abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2009 @ 01:02:41 #51
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_67850805
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:20 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat zijn gelovigen toch achterlijk. Zonder uitzondering..
quote:
SadKingBilly
Crazy ass weirdo beaver!
Een goede die wat zegt
pi_67876632
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 12:01 schreef TeeEr het volgende:
Vrouwen weggesneden uit foto kabinet

wheheheh wat een achterlijke Joden zijn het toch..
Dat zie je verkeerd hoor.
Israel is een eiland van beschaving in een zee van vijandige barbaren.

*knip* Toch maar niet opschrijven.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_67879764
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 17:40 schreef buachaille het volgende:
Wat een topic
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat er uit Israel alleen stront komt?
Of dat het de beschaafde wereld aan zijn kont afveegt?
Of dat we israel in onze reet moeten steken?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_67885394
In gedachten zie ik nu kwijlende moslimfokkertjes bij een dergelijk bericht, ook kees22 ejaculeert haast bij zoiets.

Sja, die orthodoxe joden zijn net zo erg als moslims in het afdrukken van plaatjes over de warlord of met namen aan teddybeertjes geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Nikita op 10-04-2009 08:23:47 ]
pi_67892572
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 07:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
In gedachten zie ik nu kwijlende moslimfokkertjes bij een dergelijk bericht, ook kees22 ejaculeert haast bij zoiets.

Sja, die orthodoxe joden zijn net zo erg als moslims in het afdrukken van plaatjes over de warlord of met namen aan teddybeertjes geven.
pi_67892652
Wat een achterlijk woestijnvolk is het ook.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_67893071
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een achterlijk woestijnvolk is het ook.
Wat een buitengewoon intelligente posts plaats je ook.
pi_67913818
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 12:44 schreef buachaille het volgende:

[..]

Wat een buitengewoon intelligente posts plaats je ook.
Moet jij nodig zeggen!

Haal de joden uit het beschaafde Europa, laat ze naar het Midden-Oosten gaan en prompt blijken het gewone woestijn-Semieten te zijn, net als de omringende volken. Even primitief en vrouw-onvriendelijk.

Oh ja, voor je over strenge gristenen begint: de strengste gristenen zijn de grootste liefhebbers van Israel.
pi_67914612
Achterlijke barbaren.
pi_67918531
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 12:04 schreef starla het volgende:

[..]

Lekker generaliseren....ultra-orthodox staat er toch
Ach, als het op moslims aankomt is alles wat we doen generaliseren, dus bij deze:

Wat een mongolen, die Joden.... lekker achterlijke cultuur daar! Die moeten nog heel wat leren. Wat een achterlijk volk zeg.... Stelletje idioten, hoe kun je vrouwen zo behandelen??? Staat zeker in die Torah van ze! Gelijk verscheuren dat ding!
pi_67926351
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ach, als het op moslims aankomt is alles wat we doen generaliseren, dus bij deze:

Wat een mongolen, die Joden.... lekker achterlijke cultuur daar! Die moeten nog heel wat leren. Wat een achterlijk volk zeg.... Stelletje idioten, hoe kun je vrouwen zo behandelen??? Staat zeker in die Torah van ze! Gelijk verscheuren dat ding!
Je kunt moslims toch echt beter vergelijken met homoseksuelen dan met joden is mijn mening. Net als joden zijn ook homo's zwaar vervolgd door Adolf Hitler, en de islam wil nou eenmaal een slachtofferpositie die kunnen ze krijgen! Achtelijke mongolen, die homo's etc.
pi_67926730
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:36 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je kunt moslims toch echt beter vergelijken met homoseksuelen dan met joden is mijn mening. Net als joden zijn ook homo's zwaar vervolgd door Adolf Hitler, en de islam wil nou eenmaal een slachtofferpositie die kunnen ze krijgen! Achtelijke mongolen, die homo's etc.

Dit is jouw mening:
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:36 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je kunt moslims toch echt beter vergelijken met homoseksuelen dan met joden is mijn mening.

De argumenten waarmee je jouw conclusie wil onderbouwen:
1.
quote:
Net als joden zijn ook homo's zwaar vervolgd door Adolf Hitler,
2.
quote:
de islam wil nou eenmaal een slachtofferpositie die kunnen ze krijgen!

Dus: "homo's zijn zwaar vervolgd door Hitler" + ""de islam" wil een slachtofferpositie" = "je kan moslims beter met homo's vergelijken dan met joden" . (?)

Ik zie geen verband tussen je argumenten en de conclusie die je trekt. De argumenten die je aanvoert leiden niet tot jouw conclusie.

Tot slot:
quote:
Achtelijke mongolen, die homo's etc.
pi_67926945
Mijn oproep om moslims met homoseksuelen te vergelijken is m.i. minder absurd als het vergelijken van moslims met joden. Het lijkt me gewoon dat er veel meer overeenkomsten zijn tussen homoseksuelen en moslims al ben ik me ervan bewust dat er een zekere overlap is tussen die 2 groepen. Om een voorbeeld te noemen: beide groepen worden fel verdedigd door links nederland.
pi_67927152
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef buachaille het volgende:
Mijn oproep om moslims met homoseksuelen te vergelijken is m.i. minder absurd als het vergelijken van moslims met joden. Het lijkt me gewoon dat er veel meer overeenkomsten zijn tussen homoseksuelen en moslims al ben ik me ervan bewust dat er een zekere overlap is tussen die 2 groepen. Om een voorbeeld te noemen: beide groepen worden fel verdedigd door links nederland.
Even opsplitsen voor de duidelijkheid:
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef buachaille het volgende:
Mijn oproep om moslims met homoseksuelen te vergelijken is m.i. minder absurd als het vergelijken van moslims met joden.
Omdat:
quote:
Het lijkt me gewoon dat er veel meer overeenkomsten zijn tussen homoseksuelen en moslims al ben ik me ervan bewust dat er een zekere overlap is tussen die 2 groepen.
Je zegt "het lijkt mij", dat getuigt niet van een sterke overtuiging. Probeer je je punten duidelijk te maken door middel van argumenten waar je zelf niet (helemaal) achter staat? Vervolgens geef je geen voorbeelden van de overeenkomsten tussen moslims en homo's. (of voorbeelden waaruit blijkt dat moslims meer overeen hebben met homo's dan met joden).

Blijft over:
quote:
Om een voorbeeld te noemen: beide groepen worden fel verdedigd door links nederland.
Zijn joden dan vooral geliefd door extreem-rechts Nederland? (Stormfront is daar een voorbeeld van?)
pi_67927202
Ik begrijp niet wat er mis mee is om moslims met homoseksuelen te vergelijken. Daar is toch zeker niks mis mee? Of beledig ik mensen als ik dat doe?
pi_67927270
Stormfront :

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stormfront

Zoek gerust eens op google als je het niet zeker weet mehmet7.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_67927346
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:09 schreef buachaille het volgende:
Of beledig ik mensen als ik dat doe?
Ik denk inderdaad dat, dat je doel was. Ik denk echter niet dat iemand op dit forum zich hierdoor beledigd zal voelen.
pi_67927379
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:12 schreef DikVoormekaar het volgende:
Stormfront :

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stormfront

Zoek gerust eens op google als je het niet zeker weet mehmet7.
Bedoel je soms dat joden juist niet zo geliefd zijn bij bezoekers van die site? Dat wist ik helemaal niet gekkie.
pi_67927652
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:15 schreef Meh7 het volgende:

Ik denk inderdaad dat, dat je doel was. Ik denk echter niet dat iemand op dit forum zich hierdoor beledigd zal voelen.
Joden zijn beledigd als je hun met moslims vergelijkt en moslims zijn beledigd als je hun men homoseksuelen vergelijkt. Zou de vergelijking dan toch te maken kunnen zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')