je zegt "het lijkt mij", dat getuigt niet van een sterke overtuiging. Probeer je je punten duidelijk te maken door middel van argumenten waar je zelf niet (helemaal) achter staat? Vervolgens geef je geen voorbeelden van de overeenkomsten tussen moslims en homo's. (of voorbeelden waaruit blijkt dat moslims meer overeen hebben met homo's dan met joden).quote:Het lijkt me gewoon dat er veel meer overeenkomsten zijn tussen homoseksuelen en moslims al ben ik me ervan bewust dat er een zekere overlap is tussen die 2 groepen.
Zijn joden dan vooral geliefd door extreem-rechts Nederland? (Stormfront is daar een voorbeeld van?)quote:Om een voorbeeld te noemen: beide groepen worden fel verdedigd door links nederland.![]()
Ik denk inderdaad dat, dat je doel was. Ik denk echter niet dat iemand op dit forum zich hierdoor beledigd zal voelen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:09 schreef buachaille het volgende:
Of beledig ik mensen als ik dat doe?
Bedoel je soms dat joden juist niet zo geliefd zijn bij bezoekers van die site? Dat wist ik helemaal niet gekkie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:12 schreef DikVoormekaar het volgende:
Stormfront :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stormfront
Zoek gerust eens op google als je het niet zeker weet mehmet7.
Joden zijn beledigd als je hun met moslims vergelijkt en moslims zijn beledigd als je hun men homoseksuelen vergelijkt. Zou de vergelijking dan toch te maken kunnen zijn?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:15 schreef Meh7 het volgende:
Ik denk inderdaad dat, dat je doel was. Ik denk echter niet dat iemand op dit forum zich hierdoor beledigd zal voelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |