quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:52 schreef Joyzx3 het volgende:
egt wel !
ze zyn egt zo ongelofelijk grappig en wat my betreft hebbn ze zkr de xfactor
Nu in het Nederlands graag...quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:52 schreef Joyzx3 het volgende:
egt wel !
ze zyn egt zo ongelofelijk grappig en wat my betreft hebbn ze zkr de xfactor
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:46 schreef Re het volgende:
de liedjes van ABBA zijn echt niet de makkelijkste nummers om te zingen
Ik dacht dat zijn opmerking sarcastisch was, maar ik moest daar ook om lachen.quote:
Dat vond ik ook super gedaan... als ze dit doorzetten zie ik ze wel de finale halen.... tweestemmig klinkt het zo mooiquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:58 schreef LeBeau het volgende:
Het leukste vond ik dat één van de twee dames aan het einde van sommige zinnen net een noot hoger ging, wat het nummer gelijk wat dynamischer maakte, en anders dan het origineel.
Dat maakte het mooi ja. Sowieso interessant om naar te luisteren, ook omdat het nog zo in ontwikkeling is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:58 schreef LeBeau het volgende:
Het leukste vond ik dat één van de twee dames aan het einde van sommige zinnen net een noot hoger ging, wat het nummer gelijk wat dynamischer maakte, en anders dan het origineel.
Dat hoge 2e stem-riedeltje zit er orgineel ook in, alleen klinkt het bij Whatever nog mooier en duidelijker.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:58 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind ze steeds leuker worden, en vond dat ze het gisteravond heel goed deden. Het leukste vond ik dat één van de twee dames aan het einde van sommige zinnen net een noot hoger ging, wat het nummer gelijk wat dynamischer maakte, en anders dan het origineel.
Ik hoop het, maar betwijfel het. Veel mensen nemen ze niet echt serieus. Jammer want ze zijn gewoon goed. Maar heel vaak lees je alleen van 'grappig' of juist niet grappig in plaats van goed of niet goed. Daar halen ze het uiteindelijk niet mee denk ik.quote:Op zondag 5 april 2009 13:11 schreef ZaZoe het volgende:
Finale zit er zeker in.
Omigod...quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef Carice het volgende:
RECHTSZAAK WHATEVER !!!
Ten tijde van de naamsverandering, schreef ik op hyves: ‘Hoe gaat dit helpen als ‘Whatever’ ook al bestaat? Als je de naam Buurman & Buurman’ verandert in ‘Whatever’, help je de dames van de regen in de drup.’
Dit blijkt nu inderdaad helaas het geval…
http://www.dexfactor.nl/2009/04/07/toch-rechtzaak-whatever/
Komen ze nu een keer meequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef Carice het volgende:
RECHTSZAAK WHATEVER !!!
Ten tijde van de naamsverandering, schreef ik op hyves: ‘Hoe gaat dit helpen als ‘Whatever’ ook al bestaat? Als je de naam Buurman & Buurman’ verandert in ‘Whatever’, help je de dames van de regen in de drup.’
Dit blijkt nu inderdaad helaas het geval…
http://www.dexfactor.nl/2009/04/07/toch-rechtzaak-whatever/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |